AndroidHealthClinic

wat gebruiken jullie (1 bezoeker)

Wat gebruiken jullie nou?

  • AS

    Stemmen: 22 22,7%
  • Synthol

    Stemmen: 0 0,0%
  • enkel recreatieve drugs

    Stemmen: 14 14,4%
  • volledig naturel verdorie!!!!!

    Stemmen: 61 62,9%

  • Totaal stemmers
    97

Bezoekers in dit topic

bruin brood, melk ,kwark en pitamientjes.
 
Originally posted by Scighera
waarom zou je al je centen aan die troep uitgeven. Daarbij is het een grotere uitdaging om zonder troep je doel te bereiken.

Het hangt er maar net vanaf wat je ermee wilt bereiken... je moet wel realistisch blijven en weten dat bepaalde dingen 'zonder' niet mogelijk zijn.
 
wat verstaan jullie onder rotzooi?? alleen as en dat soort middelen? of ook creatine, proteine ed??
 
volledig naturel en zal ook wel zo blijven.
 
Naturel, ik heb genoeg aanleg om mijn doel in een paar jaar te halen. (doel is onder de 100kilo... denk zo een 90). Wat ik wel gebruik is: whey, stackII, multivit+min, bio-antioxidanten, zink+magnesium+calcium, biergist.
 
In random order:
AAS: 2 kuren (anadrol,anavar,stromba,primo)
Coke: zo af en toe een puntje
Weed: 2x in de week
Paddo: paar x op een jaar, als de zon schijnt en de vibe
goed is (geldt ook voor xtc).

Supplementen: Crea,whey,vana,trib,gaba,amino,hmb,gluta,dhea

Vitamines:
Multi,zink,knof,mineralen,biergist.

***It's a state of mind , not a drug!***
***use don't abuse!***
 
Originally posted by Klutskwijt
wat verstaan jullie onder rotzooi?? alleen as en dat soort middelen? of ook creatine, proteine ed??
creatine en zeker ook proteine is ZWAAR uit den boze voor een naturel bodybuilder!
 
Klein opmerkingetje op de poll, maar als er nu mensen zijn die meerdere tegelijk gebruiken ? Wil maar zeggen, meeste bodybuilders grijpen pas naar de synthol als ze al een tijdje aan de AS zijn.
 
creatine en zeker ook proteine is ZWAAR uit den boze voor een naturel bodybuilder!

uhm, hmzzzzzz, lees ik dit nu goed ofnie?! Zijn eieren en (rood)vlees ook uit den boze voor een natural bodybuilder?!

volgens mij klopt dit niet helemaal.
 
Originally posted by Big Cat
Klein opmerkingetje op de poll, maar als er nu mensen zijn die meerdere tegelijk gebruiken ? Wil maar zeggen, meeste bodybuilders grijpen pas naar de synthol als ze al een tijdje aan de AS zijn.


Tja, dat is het nadeel van poll's natuurlijk. Het is de bedoeling aan te klikken wat je overwegend gebruikt...
Maar Bodyman bv. gebruikt synthol zonder ooit AS gebruikt te hebben, dus het kan wel...
 
He BC waar heb jij het nou over man, je ziet toch dat 99% hier gewoon naturel is, dat was ook eigenlijk precies wat ik dacht toen ik op DBB.com kwam, er zijn een paar gebruikers en de rest zit gewoon doodleuk mee te lullen, ik snap trouwens niet wat die mensen dan op de sectie Steroiden zitten te doen, zeker spannend of zo, wel hier kijken en dom meelullen maar als er dan gevragen wordt wat er wordt gebruikt reageren ze van NEE NEE vooral naturel blijven hoor, of Nee veel te duur joh.
 
Huh, ik denk dat 99% wel een beetje overdreven is. En AAs op jonge leeftijd is ook slecht voor Je, Neerlands grootste bodybuilder noem geen namen E. v. A.....m had een sportschooltje en een maatje van me heeft daar toendertijd getraind, en kreeg van onze held gewoon een kuurtje test/oxy/deca... en hij was net een maand klaar met zijn eerste kuur diana/winny (tabs)... En de jongen was 17 jaar toendertijd.

Dus dan is het wel leerzaam dat het gebruik onder 21 wordt afgeraden. Dat maatje van mij is na zijn kuurtjes niet meer gegroeid, en zijn broertje is nu een kop groter dan hem, terwijl ze even lang hadden moeten worden, toch vreemd.....

Maar dat gelul wat ik bepaalde mensen hoor zeggen dat je niet moet kuren als je niet enorm groot wil worden vind ik persoonlijk een beetje overdreven. En dat soort mensen snappen niet dat proportie ook wel heel erg mooi is.....

maar das mijn mening.
 
