AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pumped

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
3.461
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Ok hier komt mijn lijstje :

- Klote toetsenbord, op een of andere manier werken een paar toetsen zoals de h, g opeens niet... dus zit om de seconden alles te kopiëren en te plakken.
- minder dan 4 uur geslapen...
- 2 weken niet getrained + Katabolic diet van minder dan 50 gram eiwitten per dag. Tijdje een manier van leven geworden om me een maand of 2 kapot te trainen en te vreten om het daarna weer snel weer ongedaan te maken pfff
Pluspuntje: daar komt vandaag weer verandering in.


hou het trouwens kort door mn toetsenbord :mad:
 
vieze k*t benauwde warmte ! :@
 
veel te warm hier :p

en ik wacht op de post die maar niet komt
 
Dat mijn hertentamen nog k*tter was dan de eerste keer...
 
Dat ik een samenvatting moet maken van 8 hoofdstukken en er al 9 heb gedaan.
De TNT door mijn straat reed, maar niet mijn whey en creatine af kwam geven.
Dat ik vanavond bonen eet.
Morgen mijn project moet verdedigen, wat ik nog niet heb geoefend.
 
Vliegjes in me oog tijdens het fietsen.
Te veel opmerkingen door prof. tijdens mijn presentatie over de kunst van het presenteren.
 
vieze k*t benauwde warmte ! :@

Hier ook. Oh wacht, zelfde stad :p.

Gta IV doet het maar niet... echt, de ene error naar de andere. Gisteravond kon ik het een tijdje spelen, nu start ie niet eens meer op. Ik wordt gek :mad:
 
Niks te klagen! Lekker weertje! :D
 
Een hoop dingen waar ik het niet over kan hebben :o
gewoon klote dus !
 
Dat mijn collega vandaag in een bewoonde woning in de bijlmermeer een keuken aan het plaatsen was en vervolgens een wildvreemde neger een pistool op zijn kop zette om vervolgens zijn gouden ketting te jatten. Dit is echt net gebeurd!! Buiten stond er nog een op wacht, hij belde meteen 112 die direct met auto's en helicopter de achtervolging in hebben gezet, maar tevergeefs.
Het moet toch niet gekker worden he hier:mad:
 
Ik had een stage gepland met mijn allergrootste sportidool : "jerome le banner" een kickboxer op wereldniveau (k-1)

Kreeg juist een mailtje dat het niet doorgaat... Zal voor volgend jaar zijn... Baaldagje...
 
niks te klagen, don't worry be happy
 
Studeren op een hete zolderkamer :(
 
Goed topic!

- Ik heb 2 puistjes op m'n linker schouder, daar ben ik echt goed ziek van.
- Ik heb sinds een paar dagen een voortand die overgevoelig is voor warm en koud voedsel.
- Ik heb vannacht bij een chickie geslapen; ik hoopte op brute coïtus vanmorgen maar het was douchen en wegwezen.
- Ik heb geen voedsel in huis ik moet zo boodschappen doen.
- Ik krijg nog 450 euro van iemand, ik heb hem al 2x gebeld vandaag hij neemt niet op.
- M'n auto is ****ing smerig maar het is te warm en al te laat om hem te wassen.

Maar verder is het een schitterende dag, ik zie het wel een beetje zitten dus dit soort dagen moet je koesten in dit tranendal vol tegenslagen en ellende genaamd "het leven". Morgen kan het maar zo weer anders zijn.
 
Ik zou vandaag dvd's binnen moeten krijgen zodat ik kan gaan branden, schijf is nu vol dus kan niks meer aanzetten!:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven