AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Eén koelbank is naar de klote dus op het lab zelf is het 27,6°C in de kantoren en kantine is het gelukkig nog 24°C.
     
    Bovenop een daas/paardenvlieg gaan zitten is toch geen handige manier om dikke billen te krijgen. Wat een jeuk
    goolgle maar ff
    je ontkomt er niet aan tijdens een wandeling in het bos met hoog gras en struiken enz.
    je transpireert en ze hebben je te pakken.
    Kijk eens bij het kruidvat anti insectenbeet huismerk,
    ik smeer me ook elke morgen in en gaat vrij goed tot nu toe ....
    blijf allert op donkere kleding prikken ze doorheen
     
    goolgle maar ff
    je ontkomt er niet aan tijdens een wandeling in het bos met hoog gras en struiken enz.
    je transpireert en ze hebben je te pakken.
    Kijk eens bij het kruidvat anti insectenbeet huismerk,
    ik smeer me ook elke morgen in en gaat vrij goed tot nu toe ....
    blijf allert op donkere kleding prikken ze doorheen
    Een daas bijt ;-)
     
    Bovenop een daas/paardenvlieg gaan zitten is toch geen handige manier om dikke billen te krijgen. Wat een jeuk
    Ik heb hier ooit bloedvergifting aan overgehouden na een beet in m'n voet. Nooit zoveel pijn gehad: het gevoel dat mn been geamputeerd moest/mocht worden.
     
    Geen slaap voor spierherstel omdat ik heb afgesproken om om 04:30 te gaan vissen en het te warm was om überhaupt een oog dicht te doen.
     
    Geen slaap voor spierherstel omdat ik heb afgesproken om om 04:30 te gaan vissen en het te warm was om überhaupt een oog dicht te doen.
    Krijg een run laat hem maar gaan laat hem maar gaan.
     
    Geen slaap voor spierherstel omdat ik heb afgesproken om om 04:30 te gaan vissen en het te warm was om überhaupt een oog dicht te doen.
    Neem aan dat je stoned gaat zijn tijdens het vissen anders is het best wel saai.
     
    Neem aan dat je stoned gaat zijn tijdens het vissen anders is het best wel saai.
    Onder een parasolletje aan het water, klaptstoeltje achterover en een dikke toeter erbij. Klinkt als een goed recept voor een dutje.
     
    Klinkt als een goed recept om lek gestoken te worden door muggen.
     
    Back
    Naar boven