Fitness Seller

wat gebeurt er als je geen benen traint???

Bezoekers in dit topic

slooper

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
11
Waardering
0
hey ik had een vraagje ik train benen een keer in de week.
maar ik heb van me eigen al hele dikke benen en billen maar daar door kan ik helemaal geen normale broeken meer aan enzo.
Nou is mijn vraag als ik geen benen meer ga trainen heeft het dan invloed op me vedere groei (bovenlichaam)???
Want ik heb gehoord als je geen benen traint dat je dan boven ook niet meer groeit is dat waar??
 
Je word gebanned.
 
Dan begin je gevoelens te krijgen voor hetzelfde geslacht...





GAY DUS!
 
Zelfs de mensen met de meeste aanleg trainen benen, er is geen excuus om het niet te doen. Een gespierd bovenlichaam wat niet in verhouding is met het onderlichaam is geen gezicht.
 
gewoon trainen...
 
je lul krimpt als je enkel bovenlichaam traint
daarom heb ik huuuuuge bene
 
Te grote benen bestaan gewoon niet.
 
slooper zei:
hey ik had een vraagje ik train benen een keer in de week.
maar ik heb van me eigen al hele dikke benen en billen maar daar door kan ik helemaal geen normale broeken meer aan enzo.
Nou is mijn vraag als ik geen benen meer ga trainen heeft het dan invloed op me vedere groei (bovenlichaam)???
Want ik heb gehoord als je geen benen traint dat je dan boven ook niet meer groeit is dat waar??

Als je geen benen traint, heeft dat zeker invloed op je verdere groei. Vooral zware squats stimuleren bijna alle spieren van het lichaam. Anders gezegd, met squats train je niet alleen je benen.
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar dikke benen en billen zijn voor mij niet hetzelfde als grote, gespierde benen. Daarnaast zou ik ze wel eens willen zien, omdat ik heel vaak hoor van gasten dat ze al grote benen hebben (door andere sporten zoals bijv voetbal) en daarom hun benen dan maar niet trainen. Bij nader inzien blijkt dat dan behoorlijk mee te vallen met die grote benen.

Kortom, er bestaan geen excuses om de benen niet te trainen (behalve misschien ernstige blessures, maar dat noem ik geen excuses meer).
 
ja oke dat is waar maar het gaat er gewoon om dat ik van die ****ing grote billen ga krijgen dat is tog ook geen gezicht
 
slooper zei:
ja oke dat is waar maar het gaat er gewoon om dat ik van die ****ing grote billen ga krijgen dat is tog ook geen gezicht
dieet? cardio? :)
 
saint zei:
Als je geen benen traint, heeft dat zeker invloed op je verdere groei. Vooral zware squats stimuleren bijna alle spieren van het lichaam. Anders gezegd, met squats train je niet alleen je benen.
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar dikke benen en billen zijn voor mij niet hetzelfde als grote, gespierde benen. Daarnaast zou ik ze wel eens willen zien, omdat ik heel vaak hoor van gasten dat ze al grote benen hebben (door andere sporten zoals bijv voetbal) en daarom hun benen dan maar niet trainen. Bij nader inzien blijkt dat dan behoorlijk mee te vallen met die grote benen.

Kortom, er bestaan geen excuses om de benen niet te trainen (behalve misschien ernstige blessures, maar dat noem ik geen excuses meer).
idd en aan je stats te zien weet jij zeker waar je over praat, huge moffo :p
voorlopig ben jij men doel, zowel kracht als massa
 
slooper zei:
ja oke dat is waar maar het gaat er gewoon om dat ik van die ****ing grote billen ga krijgen dat is tog ook geen gezicht
stuur eens foto van je billen? Ik heb zelf ook vijf jaar lang geskateboard, heel men leve met de fiets overal naar toe gemoeten, en in het begin dacht ik ook, zou ik wel benen trainen? Maar als je men stats toen zag (60 kg squat en moeite met 100kg legpress, nu 110 squat en 250 leg press) kan je beter benen trainen. Het is niet omdat je je benen traint dat deze ineens halve meter omtrek toenemen? Je ziet gewoon meer spieren en ja ze groeien wel wat, maar volges mij heb jij meer vet of water in je benen zitten dan spieren. Dus train gewoon voort die benen :)
 
Als je geen benen traint, kun je ook geen sterke rug ontwikkelen. Als je rug niet sterk genoeg is en je gaat toch zwaar curlen enzo, dan draai je jezelf in de vernieling. Zonder beentraining ben je hopeloos aan het prutsen. En een dikke reet is geen excuus om niet te squatten! Afpeigeren die benen!:whip: :wl:
 
boerenkool die een verstandige post plaatst? Nog niet veel gezien, doe zo verder kerel !
 
prophet- zei:
dit vraagt om een foto...

Jij wil je gewoon aftrekken op die jongen zijn poep. Je bent al net zo erg als die vriend "Adema" van je, die zit mij ook al maanden te stalken voor een foto van de mijne.
 
boerenkool zei:
Als je geen benen traint, kun je ook geen sterke rug ontwikkelen. Als je rug niet sterk genoeg is en je gaat toch zwaar curlen enzo, dan draai je jezelf in de vernieling. Zonder beentraining ben je hopeloos aan het prutsen. En een dikke reet is geen excuus om niet te squatten! Afpeigeren die benen!:whip: :wl:


Deadlift dan?
 
eduardjanssen zei:
Deadlift dan?

"Den squat gaat aan den deadlift vooraf", luidt een oud Mesopotamisch spreekwoord. Met de squat moet je een basis bouwen voor de deadlift, anders til je teveel met je rug en draai je die in de vernieling.
 
Back
Naar boven