Fitness Seller

wat hadden wij t toch goed vroeger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gummie beren (dat waren toch die beesten die in die boom woonde of zo)!

En wat waren die gasten die dat vliegende schip hadden...? Damn dat zit nog vaag in mijn geheugen. Met zo'n professor of zo, en de vijanden vlogen in van die kleine vliegtuigjes... Naja weet de naam niet meer...

Speelgoed:
-Mask!
-GI Joe
-Playmobiel
-Soldaatjes (die kleine groene dingen, heb r wel 1000en, hele slagvelden mee gebouwd :))
-Construx (kent iemand dat? Die grijze staafjes met die blauwe blokjes, net zoiets als conex of zo)
-Transformers

de hele zolder ligt r vol mee :)
 
Originally posted by Rob G
Gummie beren (dat waren toch die beesten die in die boom woonde of zo)!

En wat waren die gasten die dat vliegende schip hadden...? Damn dat zit nog vaag in mijn geheugen. Met zo'n professor of zo, en de vijanden vlogen in van die kleine vliegtuigjes... Naja weet de naam niet meer...

Speelgoed:
-Mask!
-GI Joe
-Playmobiel
-Soldaatjes (die kleine groene dingen, heb r wel 1000en, hele slagvelden mee gebouwd :))
-Construx (kent iemand dat? Die grijze staafjes met die blauwe blokjes, net zoiets als conex of zo)
-Transformers

de hele zolder ligt r vol mee :)


De gummiberen waren inderdad in die boom en die hadden een wonderdrankje of iets(soort proteineshake) en de troetelbeertjes waren de beren in de wolken met professor koudhart.(troetelbeertjes, straaaaaaaaal)
en die gasten in da vliegende schip? Bucky o'hare, da konijn en die eend met 4 armen?
oh nee die had geen professor...dr snuggles!!!!
maar dan weet ik niet of da klopt met die vijanden.
maar goed, die soldaatjes vond ik overigens nooit wat aan. had er ook ninjas van, maar was niet spannend genoeg en je kon er zo weinig mee
 
Paulus de boskabouter
Oum, de witte dolfijn
Tita tovenaar


Maar ik ben van 1972
 
Originally posted by dandyman



De gummiberen waren inderdad in die boom en die hadden een wonderdrankje of iets(soort proteineshake) en de troetelbeertjes waren de beren in de wolken met professor koudhart.(troetelbeertjes, straaaaaaaaal)
en die gasten in da vliegende schip? Bucky o'hare, da konijn en die eend met 4 armen?
oh nee die had geen professor...dr snuggles!!!!
maar dan weet ik niet of da klopt met die vijanden.
maar goed, die soldaatjes vond ik overigens nooit wat aan. had er ook ninjas van, maar was niet spannend genoeg en je kon er zo weinig mee

neej het was niet bucky o'hare, dat is deze knaap

kP8s94qtP_bvrHFiKymOx8nTpElEM-pU.jpeg


nou ja, het was iig leuk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado
Paulus de boskabouter
Oum, de witte dolfijn
Tita tovenaar


Maar ik ben van 1972

maar dat maakt deze topic toch een stuk interresanter.
ik neem aan dat jij wel gijoe en de transformers kent?

iemand trouwens enig idee hoe die serie heette met die wagens die ondergronds een oorlog voerde en bestonden uit planten of konden transormeren naar iets dergelijks.
 
Uhhh, weet niet wat je bedoeld dandyman. Misschien die vage tekenfilm met die super grote worm die onder de grond alles opat. Was zo'n beest die de slechterikken gebruikte om onder de grond te kunnen lopen. En ook iets met een heeeeel lang pad naar een tovenaar of zo. Tjees ik heb alleen wat vage flashbacks daarvan in mijn brein zitten....


Woooowww, leuke topic man ik krijg weer allemaal vage herrineringen naar boven, kewl!
 
Originally posted by dandyman

maar dat maakt deze topic toch een stuk interresanter.
ik neem aan dat jij wel gijoe en de transformers kent?


GI Joe wel van gehoord. Transformers niet...
 
Originally posted by Olimantado



GI Joe wel van gehoord. Transformers niet...

je hebt toch wel ooit van de f*cking transformers gehoord?!?!?! Uit welke grot komde gij gekropen? ;)
 
Originally posted by Rob G
Uhhh, weet niet wat je bedoeld dandyman. Misschien die vage tekenfilm met die super grote worm die onder de grond alles opat. Was zo'n beest die de slechterikken gebruikte om onder de grond te kunnen lopen. En ook iets met een heeeeel lang pad naar een tovenaar of zo. Tjees ik heb alleen wat vage flashbacks daarvan in mijn brein zitten....


