Fitness Seller

Wat hebben jullie liever een lekker wijf zonder hersens of een lelijkerd met hersens

Wat hebben jullie liever een lekker wijf zonder hersens of een lelijkerd met hersens?

  • Een lekker wijf zonder hersens

    Stemmen: 15 57,7%
  • Een lelijk wijf met hersens

    Stemmen: 5 19,2%
  • Anders......Verboden

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal stemmers
    26

Bezoekers in dit topic

meeste mannen gaan toch voor de vrouwen zonder hersens, mijn vermoeden is bevestigd mannen denken echt alleen maar aan coïtus
 
Iedergeval geen lelijk wijf,
maar voor every night stands een lekker wijf with no brains. Zou leuk zijn als ze wel wat hersens zou hebben.
Maar voor een relatie een leuke uitziend wijf met hersens.
 
tog maar de eerste.
als je elke keer naast je kijkt en schrikt van de lelijkheid van de vrouwtje kan ik daar niet mee leven. ik hoef idd ook niet per se diepgaande discussies te voeren met je vriendin, daar ga ik wel voor met maten in de coffeeshop zitten.

ideaal is uiteraard een lekker wijf die net iets minder slim is als jou. :p
 
das toch nie moeilij. dan maar oppervlakkig maar je moet er wel mee lopen dacht ik. En wie zegt dat je met een dom wijf geen leuke gesprekken kan hebben. Ken zat lekkere wijven die zo naief en dom zijn maar waar ik toch gave gesprekken mee heb gehad en helaas niets meer. Als ze maar gezellig zijn euh is en als ze maar geen hoge eisen stelt en er lekker uitziet en ... en ..... en .... en...... en ......ben ik tevreden.
 
Uhhhm, ik ben toch bang dat ik het met de meeste van jullie niet echt eens ben... En domme meid is toch irritant (let wel; dit is een persoonlijke mening!) ?! Ik weet niet hoeveel tijd jullie gemiddeld met je vriendin op trekken, maar bij mij is dat toch wel bijna dagelijks. Als je dan met een dom wijf opgescheept zit dan erger je, je daar toch mateloos aan na een week??? Hoe lekker een meid ook is, als ze haar muil open trekt en r komt niets als onzin en slappe praat uit, knap ik daar echt op af! En als je met je lekkere, doch domme vriendin bij je vrienden, familie en/of andere bekende aankomt, dan schaam je, je toch voor haar?
Ok, ze ziet r zwaar f*ckable uit, maar ze snapt geen enkele grap en zodra je ergens dieper op in gaat, kan ze het gesprek al niet meer volgen .
Wat doe je bijvoorbeeld als je 'het' gedaan hebt (en je dus simpel gezegt je kwabje kwijt bent) en dus niet meer die 'drive' van binnen hebt om uhhhh, tja uhhh, yo guys out there know what i mean :) Wat doe je dan? Verkassen? Of lekker een jointje aansteken en uren lang praten over alles waar jij zelf ook echt behoefte aan hebt over te praten. En dat je vriendin je begrijpt, en aanvuld. Je moet toch wel op één lijn zitten met je vriendin?

Begrijp me goed, ik pleit niet voor lelijke wijven! Dat zeker niet, maar toch zeker ook niet voor domme!

En zoals bij vele zaken in het leven, is ook deze keer weer de oplossing:
de gulden middenweg :)

Een meisje moet het gewoon allebei hebben vind ik. Ze moet mooi zijn (as in; ze moet 'iets' hebben, een uitstraling die me aanspreekt), maar ook wel een beetje slim. Ze hoeft natuurlijk niet cum laude afgestudeerde docterandus te zijn, maar een beetje intelligentie moet toch zeker aanwezig zijn!


