XXL Nutrition

wat gebeurt er als je geen benen traint??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mark_ zei:
uhmm....is het heel erg als ik op mijn dooie gemak bij een lichaamsgewicht van 63 kilo een setje kan nekdrukken met 50 kilo(losse halter)

maar dat ik nog geen 7 reps kan squatten met 20 kilo ?

en geloof me..heb het nml eergisteren weer eens een keer gedaan,mijn benen trainen...kelere..7 reps en ik zakte in elkaar

chinnen en dippen doe ik met 30 kilo gewicht rond mijn middel,maar benen heb ik nog nooit van mijn leven getraind

had daar zo'n concept 2 voor gekocht omdat ericr altijd zo over die concept aan het roepen was,maar daar word je ****ing moe van..dat roeien dan,dat is..niet van eric


Geeft niet gewoon doortrainen die benen komt wel goed dan.
Dan squat je toch gewoon 7x met 20 kg.,is in ieder geval een begin.
Over een tijdje kan je 12 reps maken of gewoon zwaarder pakken 25 of 30 kg.
Beenspieren passen zich best wel snel aan gewoon doorgaan.
Probeer die legpress is uit,ik ben een vrouw en druk daar ook
met 100 kg terwijl ik nog maar net train.
Kan jij het zeker als kerel.....
De squat gaat bij mij ook moeilijk komt wel goed gewoon doorgaan.
Bij de squat heb ik nog moeite met 10 kg.
Tenminste als ik hem goed uitvoer.
Want daar gaat het om.
 
Idd, boeiend wat voor gewicht je in het begin squat. Het gaat er om dat de techniek goed is. Iedereen moet ergens beginnen. Als je het goed doet ga je vanzelf hard vooruit in het begin.
 
Panharing zei:
Zelfs de mensen met de meeste aanleg trainen benen, er is geen excuus om het niet te doen. Een gespierd bovenlichaam wat niet in verhouding is met het onderlichaam is geen gezicht.


juist jy weet t
 
boogie zei:
ja echt he lauw. Vrouwen worden knettergeil van een paar shredded quadriceps :twitch:
:D Oww, bij worden de vrouwen juist botergeil van mn 9 kilo wegende gespierde lul:p
 
Back
Naar boven