Fitness Seller

Wat gebeurt als .....?

Bezoekers in dit topic

Burn

Hi Burn

Ik heb geen zin in discussie's hierover maar nog effe dit.
Ik denk dat diegenen die mij gehelopen hebben (moderator hier) met het opzetten van dit schema toch wel IETJES meer weten dan jij en als je het niet erg vindt neem ik liever dingen van hun aan dan van jou.

Groeten, Xerxes
 
Pas op met overdoseringen van efedra producten Xeres...dat is gevaarlijk. Echt gevaarlijk. Er zijn dodelijke gevallen van bekend... Niet overdoseren dus!!
 
Robin

Hi Robin

thnx voor de bezorgdheid bro.
Ja gisteren voelde ik mijn hart wel kloppen :D Ik ben er voorzichtig mee geworden. Ik doe dat dus ook nooit meer.
Vanaf nu houden we lekker de normale doseringen aan. :)

Xerxes
 
Originally posted by Robin
Pas op met overdoseringen van efedra producten Xeres...dat is gevaarlijk. Echt gevaarlijk. Er zijn dodelijke gevallen van bekend... Niet overdoseren dus!!

Ja maar vaak als je leest hoe en wat,

een 55 jarige man die nooit sportte nam 2 stackers, 3 bakken sterke koffie en ging 5km hardlopen..


zelf heb ik er ooit 9 op een avond genomen, kon niet slapen dat niet en zweten ja, maar vooral me maagzuur dat was extreem, hele maag van streek..

Owjah en op iedereen ze dieet is wel wat aan te merken.. \

Ik vrat vroeger alleen maar eiwit, en bijna geen carbs en vetten en groeide erop als kool, nam ik meer kh dan werd ik vet.. nu voer ik voorzichtig de voeding op tot het punt dat ik langzaam aan iets vetter wordt..
 
Re: Burn

Originally posted by xerxes
Hi Burn

Ik heb geen zin in discussie's hierover maar nog effe dit.
Ik denk dat diegenen die mij gehelopen hebben (moderator hier) met het opzetten van dit schema toch wel IETJES meer weten dan jij en als je het niet erg vindt neem ik liever dingen van hun aan dan van jou.

Groeten, Xerxes

Ja ik denk het ook. Succes dan maar:D
 
Back
Naar boven