MuscleMeat

Wat hebben jullie liever een lekker wijf zonder hersens of een lelijkerd met hersens (1 bezoeker)

Wat hebben jullie liever een lekker wijf zonder hersens of een lelijkerd met hersens?

  • Een lekker wijf zonder hersens

    Stemmen: 15 57,7%
  • Een lelijk wijf met hersens

    Stemmen: 5 19,2%
  • Anders......Verboden

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal stemmers
    26

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik kies voor een lekker wijf met hersen maar helaas is die optie voor jullie niet beschikbaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik kies voor het lelijke wijf met hersenene en dan doe ik het stiekem met haar zusje die een mooi wijf zonder hersenene is... :D :D :D
 
Mocht je kiezen voor de optie anders........verboden dan ben je gewoon homo, verders niks mis mee maar is dan wel zo
 
Ik kies voor een lekker wijf zonder hersens, als ze hersens had ging ze meteen weer bij me weg. :D :D :D :D
 
Originally posted by Pump
ik kies voor het lelijke wijf met hersenene en dan doe ik het stiekem met haar zusje die een mooi wijf zonder hersenene is... :D :D :D

Hij's creatief
 
lekker wijf zonder hersens. Voor heftige diepgaande discussies ga ik wel naar een filosoof.

alhoewel. dat lelijke wijf kan je tegenwoordig in no-time ombouwen tot het meisje uit je dromen :D
 
Koop dan gewoon een opblaaspop, goedkoper en ook van plastic
 
Yep, voor zwaar filosofische discussies kan je ook gewoon vriendinnen hebben, helaas als vriendin wil je toch dat ze er minstens behoorlijk uitziet....

... maar anderzijds zou je voor de coïtus ook gewoon kunnen betalen en met je vriendin filosoferen. Damn, dilemma.
 
Originally posted by Scighera
lekker wijf zonder hersens. Voor heftige diepgaande discussies ga ik wel naar een filosoof.

alhoewel. dat lelijke wijf kan je tegenwoordig in no-time ombouwen tot het meisje uit je dromen :D

Zeker not another teen movie gezien? :p
 
Lekker wijf natuurlijk !!!! brainpower krijgt ze van zelf wel met de juiste 'input' van mij ;)
 
gewoon overdag in de schoolbanken plaatsen. Beschermt je weer tegen de natuur van de gemiddelde vrouw om de echtgenoot te verwennen (groot vet stuk vlees, gebak, borrelhapjes etc)
 
vond 't zo zielug voor de 2e optie dat niemand em nog heeft aangeklikt, dus heb ik 't maar gedaan... :D
 
Kzou gewoon voor de kogel kiezen.. :suicide:
 
Originally posted by NewbieNeo
vond 't zo zielug voor de 2e optie dat niemand em nog heeft aangeklikt, dus heb ik 't maar gedaan... :D
ik ook!

als het alleen om coïtus moest gaan dan zou een relatie niet veel te betekenen hebben.
 
Ik ga voor het lekkere wijf zonder hersens. Die loopt tenminste niet hele dagen aan je kop te zeiken, kookt voor je (als ze dat kan), en doet vaak. De ander is te slim en zegt: Kook jij maar eens, of ik heb hoofdpijn! Nee.. zeker de lekkere!
 
Ik wil een lief wijffie die van me houdt en waar ik ook van hou. Hoeft niet bloedmooi te zijn, gewoon mooi ok! En ook niet superslim, maar wel een klare kijk op het leven en een eigen mening. Ik heb het goed getroffen!! :-)
 
Om eveb terug te komen op mezelf, dat was een grap natuurlijk. Het is wel zo dat het eerste contact tussen man en vrouw is toch vaak fysiek. Ik bedoel.. voordat je echt contact gaat maken en zoeken met iemand moet het toch wel ook op uiterlijk klikken denk ik..
 
Uhhhmmz, ik heb voor verboden geklikt maaruh, ik ben geen homocoïtusuele. Ik vond de eerste 2 eigelijk allebei een beetje aan de mindere kant. En dat ombouwen van een lelijk naar een lekker wijf daar moet je ook niet te snel aan beginnen, we hebben wel aan wacko jacko gezien dat dit ook niet altijd een vooruitgang is...
 
Originally posted by Rob G
Uhhhmmz, ik heb voor verboden geklikt maaruh, ik ben geen homocoïtusuele. Ik vond de eerste 2 eigelijk allebei een beetje aan de mindere kant. En dat ombouwen van een lelijk naar een lekker wijf daar moet je ook niet te snel aan beginnen, we hebben wel aan wacko jacko gezien dat dit ook niet altijd een vooruitgang is...

MJ is man naar man/vrouw-kruising ombouwen ;)
 
Back
Naar boven