XXL Nutrition

Wat hebben jullie liever een lekker wijf zonder hersens of een lelijkerd met hersens

Wat hebben jullie liever een lekker wijf zonder hersens of een lelijkerd met hersens?

• Een lekker wijf zonder hersens

Stemmen: 15 57,7%
  • Een lelijk wijf met hersens

Stemmen: 5 19,2%
  • Anders......Verboden

Stemmen: 6 23,1%

• Totaal stemmers
    26

Bezoekers in topic

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waarderingsscore
1
Ik kies voor een lekker wijf met hersen maar helaas is die optie voor jullie niet beschikbaar

Laatst bewerkt door een moderator:

Pump

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waarderingsscore
1
ik kies voor het lelijke wijf met hersenene en dan doe ik het stiekem met haar zusje die een mooi wijf zonder hersenene is... :D :D :D

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waarderingsscore
1
  • Topic Starter Topic Starter
Mocht je kiezen voor de optie anders........verboden dan ben je gewoon homo, verders niks mis mee maar is dan wel zo

avg

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waarderingsscore
63
Ik kies voor een lekker wijf zonder hersens, als ze hersens had ging ze meteen weer bij me weg. :D :D :D :D

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waarderingsscore
1
Originally posted by Pump
ik kies voor het lelijke wijf met hersenene en dan doe ik het stiekem met haar zusje die een mooi wijf zonder hersenene is... :D :D :D

Hij's creatief

Scighera

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mrt 2003
Waarderingsscore
0
lekker wijf zonder hersens. Voor heftige diepgaande discussies ga ik wel naar een filosoof.

alhoewel. dat lelijke wijf kan je tegenwoordig in no-time ombouwen tot het meisje uit je dromen :D

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waarderingsscore
1
Koop dan gewoon een opblaaspop, goedkoper en ook van plastic

Big Byron

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waarderingsscore
0
Yep, voor zwaar filosofische discussies kan je ook gewoon vriendinnen hebben, helaas als vriendin wil je toch dat ze er minstens behoorlijk uitziet....

... maar anderzijds zou je voor de coïtus ook gewoon kunnen betalen en met je vriendin filosoferen. Damn, dilemma.

Guillermo

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waarderingsscore
0
Originally posted by Scighera
lekker wijf zonder hersens. Voor heftige diepgaande discussies ga ik wel naar een filosoof.

alhoewel. dat lelijke wijf kan je tegenwoordig in no-time ombouwen tot het meisje uit je dromen :D

Zeker not another teen movie gezien? :p

man_of_magic

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waarderingsscore
4
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
25%
Lekker wijf natuurlijk !!!! brainpower krijgt ze van zelf wel met de juiste 'input' van mij ;)

Scighera

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mrt 2003
Waarderingsscore
0
gewoon overdag in de schoolbanken plaatsen. Beschermt je weer tegen de natuur van de gemiddelde vrouw om de echtgenoot te verwennen (groot vet stuk vlees, gebak, borrelhapjes etc)

NewbieNeo

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waarderingsscore
0
vond 't zo zielug voor de 2e optie dat niemand em nog heeft aangeklikt, dus heb ik 't maar gedaan... :D

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 feb 2003
Waarderingsscore
5
Kzou gewoon voor de kogel kiezen.. :suicide:

fer

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 feb 2003
Waarderingsscore
0

ErEf

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 okt 2002
Waarderingsscore
1
Originally posted by NewbieNeo
vond 't zo zielug voor de 2e optie dat niemand em nog heeft aangeklikt, dus heb ik 't maar gedaan... :D
ik ook!

als het alleen om coïtus moest gaan dan zou een relatie niet veel te betekenen hebben.

Worf

Oldskool member since '02
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 nov 2002
Waarderingsscore
40
Ik ga voor het lekkere wijf zonder hersens. Die loopt tenminste niet hele dagen aan je kop te zeiken, kookt voor je (als ze dat kan), en doet vaak. De ander is te slim en zegt: Kook jij maar eens, of ik heb hoofdpijn! Nee.. zeker de lekkere!

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waarderingsscore
1
Ik wil een lief wijffie die van me houdt en waar ik ook van hou. Hoeft niet bloedmooi te zijn, gewoon mooi ok! En ook niet superslim, maar wel een klare kijk op het leven en een eigen mening. Ik heb het goed getroffen!! :-)

Worf

Oldskool member since '02
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 nov 2002
Waarderingsscore
40
Om eveb terug te komen op mezelf, dat was een grap natuurlijk. Het is wel zo dat het eerste contact tussen man en vrouw is toch vaak fysiek. Ik bedoel.. voordat je echt contact gaat maken en zoeken met iemand moet het toch wel ook op uiterlijk klikken denk ik..

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waarderingsscore
5.493
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Uhhhmmz, ik heb voor verboden geklikt maaruh, ik ben geen homocoïtusuele. Ik vond de eerste 2 eigelijk allebei een beetje aan de mindere kant. En dat ombouwen van een lelijk naar een lekker wijf daar moet je ook niet te snel aan beginnen, we hebben wel aan wacko jacko gezien dat dit ook niet altijd een vooruitgang is...

Scighera

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mrt 2003
Waarderingsscore
0
Originally posted by Rob G
Uhhhmmz, ik heb voor verboden geklikt maaruh, ik ben geen homocoïtusuele. Ik vond de eerste 2 eigelijk allebei een beetje aan de mindere kant. En dat ombouwen van een lelijk naar een lekker wijf daar moet je ook niet te snel aan beginnen, we hebben wel aan wacko jacko gezien dat dit ook niet altijd een vooruitgang is...

MJ is man naar man/vrouw-kruising ombouwen ;)

Naar boven