Woooowww, leuke topic man ik krijg weer allemaal vage herrineringen naar boven, kewl!

jaaaaa, tovenaar van Oz met het gele pad.
doortje en toto uit kansas en de gemene heks uit het westen of was t nou t oosten?
en dan had je nog haa rrreigenoten blikkie blikmans, lappie lapmans en droezel de leeuw. moesten naar de tovenaar van Oz om doortje thuis te latenkomen, blikmans (robot) wou een hart, de vogelverschrikker wou .....? en de leeuw wou moed hebben. gewldige serie. de kids tegnwoordig weten niet wat ze missen.

maar die worm zegt me niks. t ging echt over autos die een soortr van plant op hun dak hadden zitten en die schoot dan dingen af. bijna iedereen met wie ik t erover heb, zegt t niks en sommige komt wel bekend voor maar dan houdt t ook op.
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
JA haha he-man die ken ik nog wel lol, teenage mutant ninja turtles :p freggels
:D
BOES BOES :D
 
Damn, dit heb ik op de havo veel gedaan, van die oude tekenfilms enzo ophalen.

Ook hadden hadden we natuurlijk NIELS HOGERSON! met zn gans.

Ennuh, vrouwtje theelepel, al genoemd, maar ronduit geweldig.

Kent iemand hier ook de bluffers? leefden in een bos in de vorm van nederland.

En de freggles, die ondergrondse vage beesten. En de muppet-show.. ach ik kan nog wel even zo doorgaan :D
 
Wie kent er nog Peppi en Kokki??

Grappige gozers!!!

Ik vind trouwens dat er vroeger sterke programma's gemaakt werden. In mijn jeugd was er reeds tik-tak op de VRT(toen nog BRT1) en ik volg eigenlijk deze serie nog trouw elke dag met veel enthousiasme...
Weinigen zullen het toegeven, maar ik ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ben!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jaaaa, en dat je dan van die vage beelden zag met van die rare muziekjes... en van die rekensommetjes of zoeits?
 
Originally posted by matthieu
Damn, dit heb ik op de havo veel gedaan, van die oude tekenfilms enzo ophalen.

Ook hadden hadden we natuurlijk NIELS HOGERSON! met zn gans.

Ennuh, vrouwtje theelepel, al genoemd, maar ronduit geweldig.

Kent iemand hier ook de bluffers? leefden in een bos in de vorm van nederland.

En de freggles, die ondergrondse vage beesten. En de muppet-show.. ach ik kan nog wel even zo doorgaan :D

je bent een bluffer, je blijft een bluffer. met die dikke Clandestino en zijn geheim achter die deur. en die robotopwindober. barend de arend, berezoet, slimpie de vos, jopie de uil etc.

en gewoon doorgaan, schroom je niet om in te houden.
hier volgen er nog een aantal:
Bravestar, foofur, captain planet , smurfen en thunder, thundercats hoooo
 
Originally posted by matthieu
Damn, dit heb ik op de havo veel gedaan, van die oude tekenfilms enzo ophalen.

Ook hadden hadden we natuurlijk NIELS HOGERSON! met zn gans.

Ennuh, vrouwtje theelepel, al genoemd, maar ronduit geweldig.

Kent iemand hier ook de bluffers? leefden in een bos in de vorm van nederland.

En de freggles, die ondergrondse vage beesten. En de muppet-show.. ach ik kan nog wel even zo doorgaan :D

het is nils hogerson weet ik omdat ik eh ook nils heeft..

en mijn mama die naam in die serie zag en dat een mooie naam vond ..

dus min of meer kan je zeggen dat ik naar hem ben vernoemd ???
 
Nou we toch bezig zijn.
Kenne onze Belgische vrienden niet toevallig die serie over zo`n wijf met `n onderzeebootje in een fontein... Carolientje ofzo?
Was ongeveer ten tijde van Prikballon en `t Liegebeest.
Volgens mij deed die ouwe die voortaan Samson (van Gert) z`n stem doet ook mee.
Dis `n goeie thread trouwes...

QuiNonProficitDeficit!
 
speciaal voor Oli
 
Back
Naar boven