MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat kut gezeik over een griepje in elk topic.

    En de verstandskiezen van mevrouw Camelus worden getrokken, dus aankomende dagen ook maar wat trekken
    zitten die in haar vagina dan , asking for a friend
     
    Het is echt niet meer te doen op veel scholen. Ze kunnen beter nog de boel gewoon weer helemaal dichtgooien dan deze ellende. Elke dag moeten er weer kinderen opgehaald worden, klassen naar huis gestuurd, ouders dus ook naar huis, et cetera.
    Hier hebben inmiddels zoveel kinderen en docenten corona gehad dat de storm weer een beetje is gaan liggen.

    Tevens klacht: wat een fucking kutweer steeds. Lockdown - prima, maar ga dan godverdomme niet steeds zo zitten regenen!
     
    Hier hebben inmiddels zoveel kinderen en docenten corona gehad dat de storm weer een beetje is gaan liggen.

    Tevens klacht: wat een fucking kutweer steeds. Lockdown - prima, maar ga dan godverdomme niet steeds zo zitten regenen!
    Ze leren toch niks. Ik kan me in ieder geval niets meer herinneren.
     
    50% toeslag op 15€ pu bijv. Is dus 22.50€ pu bruto.

    40% loonsbelasting eraf + geen 8% vakantie geld is dus 11.70€ Netto pu.

    Welkom in nederland 🌈

    Doe het dan wel eerlijk en vergeet niet alle kortingen op loonheffingen er af te halen.

    Verdien je 30k bruto dan hou je er netto 25k over. Dat komt neer op een gemiddelde belasting van maar 15%.
    Waarom iedereen van elke euro er meteen 40% of zelfs 50% af trekt is mij een raadsel.

     
    Ja, of toch maar gewoon accepteren dat het zo is en de leraren uit de kwetsbare groep thuis laten zitten, over een maand heeft dan iedereen wel corona gehad. Kijk naar Staphorst, daar zijn nu ook helemaal geen besmettingen meer onder basisschoolleerlingen.

    Toevallig sinds ze daar ventilatiesystemen op school hebben. ;)

    Want zijn ze in Rotterdam nog niet immuun dan?
     
    Doe het dan wel eerlijk en vergeet niet alle kortingen op loonheffingen er af te halen.

    Verdien je 30k bruto dan hou je er netto 25k over. Dat komt neer op een gemiddelde belasting van maar 15%.
    Waarom iedereen van elke euro er meteen 40% of zelfs 50% af trekt is mij een raadsel.

    Eerste 7/8k inkomsten per kalenderjaar is belasting vrij, daarna is het volle mep 40% betalen. De belasting vrije voet word verdeeld over 12 maanden zodat je niet eerst 0€ belasting betaald en na 4/5 maanden ineens 40% als je over die 7/8k inkomsten zit.

    Over uren worden wel meteen 40% belast is voor iedereen gelijk.
     
    Eerste 7/8k inkomsten per kalenderjaar is belasting vrij, daarna is het volle mep 40% betalen. De belasting vrije voet word verdeeld over 12 maanden zodat je niet eerst 0€ belasting betaald en na 4/5 maanden ineens 40% als je over die 7/8k inkomsten zit.

    Over uren worden wel meteen 40% belast is voor iedereen gelijk.

    Er is geen enkele maand belastingvrij. ;)
     
    Toevallig sinds ze daar ventilatiesystemen op school hebben. ;)

    Want zijn ze in Rotterdam nog niet immuun dan?
    Groepsimmuniteit hier in de wijk.
     
    De vakbonden hebben het loonoffer van de werkgever afgewezen. En onze CAO is vorig jaar december al verlopen.
    Geen loonsverhoging dus. Krijg ik een mailtje van het pensioenfonds dat mijn premie volgend jaar omhoog gaat.
    Voor het eerst sinds 10 jaar bij deze werkgever ga ik er dus netto op achteruit vanaf januari. :fuu:

    Met de inflatie en stijgende energieprijzen dus inleveren op koopkracht...

    Dat betekent vier keer op vakantie in plaats van vijf keer.. :trollface:

    Het idee is natuurlijk wel dat er komend jaar opnieuw onderhandeld wordt, en er dan een grotere loonstijging (met terugwerkende kracht) wordt onderhandeld. Hopen dat ze dat dan voor elkaar krijgen.
     
    De vakbonden hebben het loonoffer van de werkgever afgewezen. En onze CAO is vorig jaar december al verlopen.
    Geen loonsverhoging dus. Krijg ik een mailtje van het pensioenfonds dat mijn premie volgend jaar omhoog gaat.
    Voor het eerst sinds 10 jaar bij deze werkgever ga ik er dus netto op achteruit vanaf januari. :fuu:

    Met de inflatie en stijgende energieprijzen dus inleveren op koopkracht...

    Dat betekent vier keer op vakantie in plaats van vijf keer.. :trollface:

    Het idee is natuurlijk wel dat er komend jaar opnieuw onderhandeld wordt, en er dan een grotere loonstijging (met terugwerkende kracht) wordt onderhandeld. Hopen dat ze dat dan voor elkaar krijgen.
    geen cao betekent dat jezelf je loon mag onderhandelen , collectief kun je als werknemers wel wat als je een verenigd front kan vormen . nooit zomaar op een vakbond vertrouwen die zitten in de zak van de grote werkgevers
     
    De vakbonden hebben het loonoffer van de werkgever afgewezen. En onze CAO is vorig jaar december al verlopen.
    Geen loonsverhoging dus. Krijg ik een mailtje van het pensioenfonds dat mijn premie volgend jaar omhoog gaat.
    Voor het eerst sinds 10 jaar bij deze werkgever ga ik er dus netto op achteruit vanaf januari. :fuu:

    Met de inflatie en stijgende energieprijzen dus inleveren op koopkracht...

    Dat betekent vier keer op vakantie in plaats van vijf keer.. :trollface:

    Het idee is natuurlijk wel dat er komend jaar opnieuw onderhandeld wordt, en er dan een grotere loonstijging (met terugwerkende kracht) wordt onderhandeld. Hopen dat ze dat dan voor elkaar krijgen.
    263323528_3005546683002523_8213033515917595325_n.jpg
     
    Back
    Naar boven