AndroidHealthClinic

Wat gebruiken jullie voor software??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Wat gebruiken jullie voor software om je computer schoon en snel te houden.

Waarmee verwijderen jullie keys, spyware en virussen etc

Ik heb voor virussen: NOD32 antivirus system

Voor spyware: Spybot - Search & Destroy, Spyware Doctor en Ad-Aware SE Personal.

Registercleaner: RegCleaner, jv16 PowerTools.

en ik gebruik MRU-Blaster
 
ik niks, pc blijft meestal wel schoon

en anders een formatje
 
voor spyware: hitman pro !!!
voor virussen: AVG free edition.
 
Jezus dat hitman is vet :D daar krijg je een karma voor ;)
 
Gebruik ook hitman.
 
SideShow zei:
pc blijft meestal wel schoon
Dat denk je maar...
Volgens mij trek je grote ogen als je je pc écht gaat opschonen.
 
toch niet :p
laatste scan (microsoft antispyware) had ik 1 spyware ding staan ... de rest waren cookies
als je beetje oppast welke sites je bezoekt en wat je installeert valt het best nog mee
voor de rest formatteer ik automatisch om de paar maand
 
Ghost. Bij het minste of geringste kwak ik een goeie image terug.
 
Hitman Pro verwijderd álles wat ie maar tegenkomt en ziet als een stukje vuil, automatisch. Je hebt géén zicht meer op wat eraf gaat en wat niet. Erg link goedje dus.

Verder is het streven van Sideshow prima maar een programma als Registry First Aid houdt je register toch wel mooi schoon en je pc dus snel.

Tenslotte: Een ghost image is verdomde handig alleen niet als je graag werkt met de laatste versies van programma's: Je ghost-image is niet bijgewerkt dus moet je na ghost-install weer nogeens alle verouderde versies gaan updaten.
 
wat ook een zeer leuk programma is :

Tune Up Utilities 2005 of 2004

kan je vinden op http://www.katz.ws en dan search tuneup

grtzz
 
DBC01 zei:
Hitman Pro verwijderd álles wat ie maar tegenkomt en ziet als een stukje vuil, automatisch. Je hebt géén zicht meer op wat eraf gaat en wat niet. Erg link goedje dus.

zodra ik ooit 1 keer een probleem krijg door hitman pro zal ik mijn mening (of beter gezegd mijn manier van werken) bijstellen, maar voorlopig heb ik er nog geen enkele klacht over gehad (of gehoord)

en wat dat opnieuw installeren van updates betreft... MS-updates komen vanzelf, en heb ik alle software staan op een andere partitie dan windows, dus die hoef ik helemaal niet te updaten als ik terug ga naar een ghost image van een maand terug.... blijft er angstvallig weinig over.

ach, je moet wat, spyware is ook niet alles (en het is me de moeite ook niet waard om het echt allemaal uit te gaan zoeken).
 
wazzup zei:
voor spyware: hitman pro !!!
voor virussen: AVG free edition.
Net het zelfde +alles ook nog is apart :rolleyes: en spywareblaster (hoort er mss ook bij)
 
SideShow zei:
toch niet :p
laatste scan (microsoft antispyware) had ik 1 spyware ding staan ... de rest waren cookies
als je beetje oppast welke sites je bezoekt en wat je installeert valt het best nog mee
voor de rest formatteer ik automatisch om de paar maand
Ok dan, iig het verwondert me :)
 
voor virussen : Antivir
voor spyware : spybot en ad aware
firewall: Kerio
register en troep : easycleaner en ccleaner, deze laatste is wel een aanrader http://www.ccleaner.com/
 
Laatst bewerkt:
Firewall: ingebouwd
Restant: niet nodig, is een Mac.
 
hitman pro ( natuurlijk;) ), en nog wat ander spul........:D
 
Little Me zei:
wat ook een zeer leuk programma is :

Tune Up Utilities 2005 of 2004

kan je vinden op http://www.katz.ws en dan search tuneup

grtzz

Voor de key kan je dit handige tooltje gebruiken ;)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven