MuscleMeat

wat gebeurt er als je geen benen traint???

Bezoekers in dit topic

boerenkool zei:
"Den squat gaat aan den deadlift vooraf", luidt een oud Mesopotamisch spreekwoord. Met de squat moet je een basis bouwen voor de deadlift, anders til je teveel met je rug en draai je die in de vernieling.

Waarom zou je niet direct met deadliften kunnen beginnen? Dit vind ik wel heel vreemd. Als je lichaam in verhouding is, lift je in het begin zowiezo geen honderden kilo's.
 
Panharing zei:
Waarom zou je niet direct met deadliften kunnen beginnen? Dit vind ik wel heel vreemd. Als je lichaam in verhouding is, lift je in het begin zowiezo geen honderden kilo's.

Je kunt best beginnen met deadliften. Maar als je nooit benen specifiek traint, worden ze relatief de zwakke schakel bij het deadliften. Je hebt dan de neiging om met bijna gestrekte benen te gaan deadliften. Ik ken gasten die hun hele rug daarmee in de vernieling hebben gedraaid. Ook met verkeerd squatten trouwens, maar dat is een ander verhaal.
 
boerenkool zei:
"Den squat gaat aan den deadlift vooraf", luidt een oud Mesopotamisch spreekwoord. Met de squat moet je een basis bouwen voor de deadlift, anders til je teveel met je rug en draai je die in de vernieling.

De mesopotamiers hebben er de ballen verstand van.

Ik zeg: Deadlift über alles!!!:D

Maar serieus dit is echt BS,mijn squat is altijd veel slechter geweest dan mijn DL maar daar krijg ik het echt niet van in mn rug hoor.
 
Miss Deadlift zei:
De mesopotamiers hebben er de ballen verstand van.

Ik zeg: Deadlift über alles!!!:D

Maar serieus dit is echt BS,mijn squat is altijd veel slechter geweest dan mijn DL maar daar krijg ik het echt niet van in mn rug hoor.

Nee maar je traint je benen toch wel of niet?
 
boerenkool zei:
Nee maar je traint je benen toch wel of niet?

Nee eigenlijk niet:rolleyes:

ik doe alleen maar af en toe een beetje squatten:D
maar dat is bedoeld om mijn squat te verbeteren,niet om mijn rug heel te houden met deadliften

gelukkig heeft TS allang door dat hij benen moet trainen,anders zou hij nu misschien nog echt gaan geloven dat dat alleen zin heeft als je streeft naar een monster squat;)
 
Miss Deadlift zei:
Nee eigenlijk niet:rolleyes:

ik doe alleen maar af en toe een beetje squatten:D

Hmmm... squatten zonder je benen te trainen... een zeldzaam fenomeen! :p
 
Krijg je een dikke reet :rolleyes:. De enige reden dat je een bijzettafel krijgt is als je vet te hoog is. Tenzij je misschien 300+ squat, maar dan nog.
 
maurice86 zei:
Krijg je een dikke reet :rolleyes:. De enige reden dat je een bijzettafel krijgt is als je vet te hoog is. Tenzij je misschien 300+ squat, maar dan nog.

Hahaha, okay, "maurice86"!
 
Als je geen benen traint zie je er na een paar jaar uit als jolyjumper:D
 
Wie geen benen traint die traint als een teletubbie! :D
 
Hier een teletubbie:o

Ach, het zal wel aan mijn gebroken heup liggen;)
 
bascross zei:
Hier een teletubbie:o

Ach, het zal wel aan mijn gebroken heup liggen;)

Nee, dat is wat anders natuurlijk. :p

Beterschap!
 
stimuleert de groeispurt...?
 
Als je geen benen traint zak je op een gegeven moment door je benen omdat je bovenlichaam te zwaar word :D

En nu trainen die benen :wl: :wl: :wl: :D
 
klopt, klopt. Je benen zijn overigens ook de grootse source van testosteron. 50% van je testosteron word daar aangemaakt...echt waar geen grapje. Testosteron heb je echt nodig voor spiergroei, daarom hebben bb'ers altijd een lege zak :D
 
admiraal zei:
Je benen zijn overigens ook de grootse source van testosteron. 50% van je testosteron word daar aangemaakt...echt waar geen grapje.

:rolleyes: klok... klepel...
 
DavyO zei:
Als je geen benen traint zak je op een gegeven moment door je benen omdat je bovenlichaam te zwaar word :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven