MuscleMeat

wat hadden wij t toch goed vroeger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Olimantado
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mensen dat is geen waterpijp maar de schoorsteen van david de kabouter. Ze kunnen geen stenen schoorsteen bouwen omdat anders de paddestoel breekt vandaar dat ze een buisje zoeken die ze in de paddestoel steken en daar maken ze een zuiveringssysteem aan. dit doen ze omdat ze een zijn met de natuur en dus deze ook schoon houden. de reden dat er nu zoveel rook uit de schoorsteen komt is omdat er soep op het vuur staat.

Hoe ik dit weet, ik heb er weleens een pakketje bezorgt met wei-proteine.
 
Originally posted by Bodyman


Mensen dat is geen waterpijp maar de schoorsteen van david de kabouter. Ze kunnen geen stenen schoorsteen bouwen omdat anders de paddestoel breekt vandaar dat ze een buisje zoeken die ze in de paddestoel steken en daar maken ze een zuiveringssysteem aan. dit doen ze omdat ze een zijn met de natuur en dus deze ook schoon houden. de reden dat er nu zoveel rook uit de schoorsteen komt is omdat er soep op het vuur staat.

Hoe ik dit weet, ik heb er weleens een pakketje bezorgt met wei-proteine.

Zeg james bond, je zit er weer helemaal naast. Ten eerste jij was wei-COCAINE aan het bezorgen in het amsterdamse bos bij david de stuffkabouter, en daar waren ze geen soep aan het maken maar ze zaten te basen. vandaar dat ze jou wei-cocaine nodig hadden. Dit is gewoon de rups die in het sprookjesbos een waterpijp zit te smoken.
 
Nee nee juriaan, deze kabouter woont in het sprookjesbos, en ik ken geen stuff kabouters. Maar jij integendeel wel. Toch jammer dat je wei-cocaine dealer bent bro! ik hoop dat je er op tijd mee kapt
 
Originally posted by Bodyman
Nee nee juriaan, deze kabouter woont in het sprookjesbos, en ik ken geen stuff kabouters. Maar jij integendeel wel. Toch jammer dat je wei-cocaine dealer bent bro! ik hoop dat je er op tijd mee kapt

Oke ik ben dealer, i do admit, maar jij bent mijn loopjongen en ga het nou niet ontkennen, het enige jammere is dat ik het grote geld verdien door clean te blijven en jij snuift meer wei-cocaine dan je bezorgt.
 
Wil er voor mij iemand vloeibare lijnzaadXTC verkopen?
 
Ja juriaan, 1 ding maar, volgens mij heb jij zojuist die wei cocaine samen met je stuff kabouters lopen snuiven want dit is natuurlijk onzin bro!

en oli je moet bij juri zijn
 
Nee hoor, je bent aan het hallucineren as usual bro, maar geeft verder niet, als je me pakjes maar bezorgt vandaag.
 
zijn die hier ook online te bestellen?
 
Nee, bro je vergist je nu toch wel heel zwaar hoor maar om 't te bewijzen. Ik wou het niet aan de orde brengen maar omdat je nu de rollen omdraait............Je was een zeer lange tijd weggeweest zoals de meeste van ons hier reeds was opgevallen en ja waarom was dit nu eigenlijk echt? Mensen Juriaan was voor mij een pakje weg brengen op verschillende plekken in het zuiden, dus vandaar.

Juriaan ik vindt het erg spijtig dat dit zo aan de orde gebracht moest worden maar je liet me geen andere keus bro! en je weet over 8 weken moet je ff naar turkije voor me he
 
Oke dan zal ik het eerlijk spelen, open kaart, ik heb tegen jou gelogen omdat je me loopjongen bent en het is en blijft een gevaarlijk wereldje. Maar je weet het, je kan niemand vertrouwen. Ik kan slechts zeggen dat ik lange tijd weg geweest ben ivm een grote inkoop. verder kan ik er niet veel over zeggen omdat het allemaal info is die niet mag uitlekken. Als jij gewoon blijft bezorgen en niet te veel snuift dan kom het goed bodyman.

Wat betreft jou vraag dandyman, ja kan me altijd een pm sturen voor de wei-cocaine
 
3 woorden Juriaan


Je bent ONTSLAGEN

ps. alsjeblieft niet weer komen zeuren dat je niet voor al je kindjes enz. kan zorgen nu je hebt het er zelf na gemaakt. Dus helaas je bent mijn loopjongen niet meer.

en die pm's over "meewerken alsjeblieft want ik heb een reputatie hoog te houden"niet meer sturen!!!!!
 
Bodyman, nu Juriaan ontslagen is, wil ik me hierbij kandidaat stellen voor jou gaan te dealen...
 
Dit is even voor allen die er zelf aan denken grof geld te gaan verdienen in het ''wereldje''. Begin zelf niet aan die shit, zoals jullie kunnen zien ga je ervan hallucineren, je gaat ervan op hol. Neem mijn sjeik bodyman, het begon al met de hallucinaties van synthol in zijn leuter en nu als verslaafde loopjongen gaat hij alles andersom zien. Nieuwe kandidaten die willen bezorgen en denken van de wei-cocaine af te kunnen blijven kunnen mij een PM sturen. beste bodyman als je afgekickt bent zal ik evt kijken of ik nog een loopjongen nodig hebt.
 
Voor de wat ouderen hier on board: Vanavond op V8 om 22.00 de SF-serie 'V' ....deze serie was een giga hit in the 80's.....ik weet niet of de serie in deze tijd waarin we verwent worden met de mooiste sfx nog stand houdt maar ik vond het vroeger een toppertje.

http://us.imdb.com/Title?0085106
 
Originally posted by man_of_magic
Voor de wat ouderen hier on board: Vanavond op V8 om 22.00 de SF-serie 'V' ....deze serie was een giga hit in the 80's.....ik weet niet of de serie in deze tijd waarin we verwent worden met de mooiste sfx nog stand houdt maar ik vond het vroeger een toppertje.

http://us.imdb.com/Title?0085106

nou ik heb een aantal jaren terug daar nog een videoband van gekocht. ik was er vroeger echt zwaar fan van, maar t viel me wel tegen. waarschijnlijk zijn we teveel verwend idd. Ik heb nog wel veel gijoe, mask, transformers op mn harde schijf staan en dat vind ik echt nog vet om te zien.
Over de band is wat anders gespoeld wat genoeg daarover zegt, maar ik ga vanavond toch weer ff een poging wagen.
ps. goede tip!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Olimantado
[afbeelding niet meer beschikbaar]
haha nice, heb deze week ook weer eens mn marokkaanse waterpijp opgestoken :D
 
mensen, voor diegene die nog interesse hebben in de originele Transformers:
zaterdagmiddag 14.05 op V8.
 
Kewl, zou eens checken!
 
Back
Naar boven