MuscleMeat

wat gebeurt er als je geen benen traint???

Bezoekers in dit topic

als je gene benen traint, kan je meer aandacht besteden aan je bovenlichaam. Als je bulkt krijgt je bovenlichaam alle voeding en rust. En zal je groeien als een beest!:D :D
 
atijd squatten/deadliften en benchpressen
 
Waarom zou je je benen niet trainen,
Gewoon doen en na een tijdje wil je niets anders meer.
Van het trainen worden je benen juist lekker licht.

En je lichaamsverhouding klopt niet meer als je je benen niet traint.
Zie je het al voor je:een vent met een gespierd bovenlichaam
en een ongetraind onderlichaam geen porum dus.
 
Als je hier lid bent, MOET je benen trainen.
Ik vind zelfs: als je geen benen traint, kom je de gym niet in!
 
sja, daar komt bij dat gespierde kuiten er ook gewoon netjes uit zien.

en sja, als ik zo'n breed figuur zie met van die skriele pootjes, dan wekt dat bij mij toch de indruk van iemand die vooral traint om een beetje te patsen en niet zozeer om een mooi lichaam te kweken.
 
:roflol: :lol
riggard zei:
sja, daar komt bij dat gespierde kuiten er ook gewoon netjes uit zien.

en sja, als ik zo'n breed figuur zie met van die skriele pootjes, dan wekt dat bij mij toch de indruk van iemand die vooral traint om een beetje te patsen en niet zozeer om een mooi lichaam te kweken.
:roflol:
 
Nou gewoon,ik zie het al voor me
 
het probleem is dat je het op het strand etc. gewoon te vaak ziet :P
 
uhmm....is het heel erg als ik op mijn dooie gemak bij een lichaamsgewicht van 63 kilo een setje kan nekdrukken met 50 kilo(losse halter)

maar dat ik nog geen 7 reps kan squatten met 20 kilo ?

en geloof me..heb het nml eergisteren weer eens een keer gedaan,mijn benen trainen...kelere..7 reps en ik zakte in elkaar

chinnen en dippen doe ik met 30 kilo gewicht rond mijn middel,maar benen heb ik nog nooit van mijn leven getraind

had daar zo'n concept 2 voor gekocht omdat ericr altijd zo over die concept aan het roepen was,maar daar word je ****ing moe van..dat roeien dan,dat is..niet van eric
 
mark_ zei:
uhmm....is het heel erg als ik op mijn dooie gemak bij een lichaamsgewicht van 63 kilo een setje kan nekdrukken met 50 kilo(losse halter)

maar dat ik nog geen 7 reps kan squatten met 20 kilo ?

en geloof me..heb het nml eergisteren weer eens een keer gedaan,mijn benen trainen...kelere..7 reps en ik zakte in elkaar

chinnen en dippen doe ik met 30 kilo gewicht rond mijn middel,maar benen heb ik nog nooit van mijn leven getraind

had daar zo'n concept 2 voor gekocht omdat ericr altijd zo over die concept aan het roepen was,maar daar word je ****ing moe van..dat roeien dan,dat is..niet van eric

Als je toch doorgaat met benen trainen, zul je merken dat je heel snel vooruit gaat daarmee. Over een half jaartje squat je 100 kilo denk ik, misschien wel sneller.
 
mark_ zei:
uhmm....is het heel erg als ik op mijn dooie gemak bij een lichaamsgewicht van 63 kilo een setje kan nekdrukken met 50 kilo(losse halter)

maar dat ik nog geen 7 reps kan squatten met 20 kilo ?

en geloof me..heb het nml eergisteren weer eens een keer gedaan,mijn benen trainen...kelere..7 reps en ik zakte in elkaar

chinnen en dippen doe ik met 30 kilo gewicht rond mijn middel,maar benen heb ik nog nooit van mijn leven getraind

had daar zo'n concept 2 voor gekocht omdat ericr altijd zo over die concept aan het roepen was,maar daar word je ****ing moe van..dat roeien dan,dat is..niet van eric


... je mag er trots op zijn :thumb:
 
wat een bullshit ook weer, van die domme dbbdogma's.
Als je geen zit om je benen te trainen doe je dat gewoon mooi niet. Het ziet er uiteindelijk wel een beetje raar uit maar het is zo'n onzin dat je upperbody opeens een stuk minder snel zou groeien.
Je bent met deze sport begonnen omdat het leuk is, vind je benen trainen onbelangrijk en niet leuk, kap er dan gerust mee.
 
Testosterone word in je testikels aangemaakt :P Dus trainen die zak
 
calibre zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


:roflol: :roflol: :roflol:

Dus benen trainen, laat dit een waarschuwing voor je zijn ;)
 
whahaha mooi topic :thumb:

NOG een reden om benen te trainen. Vrouwen kijken denk ik liever naar een paar gespierde stappers als naar dikke biceps o.i.d.
 
ja echt he lauw. Vrouwen worden knettergeil van een paar shredded quadriceps :twitch:
 
Back
Naar boven