Originally posted by rob
He BC waar heb jij het nou over man, je ziet toch dat 99% hier gewoon naturel is, dat was ook eigenlijk precies wat ik dacht toen ik op DBB.com kwam, er zijn een paar gebruikers en de rest zit gewoon doodleuk mee te lullen, ik snap trouwens niet wat die mensen dan op de sectie Steroiden zitten te doen, zeker spannend of zo, wel hier kijken en dom meelullen maar als er dan gevragen wordt wat er wordt gebruikt reageren ze van NEE NEE vooral naturel blijven hoor, of Nee veel te duur joh.

Als je van plan bent om in de toekomst te gaan gebruiken is het handig op deze sectie er over te leren. Niet omdat het zo spannend is hoor. Bedoeling is toch wel dat als je gaat gebruiken dat je weet wat je aan het doen bent.
 
Originally posted by rob
He BC waar heb jij het nou over man, je ziet toch dat 99% hier gewoon naturel is, dat was ook eigenlijk precies wat ik dacht toen ik op DBB.com kwam, er zijn een paar gebruikers en de rest zit gewoon doodleuk mee te lullen, ik snap trouwens niet wat die mensen dan op de sectie Steroiden zitten te doen, zeker spannend of zo, wel hier kijken en dom meelullen maar als er dan gevragen wordt wat er wordt gebruikt reageren ze van NEE NEE vooral naturel blijven hoor, of Nee veel te duur joh.

In mijn opinie, veel te bang van naalden. Maar anyway, je moet er ook rekening mee houden dat er enkele tussen zitten die gebruiken, die het liever ontkennen.
 
Originally posted by avg


Als je van plan bent om in de toekomst te gaan gebruiken is het handig op deze sectie er over te leren. Niet omdat het zo spannend is hoor. Bedoeling is toch wel dat als je gaat gebruiken dat je weet wat je aan het doen bent.

Zeer juist, althans dat zou toch moeten de mentaliteit zijn. Ik ken zodanig veel idioten (message boards zoals Anabolic fitness en zo zitten er vol van) die er maar op los gebruiken gebaseerd op overlevering van anderen die voor geen snars weten wat ze doen. Er is zo veel die intussen verkeerd bewezen is, en zoveel nieuwe factoren die ons toelaten niet alleen onszelf geen schade te berokken, maar er zelfs een gezondheidsvoodeel uit te halen.

En dat vergt een beetje inspanning, veel research en veel vragen stellen alvorens je gebruikt.
 
Originally posted by Big Cat


Zeer juist, althans dat zou toch moeten de mentaliteit zijn. Ik ken zodanig veel idioten (message boards zoals Anabolic fitness en zo zitten er vol van) die er maar op los gebruiken gebaseerd op overlevering van anderen die voor geen snars weten wat ze doen. Er is zo veel die intussen verkeerd bewezen is, en zoveel nieuwe factoren die ons toelaten niet alleen onszelf geen schade te berokken, maar er zelfs een gezondheidsvoodeel uit te halen.

En dat vergt een beetje inspanning, veel research en veel vragen stellen alvorens je gebruikt.
Schrijf jij nou expres zo onduidelijk, ik kan er ECHT geen touw aan vastknopen hoor, ik niet begrijpen!!:rolleyes: :(
 
Originally posted by Olimantado



Tja, dat is het nadeel van poll's natuurlijk. Het is de bedoeling aan te klikken wat je overwegend gebruikt...
Maar Bodyman bv. gebruikt synthol zonder ooit AS gebruikt te hebben, dus het kan wel...
Is geen nadeel van de poll, je moet alleen wel 'multiple choice' activeren.
 
Originally posted by admin

Is geen nadeel van de poll, je moet alleen wel 'multiple choice' activeren.

ah ok :eek:
 
Originally posted by Elmar

....zoals veel mensen effuh half jaartje trainen en spuiten maar. Of sommige zijn helemaal erg, komen in januari trainen spuiten gelijk ff voor de zomer en gaan ze op vakantie en dan stoppen ze en dan zie je ze pas weer in januari.

Schitterend.

Klopt helemaal.

---------------------------------------------------------------------------------
Naturel je doel bereiken is zeer bewonderingswaardig.

Alleen zijn bepaalde doelen alleen binnen een bepaalde leeftijdsklasse en/of chemisch te bereiken.

En misschien ben je er over een half jaar niet eens meer.

Who knows?:D

--------------------------------------------------------------------------------
DE poll beantwoorden! -> AAS. Gen synthol want dat is in mijn opinie zielig, net als die mannen die naar de kliniek gaan voor plastic borstplaten lol :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven