MuscleMeat

Wat heb Lee Priest gedaan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Xeramon

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mrt 2003
Berichten
52
Waardering
0
Check hieronder ze linker (voor de kijkers rechter) bicep, die ziet er toch wel heel vaag uit vergeleken met die andere

rbbn6hUNf4dHN36S93eH4Fr-8NYZzKmL.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nope, ene arm is gedraaid en andere niet wat al dan niet een piek veroorzaakt. Heel normaal hoor :)
 
Originally posted by admin
Nope, ene arm is gedraaid en andere niet wat al dan niet een piek veroorzaakt. Heel normaal hoor :)

Idd; d'as gewoon een supinatie van zijn linker arm, waardoor de biceps automatisch gedeeltelijk aanspant!
 
da hoofd ziet er wel raar uit :p
 
idd lijkt wel een gespierde lilliputter (en ja ik weet dattie heel klein is :p )
 
O ja nou zie ik het ook, niet op gelet! Maar ziet er wel vaag uit zo.
 
Nu kijk ik al een paar dagen op onze internet site van BB. Helaas moet ik constateren dat er op de toppers veel negatieve reacties komen. Sterker nog er wordt zelfs naar de negatieve dingen gezocht van topper van ONZE sport. Als wij, liefhebbers van onze BB sport, al negatief lopen te doen dan zal de buitenwereld ONZE sport NOOIT serieus nemen. Laat ons de problematiek van onze toppers POSITIEV benaderen en dan pas krijgen wij een positieve reactie van de buiten wereld.
Want een oud Nederlands gezegde is:

ZOALS JE DE BAL KAATST KRIJG JE HEM TERUG.

DD
 
ze hebben het alleen over zijn hoofd ;), maar ik snap wel waar je op doelt...
 
we hoeven hier niet als een stel blije telcel mensen constant complimenten uit te delen over de Pro's. ik vind een negatieve mening ook wel op zn plaats.. en ja ook op een BB forum.

en er wordt echt niet alleen negatieve dingen over de pro's gezegd. sterker nog 80% is positief imo. dit is een gedeelte over de pro's te praten... niet te promoveren over hoe goed etc. ze zijn enzo ;)
 
Weet iemand trouwens hoelang hij erover doet om om zo droog te woorden?Vind hem in de bulk extreem dik.
 
Originally posted by Frenkpie
da hoofd ziet er wel raar uit :p
Krijg je als elk grammetje vet en vocht vanonder je huid weg is.
 
vind eerlijk gezegd de borsten in vergelijking met de rest best wel klein en die bicep is wel erg weird ja..voor de rest wel ok vind ik...
 
Back
Naar boven