p.s. Dit zeg ik niet omdat mijn vriendin super lelijk zou zijn :) Ze is het mooiste meesterwerkje wat ik ooit heb mogen aanschouwen! :D:):heart:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Rob G
Uhhhm, ik ben toch bang dat ik het met de meeste van jullie niet echt eens ben... En domme meid is toch irritant (let wel; dit is een persoonlijke mening!) ?! Ik weet niet hoeveel tijd jullie gemiddeld met je vriendin op trekken, maar bij mij is dat toch wel bijna dagelijks. Als je dan met een dom wijf opgescheept zit dan erger je, je daar toch mateloos aan na een week??? Hoe lekker een meid ook is, als ze haar muil open trekt en r komt niets als onzin en slappe praat uit, knap ik daar echt op af! En als je met je lekkere, doch domme vriendin bij je vrienden, familie en/of andere bekende aankomt, dan schaam je, je toch voor haar?
Ok, ze ziet r zwaar f*ckable uit, maar ze snapt geen enkele grap en zodra je ergens dieper op in gaat, kan ze het gesprek al niet meer volgen .
Wat doe je bijvoorbeeld als je 'het' gedaan hebt (en je dus simpel gezegt je kwabje kwijt bent) en dus niet meer die 'drive' van binnen hebt om uhhhh, tja uhhh, yo guys out there know what i mean :) Wat doe je dan? Verkassen? Of lekker een jointje aansteken en uren lang praten over alles waar jij zelf ook echt behoefte aan hebt over te praten. En dat je vriendin je begrijpt, en aanvuld. Je moet toch wel op één lijn zitten met je vriendin?

Begrijp me goed, ik pleit niet voor lelijke wijven! Dat zeker niet, maar toch zeker ook niet voor domme!

En zoals bij vele zaken in het leven, is ook deze keer weer de oplossing:
de gulden middenweg :)

Een meisje moet het gewoon allebei hebben vind ik. Ze moet mooi zijn (as in; ze moet 'iets' hebben, een uitstraling die me aanspreekt), maar ook wel een beetje slim. Ze hoeft natuurlijk niet cum laude afgestudeerde docterandus te zijn, maar een beetje intelligentie moet toch zeker aanwezig zijn!


p.s. Dit zeg ik niet omdat mijn vriendin super lelijk zou zijn :) Ze is het mooiste meesterwerkje wat ik ooit heb mogen aanschouwen! :D:):heart:

you said it all
 
Originally posted by Rob G
Uhhhm, ik ben toch bang dat ik het met de meeste van jullie niet echt eens ben... En domme meid is toch irritant (let wel; dit is een persoonlijke mening!) ?! Ik weet niet hoeveel tijd jullie gemiddeld met je vriendin op trekken, maar bij mij is dat toch wel bijna dagelijks. Als je dan met een dom wijf opgescheept zit dan erger je, je daar toch mateloos aan na een week??? Hoe lekker een meid ook is, als ze haar muil open trekt en r komt niets als onzin en slappe praat uit, knap ik daar echt op af! En als je met je lekkere, doch domme vriendin bij je vrienden, familie en/of andere bekende aankomt, dan schaam je, je toch voor haar?
Ok, ze ziet r zwaar f*ckable uit, maar ze snapt geen enkele grap en zodra je ergens dieper op in gaat, kan ze het gesprek al niet meer volgen .
Wat doe je bijvoorbeeld als je 'het' gedaan hebt (en je dus simpel gezegt je kwabje kwijt bent) en dus niet meer die 'drive' van binnen hebt om uhhhh, tja uhhh, yo guys out there know what i mean :) Wat doe je dan? Verkassen? Of lekker een jointje aansteken en uren lang praten over alles waar jij zelf ook echt behoefte aan hebt over te praten. En dat je vriendin je begrijpt, en aanvuld. Je moet toch wel op één lijn zitten met je vriendin?

Begrijp me goed, ik pleit niet voor lelijke wijven! Dat zeker niet, maar toch zeker ook niet voor domme!

En zoals bij vele zaken in het leven, is ook deze keer weer de oplossing:
de gulden middenweg :)

Een meisje moet het gewoon allebei hebben vind ik. Ze moet mooi zijn (as in; ze moet 'iets' hebben, een uitstraling die me aanspreekt), maar ook wel een beetje slim. Ze hoeft natuurlijk niet cum laude afgestudeerde docterandus te zijn, maar een beetje intelligentie moet toch zeker aanwezig zijn!


p.s. Dit zeg ik niet omdat mijn vriendin super lelijk zou zijn :) Ze is het mooiste meesterwerkje wat ik ooit heb mogen aanschouwen! :D:):heart:


Klopt perfect, maar zoals je zegt.. Lelijk is niets, en dom is niets, misschien de man's grootste dillema...
 
Jeps, en meestal lossen mannen dat dilemma niet goed op omdat ze denken met hun eikels...
 
Klopt.. Tja wat doe je er aan.. No nuts, no glory
 
Back
Naar boven