AndroidHealthClinic

Wat gebeurt als .....?

Bezoekers in dit topic

xerxes

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
145
Waardering
0
Hallo

Wat gebeurt er als je meer dan 3 pillen van Stack 4 (NVE) per dag neemt ?

Ik heb er vanochtend 1 genomen en dan 12 uur weer een maar ik voel me niet echt warm ofzo ..... Aleen het gevoel dat ik graag wil sporten... Maar waarom zweet ik niet? Mag ik er nu dan gewoon dan maar 4 per dag nemen of meer ? Of is dat gewoon gevaarlijk ? En zoja hoeveel gevaarlijker... Ik denk dat het namelijk de bedoeling is dat je gaat zweten... Maar ik zweet dus helemaal niet... (Oh ja verder ik neem ik 1 capsule van groene thee en 1 L-Tyrosine capsule.)

Help please :)

Groeten, Xerxes
 
Geen flauw benul Xerxes maar ik zou toch een beetje voorzichtig doen en het bij de aanbevolen dosis (3 pillen/dag?) houden..
Je weet maar nooit. Ik werd trouwens van 1 efedrine pilletje al hartstikke zenuwachtig..

Overigens merkte ik vannacht (toen ik aan het doorhalen was,er moest nog vanalles gedaan worden) ineens op toen ik voor de aardigheid mijn hartslagmeter omdeed, dat mijn zit-rust slag plm 5-10 slagen hoger lag dan normaal. Ik heb tegenwoordig ook iets minder snel koude handen.. ergo, verhoogd metabolisme..
 
Daar is heel moeilijk antwoord op te geven. Goed aan je hart voelen opf er niks overslaat :rolleyes: het is per lichaam erg verschillend. Op mijn lichaam hebben die dingen totaal geen effect. Maar zorg ervoor dat je niet te ver gaat. Of te hard wil.
 
Ervaringen delen

Hallo Jongens en meisjes

ik heb er net 4 genomen en ben toen gaan joggen (30minuten). Voordat ik ging joggen was ik best wel een beetje "hyper" maar ik had geen last van hartkoppingen ofzo,.... tja denk dat het weinig effect heeft op mij. :( Maar goed t'is niet anders...

OK neem dadelijk weer 1 pil kijken wat het doet...
Oh ja nu ik gejogd heb ben ik het gevoel weer kwijt ... dus die dingen werken maar heel kort zo te zien.... Ik ben dat "hyper" gevoel dus nu alweer kwijt maar gelukkig heb ik tenminste nu een beetje gezweet. Ik begrijp eigenlijk dus ook niet echt waar al die mensen het over hebben ... sprak laatst met iemand die had Stack 4 gebruikt en zei "ja je hart gaat hard kloppen en je voelt je chagrijnig en je voelt je zenuwachtig door al dat efedrine in de stack4 en je kunt beter xenadrine nemen en dan voel je dat niet etc.. etc.. en bla bla bla allemaal .... " nou tot nu toe heb ik dus niets van die dingen gemerkt.

Maar als er nog meer ervaringen/vorderingen zijn houd ik jullie op de hoogte. Thnx voor de reply's trouwens en groetjes,

Xerxes
 
Je bent zo wel met je gezondheid aan het spelen. Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken?

Iedereen reageert anders op deze middelen. De een neemt er 1 is al 'hyper' en ondervind klachten, iemand anders slikt er 5 zonder problemen. Alleen of het bevordelijk is voor de gezondheid?? Daarnaast verhoogd sporten het risico nog meer.
 
Laatst bewerkt:
Ja

Je bent zo wel met je gezondheid aan het spelen. Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken?

Hi
ja weet dat je eigenlijk gelijk hebt. Ik houd het wel bij die 5 caps denk ik ook. Meer vind ik ook echt niet meer verantwoord.

Ik denk dat ik morgen maar 4 neem. 2 keer 2caps dus. En als het niet werkt, jammer dan maar. Ik geloof er eerlijk gezegd niet echt meer in.

