AndroidHealthClinic

wat gebruiken jullie

Wat gebruiken jullie nou?

  • AS

    Stemmen: 22 22,7%
  • Synthol

    Stemmen: 0 0,0%
  • enkel recreatieve drugs

    Stemmen: 14 14,4%
  • volledig naturel verdorie!!!!!

    Stemmen: 61 62,9%

  • Totaal stemmers
    97

Bezoekers in dit topic

Gewoon naturel!

Als je geen TE extreem doel hebt is dit best te doen.

Ik denk als je creatine en proteïne ook onder de noemer rotzooi plaatst bijna iedereen hier wel rotzooi gebruikt.
 
Originally posted by Scighera
waarom zou je al je centen aan die troep uitgeven. Daarbij is het een grotere uitdaging om zonder troep je doel te bereiken.


Het is prachtig!! snik snik :sob:

Dat word een Oscar Nominatie voor beste Uitspraak!

:clap::clap::clap::clap:
 
100% natural powerlifter.

Naar mijn mening zijn er veel die gebruiken nog mindere resultaten bereiken dan de betere naturals. Ik zie dat bij ons ook. Na een jaartje trainan hebben ze dan al 2 kuren na de rug of zo........waar zijn die dan mee bezig?

BB die kuren omdat ze op een plareu raken en er 100% voor leven, die gasten kan ik gelijk geven.
 
1 ding weet ik zeker, moest ik beginnen kuren stop ik met PL- wedstrijden want dit is totaal oneerlijk tegenover de naturals. De bodybuilders die AS gebruiken van dit forum kunnen mij waarschijnlijk gelijk geven. Sommigen onder hen hebben waarschijnlijk al ondervonden hoeveel kracht je kunt winne met dat spul.
 
Nu of je kiest tussen Naturel of je kiest een andere weg, dat is en blijft een persoonlijk keuze. Het is een zaak van wikken en wegen. Ik heb gewikt en gewogen en heb besloten om nooit maar ook de andere weg in te slaan..

Redenen:

- Ben al van mn 14e bezig en ben nog jong, heb nog veel tijd, er kan nog veel massa bij naturel.

- Heb een goed metabolisme, als ik eet kom ik bij..

- Ben tevreden met mn resultaten, waarom zou ik meer willen?


Maar vooral, de grootste reden, As is ongezond, dat zal niemand tegenspreken. Ik wil geen risico's nemen, ik blijf liever gezond.. Nah ;)
 
Ter relatievering Bracke ;

The bright light you see at the end of the tunnel. Is the head light of a fast approaching train.


Gezondheid is niet ALLES
 
Je hebt voor de helft gelijk volgens mij..
Iedereen is natuurlijk volledig vrij wat hij doet. Degenen die dan de keuze maken om wel te gebruiken zouden dan moeten zo fair zijn om geen powerliftingwedstrijden te doen. Bij bodybuilding denk ik niet dat er tegenwoordig nog 1 atleet 100% naturel op dat podium staat...ge kunt de twee niet vergelijken vind ik
 
@munk: Idd, klopt.. Maar dan zijn we bezig over sport, dat is een heel andere zaak. Ik heb het over persoonlijk gebruik in het algemeen.

@shadum: Niets is shadum.. Jij zou het moeten weten niet? Gezondheid is voor MIJ alles. Zoals ik al zei; het is wikken en wegen, en dat wikken en wegen is een persoonlijke aangelegenheid. ;)
 
Originally posted by martijn23
trouesn ik lees hier dat veel mensen naturel trainen maar en lees weinig over naturel wedstrijden ik weet dat de ybf wel es wat organiseert..iemand ervaring??

Heb gehoord dat naturel wedstrijden bezocht worden door BBers die wel 'gepakt' hebben, maar bijv een aantal maanden voor de wedstrijd 'naturel' gaan, zo heet dat dan.
Is me verteld door iemand die het kan weten en in het wereldje zat.

Overigens geldt dat voor heel wat meer sporten, ken dus ook wel mensen die talent zat hadden om bijv wielrenner te worden, maar geen zin hadden in doping... dan ben je tegenwoordig snel uitgepraat. Gevolg is, dat zulke mensen met veel plezier bijv. de randonneur uithangen of bijv actief zijn in het ligfietswereldje, waar ook wedstrijden worden verreden , die niet door de UCI erkend worden (want ligfietsen zijn ook verboden voor wedstrijden)

Espi
 
Ben het met u eens Bracke. Had zoiets ook beschreven. Als het voor eigen gebruik is doet iedereen wat hij wil
 
Helemaal naturel.

Ik drink ook geen frisdrank, geen koffie en rook ook niet.

Ik drink daarentegen wel eens in het weekend.
 
natural en dat blijf ik zeker weten, ik heb al die shit die je aan AS kan overhouden echt niet over voor wat meer spiermassa.
 
wil geen rommel in me lijf laat mij dan maar kilootje of 110 minder tillen en wel 80 worden inplaats van 500 kilo liften en met me 30 geen zaat meer hebben en een hart aanval krijgen...
 
Originally posted by nemesis
wil geen rommel in me lijf laat mij dan maar kilootje of 110 minder tillen en wel 80 worden inplaats van 500 kilo liften en met me 30 geen zaat meer hebben en een hart aanval krijgen...

Je mag natuurlijk altijd overdrijven.

:rolleyes:
 
Originally posted by nemesis
wil geen rommel in me lijf laat mij dan maar kilootje of 110 minder tillen en wel 80 worden inplaats van 500 kilo liften en met me 30 geen zaat meer hebben en een hart aanval krijgen...

ik ben persoonlijk ook tegen doping, maar één ding mag je niet vergeten. Iedereen heeft een vrije mening, ideën verschillen.
Wat jij hier nu zegt is ook uw mening ....die volgens mij toch overdreven is
 
Originally posted by nemesis
wil geen rommel in me lijf laat mij dan maar kilootje of 110 minder tillen en wel 80 worden inplaats van 500 kilo liften en met me 30 geen zaat meer hebben en een hart aanval krijgen...

KWeet het niet hoor.. Hij zegt het wel redelijk cru en overdreven, maar het is zijn mening.. Tis overdreven, maar zijn zin begint toch met een onzichtbare "Ik"..
 
Ben nog naturel maar weet niet hoe lang ik dat nog vol hou. Wilde een tijd geleden al gebruiken maar toen mocht ik niet. Vraag maar niet "waarom niet"
 
Back
Naar boven