Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Spotify die na elke track in mn gelikede lijst switcht naar de laatst toegevoegd :S
     
    Ga je toch even proberen de deur uit te gaan naar de super... kom je een oud collega tegen die je in de winkel verteld dat je achterneef (die ook een tijd lang mijn directe collega is geweest) is doodgereden op 53 jaar... Ze hadden t stilgehouden omdat de crematie alleen met zijn vrouw en kinderen kon plaatsvinden.... Hij woonde op 5 minuten bij ons weg. Dan staat alles opeens nog erger stil dan t al stond....
     
    Ga je toch even proberen de deur uit te gaan naar de super... kom je een oud collega tegen die je in de winkel verteld dat je achterneef (die ook een tijd lang mijn directe collega is geweest) is doodgereden op 53 jaar... Ze hadden t stilgehouden omdat de crematie alleen met zijn vrouw en kinderen kon plaatsvinden.... Hij woonde op 5 minuten bij ons weg. Dan staat alles opeens nog erger stil dan t al stond....

    sterkte :heart:
     
    Hoofdpijn, misselijk, bah :(.
     
    Wederom paar uurtjes slaap gehad :huilen:
     
    Amai en ik dacht dat het bij ons erg was... Je zou je bijna in een pretpark voelen, wachtend om op een attractie te mogen :eyes: .
    Hier aan’t zeetje was ‘t ook van dat vrijdag... 40min staan schuiven op mijn enigste vrije dag :mad::mad:
    F5AA9CE9-88A2-4880-938C-E6D76D6DB3BC.jpeg
     
    Maar eens binnen gaat het wel vlot niet?
    Binnen was het heel aangenaam winkelen. Enkele zaken waren niet op voorraad (geraspte kaas, wc papier ook nog steeds beperkt) Maar vooral niet veel volk in de winkel en snelle kassa’s!
     
    Binnen was het heel aangenaam winkelen. Enkele zaken waren niet op voorraad (geraspte kaas, wc papier ook nog steeds beperkt) Maar vooral niet veel volk in de winkel en snelle kassa’s!
    Echt dat schijt papier begin mijn voeten uit te hangen. Hoeveel kan een mens hiervan op voorraad hebben?
     
    Back
    Naar boven