Die dingen doen ook niet wat ze zeggen (dat je gaat zweten etc... bedoel ik, ik heb het niet over de wonderverhalen hoor, zo dom ben ik niet hoor)

Zo en nu is het tijd voor mijn studieboeken en ga ik nu lekker een beetje studeren :D

Xerxes
 
Laatst bewerkt:
BF % telt meer niet

Xerxes.... neem gewoon 1 Stacker4 cap/2(!) Groene Thee Caps/1 Tyrosine cap. als dosis 3 keer per dag.

Laat je BF % nu meten en over een maand, trek dan je concl. of het wel werkt of niet. Het is juist goed dat je geen last heb vd bijverschijnselen.

Ga nu ook niet met de doseringen lopen rommelen (zoals 2 x 2 Stacker 4 caps.) want dat is ook niet gezond.


Greetz,

Man_of_Magic
 
Man of magic

HI

ok dat zal ik dan morgen meteen laten meten. Verder 2 Groene Thee caps? Dacht dat je de vorige keer 1 zei. Maar zal dat dus wel opvoeren naar 2 per keer.

BTW over de doseringen: dus een in de ochtend dan een om 12:00 uur en dan een om 15:00 uur ? Is dat goed ?
Of toch nog te vlak achter elkaar ?

Xerxes
 
Voor alle duidelijkheid:

Per dosis: 1 x Stacker 4 / 2 x Groene Thee/ 1 x Tyrosine

Ik probeer 4 uur tussen elke inname te houden, probeer een dosis 20/30 min. voor een maaltijd te nemen.
 
oud en nieuw

ik heb er vorig jaar oud en nieuw eens 8 genomen ipv de normale pilletjes "ik doe dat noooooooooooit meer" hart kloppingen(tachy card), super zenuwachtig.een rr van 110 / 170 .niet normaal .
ikdoe het nooooooooooooit meer.
kijk maar uit met die troep.
groenten
johan:spaz:
 
Re: BF % telt meer niet

Originally posted by man_of_magic
Xerxes.... neem gewoon 1 Stacker4 cap/2(!) Groene Thee Caps/1 Tyrosine cap. als dosis 3 keer per dag.

Laat je BF % nu meten en over een maand, trek dan je concl. of het wel werkt of niet. Het is juist goed dat je geen last heb vd bijverschijnselen.

Ga nu ook niet met de doseringen lopen rommelen (zoals 2 x 2 Stacker 4 caps.) want dat is ook niet gezond.


Greetz,

Man_of_Magic

Je kunt wel conclusies gaan trekken aan de hand van bf%, maar dit is ook zinloos als je dieet niet goed is. Die stackers kunnen je alleen wat helpen, maar zonder stackers zou je zeker tot een redelijk bf% kunnen komen. Voeding is de basis en niet de stackers. Dus verander je voeding en kijk of dat effect heeft. Stackers kunnen het proces iets versnellen en vergemakelijken.
 
Kijk dan

Hi

Dus verander je voeding en kijk of dat effect heeft. Stackers kunnen het proces iets versnellen en vergemakelijken

Je trekt wel gauw conclusies he .... Ik heb een uitstekende voedingschema.
Als je het wilt zien, hier is ie :
http://www.geocities.com/salar1979


groeten, Xerxes
 
Re: Kijk dan

Originally posted by xerxes
Hi



Je trekt wel gauw conclusies he .... Ik heb een uitstekende voedingschema.
Als je het wilt zien, hier is ie :
http://www.geocities.com/salar1979


groeten, Xerxes

Ik wil niet lullig doen, maar hoe kan je in godsnaam leven op zo weinig koolhydraten?
Je eet helemaal geen brood etc?
Zo te zien genoeg eiwitten. Vet? Ik weet nie of je je tonijn in olie neemt of niet. Maar ik zoals ik al errrug weinig koolhydraten hoor.
 
Re: Re: Kijk dan

Originally posted by matthieu


Ik wil niet lullig doen, maar hoe kan je in godsnaam leven op zo weinig koolhydraten?
Je eet helemaal geen brood etc?
Zo te zien genoeg eiwitten. Vet? Ik weet nie of je je tonijn in olie neemt of niet. Maar ik zoals ik al errrug weinig koolhydraten hoor.

