AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

1/12 geloof ik :p
Klopt, de noemer kun je herschrijven naar (x + 2)(x^2 - 2x + 4). Dan heb je in je noemer ook x + 2, kun je die tegen elkaar weg laten vallen en heb je 1 / 12.

1/12 geloof ik :p

---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:48 ----------

noemer herschrijven naar (x+2)(x^2-2x+4)

teller en noemer delen door (x+2), dat mag zolang x geen -2 is, geeft 1/(x^2-2x+4)

x=-2 invullen geeft dan 1/12

denk ik

Je was me voor, maar inderdaad.

Ik heb nooit examen gedaan, net als Richard Branson en Bill Gates. We zitten wat dat betreft wel op hetzelfde niveau..

Simpel man dit

:o:o:o

wow jy bent egt slim :$

echt zo poverty dit soort shit

ik dacht even kijken of ik dit kan maar toen ik besefte dat je x+2 moest uitdelen in de noemer meteen ragequit, fuck dat :roflol:

gvd dat had ik ook door, maar toen een foutje in de uitwerking en dan klopt alles in eens niet :roflol:

gvd dat had ik ook door, maar toen een foutje in de uitwerking en dan klopt alles in eens niet :roflol:

als ik alle keren dat ik perongeluk een "-" vergeten was goed had gemaakt, dan zou ik nu minimaal een punt hoger staan voor wiskunde

Geen middelbare school diploma masterrace

Tbh al 5 jaar niks aan school gedaan, hoop dat ik niet te hard moet gaan werken dit schooljaar:o

mirin my pains, splitting headage - niet getrained

HBO en uni kun je het doorschuiven naar het jaar erna, dat is op middelbare school niet te doen.

en verder kies je voor een vervolg opleiding iets waar je redelijk goed in bent dus ook minder moeite mee hebt (en ook interessanter vind dus minder moeite hebt om er tijd aan te besteden)

maar middelbare school kost over het algemeen wel minder tijd ja, het nadeel is alleen dat je officeel bij elke les aanwezig moet zijn

allerchillste extreme stretch broek gescheurd

:(

Te weinig slaap.. gadverdamme, wat ben ik moe... En slapen wil niet echt nu

Back
Naar boven