Fitness Seller

wat gebruiken de pro's?

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wat gebruiken de pro's zoals Ronnie Coleman nou voor steroiden? en in welke hoeveelheden?
 
wat is het verschil dan tussen normale fanatieke bodybuilders en jouw 'PRO'? PRO zit in je hoofd... en het lijkt mij dat ze nix anders gebruiken....
 
Nee inderdaad, ze zullen hetzelfde gebruiken als alle andere gebruikers alleen dan meestal wat vaker
 
Hahhahh, pro's spuiten elke dag en ze gebruiken continu,,

Ik kan het weten, paar maten van me zijn amateurs die gebruiken al bijna continu laat staan pro's.

En er was een keer een artikel in de amerikaanse magazine iron man, waarin een pro anoniem alles verklapte wat hij en zijn concurrentie gebruikte.en geloof me dat was echt niet weinig.

Sommige pro's verkopen hun lichaam aan rijke flikkers, alleen om de roids te kunnen betalen,,,,
 
Originally posted by Levrone@
Hahhahh, pro's spuiten elke dag en ze gebruiken continu,,



Ligt er ook aan wat hun genetische bepaling is ;)

maar idd er zijn erbij die het hele jaar doorkuren.
 
Ronnie Coleman zette toch gewoon elke dag 1mg test?
 
Originally posted by iKsZ
Ronnie Coleman zette toch gewoon elke dag 1mg test?

Das toch helemaal niet veel das nog geen 100mg in de 3 maanden :D :D :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Levrone@

Sommige pro's verkopen hun lichaam aan rijke flikkers, alleen om de roids te kunnen betalen,,,,


Geloof me, niet alleen pro's!!! :( Het kuurtje dat ik net gedaan heb was ook erg duur en zou ik normaal nooooit kunnen betalen van mijn uitkering....)

Maareuh.... dan zijn het eigenlijk geen pro-bodybuilders meer, maar eerder pro-kontneukers... :p in de strikte zin van het woord...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado



Geloof me, niet alleen pro's!!! :( Het kuurtje dat ik net gedaan heb was ook erg duur en zou ik normaal nooooit kunnen betalen van mijn uitkering....)

Maareuh.... dan zijn het eigenlijk geen pro-bodybuilders meer, maar eerder pro-kontneukers... :p in de strikte zin van het woord...

Wat zijn jouw prijzen per uur:D
 
Originally posted by Levrone@


Sommige pro's verkopen hun lichaam aan rijke flikkers, alleen om de roids te kunnen betalen,,,,

:eek!::barf: :no:
 
Heb eens gehoord dat in der tijd de pro's naar Nederland kwamen gevlogen om zichzelf vol te laten spuiten en vervolgens weer het eerste de beste vliegtuig terug naar de states te pakken. Dit omdat de prijzen van AS in amerika toen de pan uit rezen...
 
Gebruikt Ronnie Coleman steroidens ???

Ik dacht dat deze kerels niets gebruikte :bawling::(

hahaha
 
Originally posted by smalluser


Das toch helemaal niet veel das nog geen 100mg in de 3 maanden :D :D :D

Groet Smalluser :thumb:
lol :D
 
ik ken toevallig (ja ken...heb weleens vaker gesproken met) een ex pro bodybuilder...en die blijft maar deur zeuren over insuline en hoe goed je daar niet wel op gaat.
 
Als je een idee wilt hebben hoe het ongeveer gaat, dan moet je [Link niet meer beschikbaar] eens lezen. Dan heb je al een begin van hun gebruik... :eek:
 
ja is echt niet normaal wat die pro's naar binnen duwen.......en maar reclame maken voor cell tech enzo....10kg erbij in 3 weken haha
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Robin
Als je een idee wilt hebben hoe het ongeveer gaat, dan moet je [Link niet meer beschikbaar] eens lezen. Dan heb je al een begin van hun gebruik... :eek:

OMG. :suicide:
 
Back
Naar boven