AndroidHealthClinic

Wat gebeurt er als je te korte naalden gebruikt?

Bezoekers in dit topic

mistral4u

Cool Novice
Lid geworden
7 jan 2011
Berichten
38
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
86kg
Ik doe een test primo kuur, nu prik ik met 0.6x25 naalden. Deze gaan er perfect in, maar twijfel een beetje of ik diep genoeg in de spier zit. De een zegt dat dit kan in het bovenbeen de andere vind het aan de korte kant. Nu is mijn vraag wat gebeurt er of waar moet ik op letten als deze toch te kort zijn??
 
0.6 x 25mm Blauw is voor been (vastis latiralis)

0.8 x 40mm Groen is voor je reet ( gluteus maximus)
 
maar stel je zit niet diep genoeg wat zijn de gevolgen hier dan van?
 
ligt er maar net aan wat je vet% is... als je droge poten hebt is zelfs grijs (0,4x20) genoeg. Maar dit zou ik alleen doen bij ED of EOD injects. primo moet je aardig wat ml verstouwen, dan duurt 0,4 een eeuwigheid voor het erin zit :D

---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 12:45 ----------

maar stel je zit niet diep genoeg wat zijn de gevolgen hier dan van?

opname duurt dan langer.. maar het gebeurd niet zo snel als je een acceptabel vet% hebt.
 
En dat deel wat in subcutaan vet terecht komt kan gaan irriteren/opzwellen. Maar dat is eigenlijk pas vanaf 1cc of hoger, ligt er een beetje aan waar je prikt uiteraard.
 
Als ik 4 cm diep in mn reet ga komt ie denk ik in mijn bekken terecht.
 
gebruik zelf 3.0 cm lang in me bil en gaat prima !
 
Gaat het in je vet en duurt het langer voor het in je spieren komt volgens mij (correct if wrong).
In vet is er minder doorbloeding en duurt opname langer. De AAS gaat van het depot in de spier naar het bloed en pas daarna van het bloed naar alle spieren.
 
En wat gebruiken jullie bij schouder inject? Hoe groter de spier/droger hoe mindere afmeting toch in principe?
 
Back
Naar boven