AndroidHealthClinic

wat hadden wij t toch goed vroeger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Martinus
Nou we toch bezig zijn.
Kenne onze Belgische vrienden niet toevallig die serie over zo`n wijf met `n onderzeebootje in een fontein... Carolientje ofzo?
QuiNonProficitDeficit!

Carolientje en kapitein Snorrebaard (die ouwe zeerover). Maar ik denk niet dat dat Danny Verbiest (die gozer van Samson) was...
 
Kennen jullie de berenboot toevallig nog? Of is dat te ver terug in de tijd.
 
Ik heb de berenboot nog gezien!
 
Ik had (volgens mij liggen ze zelfs nog ergens in de kelder zelfs) legpuzzels van de berenboot! hahaha en van Calimero...
 
Naar tekenfilms keek nie veel, maar wel naar
SAMSON, SAMSON...
 
Originally posted by sjakkie
hahaha en van Calimero...


Jij bent groot en ik ben klein en dat is niiiiiiieeeeet eerlijk!!!!!!!

Wisten jullie trouwens dat de oude Disney-kindertekenfilm Alice in Wonderland een LSD-trip beschrijft? heb die tekenfilm overlaatst nog eens gezien had het direct door.
Daarna wat over opgezocht (schrijver = lewis Wallace) en het is blijkbaar effectief zo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado



Jij bent groot en ik ben klein en dat is niiiiiiieeeeet eerlijk!!!!!!!

Ja en dat liedje ook... "Piep Piep Allo" (h was spontaan verdwenen bij dat beestje). In de later serie hebben ze dat liedje veranderd :mad: Vond persoonlijk dat ze dat niet konden maken. :p
 
En wat dachten jullie van de familie Knots!

een kloddertje rose hier..
 
Originally posted by Olimantado



Jij bent groot en ik ben klein en dat is niiiiiiieeeeet eerlijk!!!!!!!

Wisten jullie trouwens dat de oude Disney-kindertekenfilm Alice in Wonderland een LSD-trip beschrijft? heb die tekenfilm overlaatst nog eens gezien had het direct door.
Daarna wat over opgezocht (schrijver = lewis Wallace) en het is blijkbaar effectief zo...

BTW noemde de auteur Lewis carroll.. Was dat geen man die een verhaal had geschreven voor een vriend zijn dochtertje?? Maar ja, jij zult het wel beter weten zeker? Het zal wel een beschrijving van een LSD trip zijn geweest..
 
Idd, het was Lewis Carroll, maar je moet het boek maar eens lezen of zelfs maar die tekenfilm bekijken... Als je ervaring hebt met hallucinogenen of andere geestesverruimende middelen is het even duidelijk dan het feit dat Ronnie Coleman ooit wel eens AS gebruikt heeft...
 
Bij alice in ownderland zit toch ook een rups op een paddestoel een waterpijp te roken?! Die tekenfilm is echt wel een partijtje vaag joh!
 
wederom een update:

dinoriders
rude dog and the dweeps
Captain N
seabert (ook al is hij klein)
De fabeltjes krant

En niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van Kapitein Ortega best es waar kan zijn....
 
Laatst bewerkt:
moet ik toch maar weer een keer bekijken.
 
En die haas die denkt dat hij te laat gaat komen is behoorlijk ****ed up en paranoïa......

http://www.dvd.nl/images/reviews/706/shot4_small.jpg


ze onderzoekt welgemoed de vreemde wereld waarin ze terecht komt. Alice in Wonderland is een aardige tekenfilm over een meisje dat wil ontsnappen aan de dagelijkse sleur en niet te beroerd is om daarvoor merkwaardige koekjes, onbekende drankjes of vreemde paddestoelen op te eten.
In die zin is het natuurlijk een film waar je je kinderen niet naar moet laten kijken. Maar de film werd niet getekend in de hippe jaren '70 maar in 1951
(recensie planet NL)
Alice in Wonderland


Je moet die film echt eens bekijken als volwassene!! :D
 
Originally posted by Olimantado
En die haas die denkt dat hij te laat gaat komen is behoorlijk ****ed up en paranoïa......


ze onderzoekt welgemoed de vreemde wereld waarin ze terecht komt. Alice in Wonderland is een aardige tekenfilm over een meisje dat wil ontsnappen aan de dagelijkse sleur en niet te beroerd is om daarvoor merkwaardige koekjes, onbekende drankjes of vreemde paddestoelen op te eten.
In die zin is het natuurlijk een film waar je je kinderen niet naar moet laten kijken. Maar de film werd niet getekend in de hippe jaren '70 maar in 1951
(recensie planet NL)
Alice in Wonderland


Je moet die film echt eens bekijken als volwassene!! :D

Zeker, ik had hem vroeger ook al gezien en vond hem toen gewoon wel leuk. Maar laatst was hij dus weer op TV, en toen heb ik hem ook een stukje zitten kijken en toen viel me plots op hoe ontzettend wazig die film wel weer niet is! Moet hem eigenlijk weer een keer helemaal kijken!
 
Ik heb m nog nooit gezien, maar ik zal binnenkort eens helemaal knetter, nee ik gebruik geen hallucinerende middelen, die film gaan kijken
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
En wat dacht je van sportbilly en z'n dubieuze tasje.
 
Originally posted by dandyman


jaaaaa, tovenaar van Oz met het gele pad.
doortje en toto uit kansas en de gemene heks uit het westen of was t nou t oosten?
en dan had je nog haa rrreigenoten blikkie blikmans, lappie lapmans en droezel de leeuw. moesten naar de tovenaar van Oz om doortje thuis te latenkomen, blikmans (robot) wou een hart, de vogelverschrikker wou .....? en de leeuw wou moed hebben. gewldige serie. de kids tegnwoordig weten niet wat ze missen.

maar die worm zegt me niks. t ging echt over autos die een soortr van plant op hun dak hadden zitten en die schoot dan dingen af. bijna iedereen met wie ik t erover heb, zegt t niks en sommige komt wel bekend voor maar dan houdt t ook op.

Die tekenfilm heet: Jason and the Wheeled Warriors.

Voor een hoop nostalgie check:

http://www.yesterdayland.com

alle favoriete series, cartoons en videogames per decenia gesorteerd !
 
Back
Naar boven