Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Scighera
waarom zou je al je centen aan die troep uitgeven. Daarbij is het een grotere uitdaging om zonder troep je doel te bereiken.
creatine en zeker ook proteine is ZWAAR uit den boze voor een naturel bodybuilder!Originally posted by Klutskwijt
wat verstaan jullie onder rotzooi?? alleen as en dat soort middelen? of ook creatine, proteine ed??
creatine en zeker ook proteine is ZWAAR uit den boze voor een naturel bodybuilder!
Originally posted by Big Cat
Klein opmerkingetje op de poll, maar als er nu mensen zijn die meerdere tegelijk gebruiken ? Wil maar zeggen, meeste bodybuilders grijpen pas naar de synthol als ze al een tijdje aan de AS zijn.
Originally posted by rob
He BC waar heb jij het nou over man, je ziet toch dat 99% hier gewoon naturel is, dat was ook eigenlijk precies wat ik dacht toen ik op DBB.com kwam, er zijn een paar gebruikers en de rest zit gewoon doodleuk mee te lullen, ik snap trouwens niet wat die mensen dan op de sectie Steroiden zitten te doen, zeker spannend of zo, wel hier kijken en dom meelullen maar als er dan gevragen wordt wat er wordt gebruikt reageren ze van NEE NEE vooral naturel blijven hoor, of Nee veel te duur joh.
Originally posted by rob
He BC waar heb jij het nou over man, je ziet toch dat 99% hier gewoon naturel is, dat was ook eigenlijk precies wat ik dacht toen ik op DBB.com kwam, er zijn een paar gebruikers en de rest zit gewoon doodleuk mee te lullen, ik snap trouwens niet wat die mensen dan op de sectie Steroiden zitten te doen, zeker spannend of zo, wel hier kijken en dom meelullen maar als er dan gevragen wordt wat er wordt gebruikt reageren ze van NEE NEE vooral naturel blijven hoor, of Nee veel te duur joh.
Originally posted by avg
Als je van plan bent om in de toekomst te gaan gebruiken is het handig op deze sectie er over te leren. Niet omdat het zo spannend is hoor. Bedoeling is toch wel dat als je gaat gebruiken dat je weet wat je aan het doen bent.
Schrijf jij nou expres zo onduidelijk, ik kan er ECHT geen touw aan vastknopen hoor, ik niet begrijpen!!Originally posted by Big Cat
Zeer juist, althans dat zou toch moeten de mentaliteit zijn. Ik ken zodanig veel idioten (message boards zoals Anabolic fitness en zo zitten er vol van) die er maar op los gebruiken gebaseerd op overlevering van anderen die voor geen snars weten wat ze doen. Er is zo veel die intussen verkeerd bewezen is, en zoveel nieuwe factoren die ons toelaten niet alleen onszelf geen schade te berokken, maar er zelfs een gezondheidsvoodeel uit te halen.
En dat vergt een beetje inspanning, veel research en veel vragen stellen alvorens je gebruikt.
Is geen nadeel van de poll, je moet alleen wel 'multiple choice' activeren.Originally posted by Olimantado
Tja, dat is het nadeel van poll's natuurlijk. Het is de bedoeling aan te klikken wat je overwegend gebruikt...
Maar Bodyman bv. gebruikt synthol zonder ooit AS gebruikt te hebben, dus het kan wel...
Originally posted by Elmar
....zoals veel mensen effuh half jaartje trainen en spuiten maar. Of sommige zijn helemaal erg, komen in januari trainen spuiten gelijk ff voor de zomer en gaan ze op vakantie en dan stoppen ze en dan zie je ze pas weer in januari.