XXL Nutrition

wat gebruiken jullie (1 bezoeker)

Wat gebruiken jullie nou?

  • AS

    Stemmen: 22 22,7%
  • Synthol

    Stemmen: 0 0,0%
  • enkel recreatieve drugs

    Stemmen: 14 14,4%
  • volledig naturel verdorie!!!!!

    Stemmen: 61 62,9%

  • Totaal stemmers
    97

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
eerlijk zijn aub...
 
alles wat ik slik is natuurlijk ;)
 
Uh,zit wel een hoop testeron in.
 
alleen synthol en dat verberg ik niet hoor
 
LEkker (nog) naturel!
 
nou aan je armen te zien ben jij niet zo naturel hoor, ouwe synthol spuiter
 
waarom zou je al je centen aan die troep uitgeven. Daarbij is het een grotere uitdaging om zonder troep je doel te bereiken.
 
Originally posted by Scighera
waarom zou je al je centen aan die troep uitgeven. Daarbij is het een grotere uitdaging om zonder troep je doel te bereiken.

Dat vindt ik echt hele mooie woorden
 
Originally posted by Scighera
waarom zou je al je centen aan die troep uitgeven. Daarbij is het een grotere uitdaging om zonder troep je doel te bereiken.

Een uitdaging is leuk ..... maar ik heb geen zin in een mission impossible !
 
Originally posted by Shadum


Een uitdaging is leuk ..... maar ik heb geen zin in een mission impossible !

:rolleyes:
 
Originally posted by Scighera
waarom zou je al je centen aan die troep uitgeven. Daarbij is het een grotere uitdaging om zonder troep je doel te bereiken.


geld moet rollen...life is to short to be good:D
 
Ik wacht nog een half jaartje en dan ga ik wel eens beginnen met een licht kuurtje, opbouwend.
Maar wil niet zoals veel mensen effuh half jaartje trainen en spuiten maar. Of sommige zijn helemaal erg, komen in januari trainen spuiten gelijk ff voor de zomer en gaan ze op vakantie en dan stoppen ze en dan zie je ze pas weer in januari.
 
Naturel, en ik ben van plan om zo te blijven.
 
*Eens per jaar XTC'tje
*3 maal per jaar ephedra
*1 maal per week alcohol
*dagelijks cannabis
*J-Tech RAGE
*Labrada Creatine
*EAS whey
*Alles wat eetbaar is

:D
 
natural 4-life :thumb:
Ik heb overigens wel respect voor sommige AS gebruikers (Denk bijv aan Diver2000 enz) Zolang ze maar weten waar ze mee bezig zijn en ze het echt nodig hebben om verder te komen.
 
heb vroeger best wel veel soorten drugs gebruikt toen ik nog naar partys ging zoals xtc,speed,coke,hash,alcohol,ephedra
ben nu helemal gestopt en train alleen naturel en met supplementen een soms wel es een stackertje wil niet meer me lichaam verkloten aan rotzooi

mvg martijn
 
trouesn ik lees hier dat veel mensen naturel trainen maar en lees weinig over naturel wedstrijden ik weet dat de ybf wel es wat organiseert..iemand ervaring??
 
Back
Naar boven