MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • HPLC, GC, iets anders?

    Wat analyseer je? En wat voor monsters?
    Een beetje GC werk, maar in de nachtdienst is het vooral (afval)water wat we analyseren. Vooral metalen bepalen op een AAS, het totaal organische gehalte bepalen dmv chemish zuurstof gebruik, wat pH-tjes meten en nutrienten (NO2/3, NH4, PO4) en vaste-stof-gehalte bepalingen.
     
    Een beetje GC werk, maar in de nachtdienst is het vooral (afval)water wat we analyseren. Vooral metalen bepalen op een AAS, het totaal organische gehalte bepalen dmv chemish zuurstof gebruik, wat pH-tjes meten en nutrienten (NO2/3, NH4, PO4) en vaste-stof-gehalte bepalingen.
    O dat is wel relaxed. Monstervoorbreiding zal wel t meeste werk zijn. Behalve voor pH natuurlijk. AAS analyse nooit gebruikt.
     
    O dat is wel relaxed. Monstervoorbreiding zal wel t meeste werk zijn. Behalve voor pH natuurlijk. AAS analyse nooit gebruikt.
    AAS is gewoon buisjes vullen alle verdunningen doet het apparaat zelf, je moet alleen een beetje kritisch naar de resultaten kijken. Nutrienten en chemisch zuurstof gebruik zijn cuvetten testen die een tijdje moeten reageren een die worden dan met een spectrofotometer uitgelezen, als je autistisch bent en je weet de volumes, verdunningen en de hoeveelheden van alle reagentia uit je hoofd is dat goed te doen. Ik schat dat ik 2,5 uur fysiek aan het werk ben en dan nog een uurtje om alle uitslagen te verwerken.
     
    Laatst bewerkt:
    59 uur gewerkt en maar 200€ extra itt 40 uur 😭😭
    Overuren bouw je geen vakantie geld mee op (8%) en worden maximaal inkomen belast (40%). Met andere woorden overuren is bruto naar netto bijna 50% afgeven.
     
    Overuren bouw je geen vakantie geld mee op (8%) en worden maximaal inkomen belast (40%). Met andere woorden overuren is bruto naar netto bijna 50% afgeven.
    Bummer.
     
    Wie gaat er dan ook 59 uur werken? Eigen schuld dikke bult.
     
    Jahoor... al mn supplementen van myproteïn zijn open gesneden. Mn fkn 5 kg zak whey en 2,5 kg caseïne zijn naar de mallegiezen. Iemand is met een stanleymes mijn doos te lijf gegaan ofzo. Wat dachten ze, cokevangst van de eeuw ofzo? WTF??
    Ik heb precies hetzelfde man lol
     
    Jahoor... al mn supplementen van myproteïn zijn open gesneden. Mn fkn 5 kg zak whey en 2,5 kg caseïne zijn naar de mallegiezen. Iemand is met een stanleymes mijn doos te lijf gegaan ofzo. Wat dachten ze, cokevangst van de eeuw ofzo? WTF??
    dreamy1 😌
     
    Dan heb je al een baan waar je geen fucking vak voor hoeft te leren en dan verneuk je het nog man man man
     
    Back
    Naar boven