AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Rip corona hits harder dan verwacht gister moeders af moete voeren naart ziekehuis. En nou koos werkloos onzekerheid of ik wel recht heb op uitkering ivm dat ik daar nog niet lang werk....
    Sterkte breh :heart:
     
    Rip corona hits harder dan verwacht gister moeders af moete voeren naart ziekehuis. En nou koos werkloos onzekerheid of ik wel recht heb op uitkering ivm dat ik daar nog niet lang werk....
    Aah nee wat naar, sterkte
     
    Ik had een volle mand vol vrolijke, lekkere en blinkende appeltjes maar sommigen zijn rot geworden met wormen erin.
     
    Rip corona hits harder dan verwacht gister moeders af moete voeren naart ziekehuis. En nou koos werkloos onzekerheid of ik wel recht heb op uitkering ivm dat ik daar nog niet lang werk....

    Weet niet of mijn dag nu verpest is of niet. Vandaag is mijn vader eindelijk ook opgenomen in het ziekenhuis nu hij het vannacht benauwd kreeg. Saturatie is nu te laag en dus reden om hem op te nemen.

    Daarnaast is mijn moeder ook opgenomen in het ziekenhuis, vanwege een val waarbij ze een haarscheur heeft ergens in haar knie. Ze moet 6 weken revalideren, maar verblijft voor nu ook in isolatie vanwege mijn vader.

    Vanochtend heeft mijn oudste zus mijn vader naar het Corona crisis centrum moeten rijden, omdat hij zelf te zwak was. Haar zoon (mijn neef) is herstellende van leukemie waar hij 2 jaar lang zware chemo's voor heeft gehad. Zijn immuunsysteem is dus verre van optimaal. Hopen dat mijn zus niet is geïnfecteerd tijdens het vervoeren van mijn vader.

    Uiteindelijk zijn we als familie nu wel opgelucht dat mijn vader is opgenomen, we konden het simpelweg zelf niet meer bolwerken om hem te verzorgen.
     
    Back
    Naar boven