AndroidHealthClinic

Wat gebeurt er (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Ik zit me af te vragen wat er gebeurt als je bijv. 8 verschillende oefeningen 1 set en 4 reps doen
dus 8 sets van 4 reps intotaal

ga je dan snel groeien of juist niet?
 
Originally posted by TrainingFreak
Ik zit me af te vragen wat er gebeurt als je bijv. 8 verschillende oefeningen 1 set en 4 reps doen
dus 8 sets van 4 reps intotaal

ga je dan snel groeien of juist niet?

Het is voor massa niet ideaal. Ik denk dat je voor massa best af en toe setjes van 4 herhalingen kan doen, maar niet constant. Ik zou het gewoon afwisselen. Trouwens waarom en voor welke spiergroep zou je 8 verschillende oefeningen doen.
 
Waar haal je dit vandaan?
Blijf gewoon bij wat je doet. Je bent te ongeduldig!

Als je echt wilt weten wat er gebeurd zul je het zelf moeten ondervinden.
 
Lijkt me zoiezo niet zo nuttig. Zo kom je er nooit achter welke oefening wel werkt voor jou en welke niet. Plus dat het moeilijk is om elke set de juiste intensiteit te brengen als je steeds een andere oefening doet.

Dus gewoon bij het vaste aantal oefeningen en sets etc. blijven. Dat werkt voor 99% van de bb'ers goed.
Als 8 oefeningen van 1 set goed zou werken, zou iedereen het wel doen denk ik.
 
Originally posted by TrainingFreak
dus niemand ervaring?
:rolleyes:
Wees eens een pionier voor dit forum en probeer het zelf.
Laat ons over 1 week weten of je al wat groter bent geworden.
 
Ik denk niet dat het zo een goed idee is omdat met 1 set ja vind ik je niet et maximum kunt eruit persen! Ik doe bvb 3 sets van een 1 oef en daar zit wel meestal 1 mindere set in en de overige sets zijn dan echt tot het uiterste, daarom zou van 8 oef elk 1 set doen voor mij zeker al niet goed zijn.
 
Back
Naar boven