Fitness Seller

wat geven jullie uit aan eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:
gewoon in de vriezer dumpen. Is het nog maanden houdbaar ;)

Ja die tactiek pas ik ook toe, maareuhm, niet met kip die al tot de uiterste houdbaarheidsdatum bij de appie heeft gelegen.
 
jorasho zei:
Ja die tactiek pas ik ook toe, maareuhm, niet met kip die al tot de uiterste houdbaarheidsdatum bij de appie heeft gelegen.

maakt geen klap uit.. zolang je deze maar voor de datum verstrijkt in de vriezer dumpt.
 
75 euro per week haal ik makkelijk

Al die biefstukken, kippetjes en visjes zijn iet goedkoop, en fatsoenlijke verse groenten al helemaal niet !
 
leGionellz zei:
75 euro per week haal ik makkelijk

Al die biefstukken, kippetjes en visjes zijn iet goedkoop, en fatsoenlijke verse groenten al helemaal niet !

diepvriesgroente is goedkoper en even goed..

alleen brocoli haal ik vers
 
Ik eet zo'n 850 gram vlees per dag (biefstuk/kipfilet) en veelverse groenten.

Ik reken niet eens meer uit wat ik uitgeef in de maand aan voeding en supplementen. Ik koop wat ik nodig heb en zou het meer klosten zou ik het ook moeten betalen. Denk dat ik gemiddeld zo rond de 300-400 euro zit.
 
Muis zei:
diepvriesgroente is goedkoper en even goed..

alleen brocoli haal ik vers

diepvriesgroente is zelfs beter dan vers. Omdat het meteen word ingevroren blijven de voedingswaarden nog hoger, dan vers spul wat in de schappen ligt.
 
ik ben rond 100/150 euro per maand kwijt en supp rond 60 euro en alles vers groente vlees kip enzo
 
40 euries ofzo en supl 40 euro per maand ongeveer.
 
10 euro per dag ongeveer, dus reken maar uit:P. Woon nog thuis moet alles zelf dokken. heb je als je familie niet zoveel geld heeft. :|
 
Veel te veel, wil het gewoon niet weten. Best wel een dure hobby als je alles bij elkaar optelt, voeding, supplementen,kosten sportschool etc.
 
Dat ga ik echt niet uitrekenen hoor, ik zorg gewoon steeds dat alles er is wat ik hebben moet.
 
eduardjanssen zei:
Dat ga ik echt niet uitrekenen hoor, ik zorg gewoon steeds dat alles er is wat ik hebben moet.

Ik zorg ook steeds dat alles er is wat ik hebben moet. Maar als je alleen woont en dus zelf je boodschappen doet en dus altijd degene bent die staat af te rekenen bij de kassa, weet je vanzelf wel wat je ongeveer uitgeeft. :D
 
jeetej 100 euro per maand? wow dan kan ik beter mijn huis verkopen !! kan ik mijn hypotheek niet meer betalen ;_0
 
Ik zal het even aan m'n mammie vragen :D
 
150-200..op vakantie 300..omdat je aan supps en meerdere bronnen van gezond eiwt moet komen:(
 
Markywannabee zei:
jeetej 100 euro per maand? wow dan kan ik beter mijn huis verkopen !! kan ik mijn hypotheek niet meer betalen ;_0

:rolleyes:

Ik vraag me wel eens af of we nou daadwerkelijk zo gigantisch veel meer uitgeven dan een 'normaal' etend mens. Oke sommige hongeren zich uit met slechts enkele boterhammen ofzo per dag maar al die kant-en-klaar dingen uit de supermarkt zijn bijvoorbeeld ook niet zo goedkoop.
 
Grijpwijk zei:
:rolleyes:

Ik vraag me wel eens af of we nou daadwerkelijk zo gigantisch veel meer uitgeven dan een 'normaal' etend mens. Oke sommige hongeren zich uit met slechts enkele boterhammen ofzo per dag maar al die kant-en-klaar dingen uit de supermarkt zijn bijvoorbeeld ook niet zo goedkoop.
ok ik dacht naast het normale eten nog 100 euro per maand aan suplementen dat dacht ik

en die dure kant en klaar dingen koop ik ook niet veel te duur
 
Markywannabee zei:
ok ik dacht naast het normale eten nog 100 euro per maand aan suplementen dat dacht ik

en die dure kant en klaar dingen koop ik ook niet veel te duur

Tsja, je kan het zo gek maken als je wilt. Ligt helemaal aan je eigen aanpak en inkopen.
 
Grijpwijk zei:
:rolleyes:

Ik vraag me wel eens af of we nou daadwerkelijk zo gigantisch veel meer uitgeven dan een 'normaal' etend mens. Oke sommige hongeren zich uit met slechts enkele boterhammen ofzo per dag maar al die kant-en-klaar dingen uit de supermarkt zijn bijvoorbeeld ook niet zo goedkoop.

Ik denk dat het inderdaad wel meevalt. Ik heb laatst mijn eigen boodschappenbedrag vergeleken met dat van collega's en het scheelde niet echt. Veel mensen nassen toch aardig wat junkfood weg en gieten nog een en ander aan bier en wijn achterover. Dan nog Iglo stoomgroente op het menu of andere dure kant en klaar shit... Zo tikt het toch aardig aan hoor! Mensen die zich overdag uithongeren met een paar boterhammen of crackers zitten 's avonds ook aan de junk. (Dat moet wel, want zie jij ze ooit afvallen?)
 
Back
Naar boven