Met de eiwitten en vetten is niks mis.. evenals niet dat je geen of weinig KH neemt.. maar WAAR ZIJN DE GROENTEN? Je weet toch verdorie wel dat de KH in groenten niet meetellen omdat die vnl. uit vezels bestaan.. probeer tenminste 150 g groenten per dag te eten.. dit is veel te eenzijdig eten.
 
Re: Re: Re: Kijk dan

Originally posted by Esperantisto


Met de eiwitten en vetten is niks mis.. evenals niet dat je geen of weinig KH neemt.. maar WAAR ZIJN DE GROENTEN? Je weet toch verdorie wel dat de KH in groenten niet meetellen omdat die vnl. uit vezels bestaan.. probeer tenminste 150 g groenten per dag te eten.. dit is veel te eenzijdig eten.


Toch nog steeds veels te weinig koolhydraten, en wat je zelf ook zegt vezels. Dus idd wat groente, fruit, bruin brood etc.
Overigens ook nog weinig vet hoor.
 
Dieet schema

Hi

van de carbs heb ik geen last. Dit is ook het schema die ik 2 weken deed zonder Xenadrine (ik stopte omdat ik toen 3 weken Xenadrine had gebruikt en wou mijn lichaam xenadrine laten ontwennen) en het viel best mee. Het is natuurlijk wel doorzetten aangezien ik 3 keer per week fitness, 1 tennis en 1 duik. Maar goed.

Groente: elke dag 200 gram brocollie. Verder groente in mijn dieet vertragt de opname teveel. Op aanraden van mensen hier op de lijst (de bekenderen) heb ik rauwkorst na de training eruit gegooid. Kijk als fruit heb ik trouwens grapefruit. Misschien dat ik s'avonds nog 100gram rauwkorst neem.

Xerxes
 
Laatst bewerkt:
Vetten

Hi
de vetten zijn in orde. 2 keer 10 gram lijnzaadolie. Verder eet ook tonijn en zalm. Dus op mijn schema staat tonijn maar ik neem ook een keer zalm. Verder heb ik nu dus 100gram kabeljouwfilet en 100 gram kipfilet. Om het af te wisselen.

NOGMAALS: Ik ben echt niet gek, de beste fatburner is : GOEDE DIEET EN CARDIO! Maar ik gebruik de fatburners als een hulpmiddel. En meer verwacht ik er echt niet van! Eerlijk waar :D maar ik denk dat ze niet doen wat ik dacht dat ze zouden doen namelijk : mij enorm laten zweten. Maar goed ik ga nu advies van Man Of Magic opvolgen en kijken hoe mijn BF% zich ontwikkelt in de loop van de komende weken.


Groeten, Xerxes
 
Xerxes ik neem aan dat je ketodieet gebruikt net als ik.
Heb je de rekenformule in gebruik die zegt dat je 10-12 x 2,2 x lichaamsgewicht aan calorieën moet eten?
Dan 1,7 tot 2,0 gram eiwit per kg lichaamsgewicht
Vermenigvuldigen met 4 om kcal uit te rekenen

Het aantal KH x 4 dat je eet aftrekken en dan kom je bij het aantal kcal vet uit dat je mag eten. Delen door 9 en je hebt het aantal grammen vet.

Vb. je hebt 200 g eiwit nodig en je dieet zou 2500 kcal zijn. En je eet plm 50 g KH. dan heb je dus
2500-200*4-50*4 = 1500 kcal vet nodig = 167 g vet.
Om een fatsoenlijk ketodieet te hebben mag de verhouding vet: eiwit niet te laag zijn...
 
Hoi

Hoi Esp
nee hoor ik doe een "gewone" low carbs dieet.

Xerxes
 
Re: Kijk dan

Originally posted by xerxes
Hi



Je trekt wel gauw conclusies he .... Ik heb een uitstekende voedingschema.
Als je het wilt zien, hier is ie :
http://www.geocities.com/salar1979


groeten, Xerxes

Uitstekend voedinsschema ?
Ik vind dat jij erg gauw conclusies trekt over je eigen voedingsschema :)
 
Back
Naar boven