Fitness Seller

wat geven jullie uit aan eten

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
zoals er wordt gezegt
wat geven jullie per maand extra uit aan eten ?
inclusief supp
ik ongeveer 80 per maand extra als dat ik normaal zou eten
 
30 euro per week aan eten
60 ~ 100 euro aan supplementen per maand


maar zo'n topic was er volgensmij ook al, maar ach, het stikt hier ineens van de nieuwe leden (zomer hé :rolleyes: )
 
wat bedoel je met extra?

ik weet alleen wat ik totaal uitgeef, ik heb geen idee wat ik uitgeef als ik niet train...

totaal 150-200 euro denk ik
 
Voeding zo rond de 150 euro per maand, supps misschien net 10 euro per maand.
 
FrederX zei:
30 euro per week aan eten
60 ~ 100 euro aan supplementen per maand


maar zo'n topic was er volgensmij ook al, maar ach, het stikt hier ineens van de nieuwe leden (zomer hé :rolleyes: )

kwas hier al een ruime tijd voor de zomer
maar owke neen ik kon niets vinden met de zoekmachine
 
Voeding 300 - 350 euro per maand volgens mijn ouders (kan me dit niet voorstellen)
sups 60 euro
 
bartp zei:
Voeding 300 - 350 euro per maand volgens mijn ouders (kan me dit niet voorstellen)
sups 60 euro

waarschijnlijk van het hele gezin bij elkaar,

anders ben je een beste eter
 
haha ja dsacht ik ook al
 
120 euro per week eten (gezin van 3 en 2 dagoes) en supps ligt eraan. Ik sla altijd proteine en amino's groot in. Dus de ene maand kost het niks, terwijl ik de andere maand rond de 200 euro moet afrekenen zeg maar.
 
ten eerst was het niet op jou gericht, maar over het algemeen


ten tweede, ben je half jaar lid.. maar dat was je ook een half jaar ontschoten, want 26 december poste je voor het laatst en 13 juni, dacht je hoogstwaarschijnlijk van, hey ik moet weer een spiertje worden.. en begon je weer te posten..

wat ik daarmee wil zeggen, is dat je t eigenlijks helemaal niet kon weten, dat zo'n thread er bestond, (tenzij je dagelijks op het board rondhing) maar dat neem ik en mn vriendjes van dbb je niet kwalijk!

(dit is trouwens niet negatief bedoel hoor) no offence
 
rond de 320 euro, soms wat meer soms wat minder.

Ook de supps ;)
 
rond de 400 euro per maand. Maar daar zit me whey bij inbegrepen. Ben al flink aan het bezuinigen op mijn voeding.

1 kg kip bij Ah is ongeveer 12 euro
1,5 bij de witte vleeshal rond de 8

om maar een voorbeeld te noemen.

ik eet elke dag kip, zalm en biefstuk. Dus dat loopt aardig op op een gegeven moment.
 
zoveel als we nodig denken te hebben, gemiddeld 300~400 euro per maand (?)
 
KaLe zei:
rond de 400 euro per maand. Maar daar zit me whey bij inbegrepen. Ben al flink aan het bezuinigen op mijn voeding.

1 kg kip bij Ah is ongeveer 12 euro
1,5 bij de witte vleeshal rond de 8

om maar een voorbeeld te noemen.

ik eet elke dag kip, zalm en biefstuk. Dus dat loopt aardig op op een gegeven moment.
tering :eek:
kale rustig aan :D
 
FrederX zei:
ten eerst was het niet op jou gericht, maar over het algemeen


ten tweede, ben je half jaar lid.. maar dat was je ook een half jaar ontschoten, want 26 december poste je voor het laatst en 13 juni, dacht je hoogstwaarschijnlijk van, hey ik moet weer een spiertje worden.. en begon je weer te posten..

wat ik daarmee wil zeggen, is dat je t eigenlijks helemaal niet kon weten, dat zo'n thread er bestond, (tenzij je dagelijks op het board rondhing) maar dat neem ik en mn vriendjes van dbb je niet kwalijk!

(dit is trouwens niet negatief bedoel hoor) no offence

owke dan :thumbup:
 
niks zorg gewoon dat mijn ouders met me meedoen zorgen voor genoeg kwark, brocolli, kipfilet voor een heel leger alleen eiwit doe ik alleen
 
KaLe zei:
1 kg kip bij Ah is ongeveer 12 euro

Rekenfoutje? :D

Voor mij is het moeilijk te zeggen, woon in studentenhuis en kan dus een aantal kosten delen, hoewel ik ook voor de troep van andere mensen moet betalen. Maar een wilde gok:

- 50 euro eten per week
- 3 euro supps per week (grotendeels whey)
 
Laatst bewerkt:
Wat mijn moeder voor me extra haalt sinds ik (serieus) train...
7 pakken melk/week + 7 bakken kwark
2 broden extra
het nodige extra broodbeleg (kaas, vleeswaren)
meer fruit
Ik denk dat dit een eurootje of 15-20 extra kost.

Ikzelf haal m'n tonijn, ongeveer 5 euro per week ofzo..
Supps heb ik nog niet.
 
Ik wil het echt niet weten.
 
Back
Naar boven