AndroidHealthClinic

Wat gebeurt er als de auto naar achter rolt op een helling tijdens de rij examen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wout20

Novice
Lid geworden
28 feb 2014
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
79kg
Ik had examen en stond op een hele kleine helling bovenaan voor een stop bord. Toen er geen auto’s waren liet ik rem los en liet koppeling opkomen. De auto stond nog steeds stil maar de motor werkte harder omdat die niet kon rijden zonder gas (bij een diesel kun je op koppeling rijden). Plotseling rijd een fietser langs de auto die uit het bosjes kwam (de linker helft van de weg kon je niet goed zien) . Ik schrok en duw de koppeling in en de rem, de auto rolt een paar cm achteruit. De examinator en zijn controleur zeiden niks. Toen deed ik weer rem loslaten (padalen) en koppeling oplaten komen en dan gas erbij gegeven en reed vloeiend snel weg.
Tijdens het eind gesprek zei de examinator er niks van?


Voor de rest had ik goed gereden en de bijzondere verrichtingen goed gedaan.
 
Ben je gezakt ?
 
als je een paar cm achteruit rolt maakt het niet veel uit zij mijn examinator. (op een steile helling zonder handrem is dat ook heel lastig te vermijden)
maar neem aan dat je weg geslaagd bent
 
Dan trekt zwaartekracht aan de auto. Dit doet het altijd al maar omdat je op een helling staat wordt je maar beneden getrokken.
 
Dan trekt zwaartekracht aan de auto. Dit doet het altijd al maar omdat je op een helling staat wordt je maar beneden getrokken.

maar zwaartekracht trekt de auto naar beneden, wil jij nu beweren dat de auto daardoor achteruit gaat?
 
maar zwaartekracht trekt de auto naar beneden, wil jij nu beweren dat de auto daardoor achteruit gaat?
Nee hoogstwaarschijnlijk omdat je op een hellling staat en niet remt of gas geeft.
 
als je een paar cm achteruit rolt maakt het niet veel uit zij mijn examinator. (op een steile helling zonder handrem is dat ook heel lastig te vermijden)
maar neem aan dat je weg geslaagd bent

Ja ik ben geslaagd, de helling was niet steil.

Maar ik dacht dat als je achteruit gaat dat je dan meteen zakt? Of is dat niet zo?
Er stond ook een auto achter ons
 
Als jij 5 cm achteruit rijdt is het geen probleem zolang je maar niet ver weg rolt
 
Hopen dat je de auto achter je niet raakt? :D
 
Hopen dat je de auto achter je niet raakt? :D

Ik had echt zoveel geluk bij deze oefening moet er steeds dagen over nadenken. Ik had namelijk maar een of twee keer tijdens rijlessen een kleine helling zonder handrem opgereden vanuit een stilstaande stand.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Toen ik rem los liet en koppeling liet opkomen was ik like plls Jeff als ik nu gas geef rij nu plls. En hij reed gelukkig normaal snel vloeind weg
 
Ik had echt zoveel geluk bij deze oefening moet er steeds dagen over nadenken.
Ik heb zo het vermoeden dat het misschien niet zo heel erg is als je examinator er niets van zei. Probeer het maar los te laten ;)
 
Onthoud wel dat ze kijken naar, hoe corrigeer jij een fout die jij maakt.

Ik had ook een fout gemaakt tijdens de rij examen maar ik was wel geslaagd omdat zij mij voor de rest wel netjes genoeg vonden rijden.
Nu 3 jaar lang nog geen schade gereden.

Zelfs wanneer jij in een eigen auto zal gaan rijden dan zal je ooit weer een fout gaan maken.
 
Onthoud wel dat ze kijken naar, hoe corrigeer jij een fout die jij maakt.

Ik had ook een fout gemaakt tijdens de rij examen maar ik was wel geslaagd omdat zij mij voor de rest wel netjes genoeg vonden rijden.
Nu 3 jaar lang nog geen schade gereden.

Zelfs wanneer jij in een eigen auto zal gaan rijden dan zal je ooit weer een fout gaan maken.

Bench je ech maar 4x55?

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

grapje wan lof
 
Paar cm achteruit rollen maakt niet uit man. Voor je gevoel stond diegene achter je misschien heel dichtbij maar je zult merken dat er toch altijd vrij veel ruimte tussen auto's zit, net als bij parkeren.

En gefeliciteerd natuurlijk.
 
Bench je ech maar 4x55?

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

grapje wan lof

Laag is het niet?:(, is helaas ook mijn moeilijkste onderdeel om te groeien.
Laat mij alleen aub uw squat niet in halen..
 
Laag is het niet?:(, is helaas ook mijn moeilijkste onderdeel om te groeien.
Laat mij alleen aub uw squat niet in halen..

mag je doen, heb al 3 maanden niet gesquat, alleen leg press en leg curls/sldl e.d.
 
meer eten is goed voor je bench
 
Dan deed je het nog altijd beter dan een vrouw.
 
waarom ook 4 reps? 5 reps is de norm, en elke keer dat je een rep niet doet in een set dan gaat er een puppy dood in gaza

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

dus beter bench je volgende keer gvd even 5 keer egoistische zak
 
is wel een foutje maar denk toch dat ze vooral kijken naar wat je er terecht brengt van je prestaties op de baan tussen het andere verkeer.
 
Back
Naar boven