Fitness Seller

wat hadden wij t toch goed vroeger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
jaja, even een beetje nostalgie hier op het board.
want ik had gister met mijn trainingsmaat van me een gesprek over het feit dat wij het echt goed hadden in onze jeugd. en dan doel ik voornamelijk op de series en tekenfilms op tv en het bijbehorende speelgoed en niet over ons fysiek.
Want waar die kids tegenwoordig naar kijken is regelrechte troep.
Wie kan zich niet al die goeie ouwe tekenfilms herinneren. laat dat jeugdsentiment maar komen.

Mijn helden waren (en zijn nog steeds) de GIJoe's, terwijl ik de cobrasoldaten altijd veel en veel toffer eruit vond zien. Mijn twinbro kocht voornamelijk de Joe's en ik de Cobra's. beter voor toen mij dat ik 2ling ben.
 
Transformers roelde natuurlijk ook!!! Optimus Prime, en hoe heette die slechterik ook'l weer? Meganogwa of zoiets...
 
Ik was een ghostbusters fanaat.. Die sirene van de ghostbusters roepte altijd zo'n patriotisch zelfverzekerd gevoel naar boven.. lol.. Of wat dacht je van HEman.. De gespierde barbaar met zn lekkere Sheba, die skeleton's dagen moeilijk maakten..Dat waren pas tekenfilmen.. :sob:

Tegenwoordig ist Pikashoe en shikitroe en poepeloe.. :(
 
to the power of grayskull.
ik heb ook nog zo ontzettend veel speelgoed. gijoe, transformers, mask, heman, turtles je kan t zo gek niet bedenken of ik heb nog wel iets thuis liggen. kent iemand bijv. de visionaries nog?

ps.je had 2 ghostbuster series.
 
Originally posted by dandyman
to the power of grayskull.
ik heb ook nog zo ontzettend veel speelgoed. gijoe, transformers, mask, heman, turtles je kan t zo gek niet bedenken of ik heb nog wel iets thuis liggen. kent iemand bijv. de visionaries nog?

ps.je had 2 ghostbuster series.

Ja dat is juist, je had 2 ghostbuster series.. Maar ik mengde beiden, want ik vond ze beiden geweldig.. Spijtig genoeg kan ik slechts de 1ste serie, de bekendste van de twee, herinneren..

:mad:
 
ALFRED J KWAK!!!!!
 
Kennen jullie Pieter Post nog? En de teenage mutant hero turtles, of hoe heten die beesten...
 
die andere was met die gorilla en die vetzak(Ray geloof ik, ohnee da was die bekende. Maar daar zat ook een dikke in)
ze hadden zon "cabrio" met een spokenkop voorp. deze auto kon zich omhoog liften. de leider was een blonde knaap (jake?).
ze vochten tegen zon skeletenkop die achter een piano zat. en die had een rechterhand en dat was zon muisachtig dik wezentje.
Pietr post zegt mij overigens niks.
 
de ouwe PLAYMOBILE!! :hedbang: en niet te vergeten wipneus en pim
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman
die andere was met die gorilla en die vetzak(Ray geloof ik, ohnee da was die bekende. Maar daar zat ook een dikke in)
ze hadden zon "cabrio" met een spokenkop voorp. deze auto kon zich omhoog liften. de leider was een blonde knaap (jake?).
ze vochten tegen zon skeletenkop die achter een piano zat. en die had een rechterhand en dat was zon muisachtig dik wezentje.
Pietr post zegt mij overigens niks.

Ach ja, ik kan het me wat herinneren... maar vaag.. Ik denk dat ik hun huis had (speelgoed) maar het werd bewoond door ghostbusters volume 1.. hahaha, ik heb momenteel zo'n triestig liedje opstaan.. het sentiment komt stilletjes naar boven..

"Love lift us up where we belong
Where the eagles cry, on a mountain high
Love lift us up where we belong
Far from the world we know
Up where the clear winds blow"
 
laat maar weten wat dat nummer teweegbrengt.
kan me van die serie alleen herinneren dat ik een geel skelet had warbij de ledematen eraf konden worden gehaald. die werd elke episode namelijk gefolterd op die manier
 
Vrouwtje theelepel! Of David de Kabouter! Haha. Wat ik ook altijd wel lachen vond was die serie met Semafoor de professor en die hond, Dommels ofzo. En inspector Gadget. Maar die laatste 2 zijn al iets minder oud :)
 
He-man, the Hulk, meneer Kaktus.... :D
 
c.o.p.s., the ringraiders,dungeons and dragons, denver the last dinosaur en natuurlijk de snorkels en de freggles. kwamaf n toe nog op belgie 2
 
Lucky luck roeleerde echt pas, briljant met die hond, ratteplan, gooien ze een staaf dynamiet weg:

"Hey ik denk dat die met me wil spelen, gauw ophalen die stok"

werkelijk geweldig :D
 
Prince Valiant, Thunderbirds ,Turtles(tijdens het eten voor het voetballen) en iid Meneer Kaktus

dat waren nog leuke series, een stuk beter dan dat van nu (Dragonball Z en zo)
 
en die 3d meuk kan me ook niet boeien, gimme de goeie ouwe tekenfilm!
 
en de nieuwe transformers?

:barf: :toilet:
 
Back
Naar boven