Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Daarom zou ik ook nooit Achmed aannemen. Dat scheelt al een hoop gezeik.
    Heb je wel een punt, maar we leven in nederland dus als je dat zo laat blijken als werkgever dan krijg je gelijk de racisme parade over je heen.
     
    Gelukkig hebben wij een trainingslijst die je aftekent om aan te geven dat je een analyse kunt uitvoeren. Als je er ruim 150 aftekent en nog niet eens de helft kunt uitvoeren heb je denk ik geen poot om op te staan.
    Documenten ondertekenen is het enigste wat je sterk maakt als werkgever, maar probeer dit maar eens te handhaven in MKB bedrijven die nergens tijd voor hebben laat staan een functionerings gesprek.
     
    Heb je wel een punt, maar we leven in nederland dus als je dat zo laat blijken als werkgever dan krijg je gelijk de racisme parade over je heen.
    Gewoon niet reageren op zijn sollicitatie.
     
    • Haha
    Waarderingen: ak
    Nu suggereer je dat Achmed moslim is maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.
    Ja idd. Misschien heet ie wel Achmed Sharon en is het een Turkse jood.

    Wat een vooroordelen weer.
     
    Vandaar dat 9vd 10 verkopers op marktplaats met de naam jan willen of pieter vaak irl achmed of hassan is.✌️
    Jup. Gelukkig zie je het 9 van de 10 keer aan het taalgebruik.
     
    Jou werkgever moet dit noteren tijdens een functionerings gesprek en achmed moet zijn handtekening eronder zetten anders zegt ie “huh heb nooit zon gesprek gehad”. Wat jij als werkgever denkt maakt geen kut uit, het is niet wat iedereen denkt dat je zomaar iemand kunt ontslaan als die niet presteert.
    Kan, maar daar heeft een grote multinational dan weer schijt aan. Ik denk dat als hij het in dit geval aanvecht hij een nieuwe baan bij onze conculega’s wel kan vergeten het is toch wel een klein wereldje in branche in de regio.
     
    Zijn verweer was dat hij een troste Turk was en het nooit zou melden als hij iets begrepen had na een training.
    Als hij zichzelf al niet als Nederlander ziet, lijkt het mij knap lastig om hem zelf wel als Nederlander te zien. Manier van praten, houding en kleding is daarmee veel bepalende dan daadwerkelijke afkomst imo
     
    Als hij zichzelf al niet als Nederlander ziet, lijkt het mij knap lastig om hem zelf wel als Nederlander te zien. Manier van praten, houding en kleding is daarmee veel bepalende dan daadwerkelijke afkomst imo
    Ik vond het wel een aardige jongen, vanaf de eerste dag was ik zijn vriend.
     
    Kan, maar daar heeft een grote multinational dan weer schijt aan. Ik denk dat als hij het in dit geval aanvecht hij een nieuwe baan bij onze conculega’s wel kan vergeten het is toch wel een klein wereldje in branche in de regio.
    Misschien in die branche wel, maar hoevaak het voorkomt dat mensen solliciteren en word 9 vd 10x mee aangenomen overal en na je maand proeftijd ineens rugproblemen of burn out etc. Overige 11 maanden ziektewet. Contract voorbij adios. En je solliciteert elders. Klinkt apart, maar dit is wel de realiteit in heel veel branches.
     
    Zoals een vorige leidinggevende zei: Ratten verlaten als laatste een zinkend schip en we waren in 2008 bijna gezonken.
     
    Back
    Naar boven