AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• In het kader 'het kan altijd erger'

'natste plek op aarde' (op je moeder als ik langs loop na heuheu)

Gemiddeld zo'n 12x zoveel regen als in Nederland, en ze hebben daar kennelijk ooit iets meer dan 1000mm regen in 1 dag gehad. Dat is net zo veel regen als wij nu in het jaar 2023.

Als die iets meer dan 1000mm regen in 24 uur als sneeuw was gevallen hadden ze 10 tot 13 meter sneeuw gehad in 1 dag :roflol:

In het kader 'het kan altijd erger'

'natste plek op aarde' (op je moeder als ik langs loop na heuheu)

Gemiddeld zo'n 12x zoveel regen als in Nederland, en ze hebben daar kennelijk ooit iets meer dan 1000mm regen in 1 dag gehad. Dat is net zo veel regen als wij nu in het jaar 2023.

Als die iets meer dan 1000mm regen in 24 uur als sneeuw was gevallen hadden ze 10 tot 13 meter sneeuw gehad in 1 dag :roflol:
    Wel eens een monsoon meegemaakt?

Ik ben in het regenseizoen in Thailand geweest. Wat er dan uit de lucht komt vallen is best bizar. Binnen een paar minuut staat het water tot aan je enkels.

Zit je naast een megaklein Chinees vrouwtje in het vliegtuig, claimt ze wel de middensteun. Ik snap niet waarom smalle mensen breed moeten zitten.

Zit je naast een megaklein Chinees vrouwtje in het vliegtuig, claimt ze wel de middensteun. Ik snap niet waarom smalle mensen breed moeten zitten.
    Wacht, desnoods de hele nacht, totdat ze haar arm optilt. Dan grijp je je kans en monopoliseer jij die leuning. Zie het als een chicken game en geef niet op.

Zonder steun zit gewoon kut. Jij hebt aan de andere kant toch nog een steun

Wacht, desnoods de hele nacht, totdat ze haar arm optilt. Dan grijp je je kans en monopoliseer jij die leuning. Zie het als een chicken game en geef niet op.
    Klein of groot maakt toch niet zoveel uit. Is voor allebei kloten?

Of zie ik dit verkeerd?

Zonder steun zit gewoon kut. Jij hebt aan de andere kant toch nog een steun
    Het gaat er niet om dat ik een steun moet hebben, maar dat ze breder zit dan de personen naast haar terwijl ze klein is. Dat is ook niet het enige, sokken uittrekken, stinken en smerige eetgewoontes (ja, daar staan Chinezen om bekend), onbeleefd zijn tegen de stewardess enz. Ze sliep half op mn stoel :roflol:
    Ik vind die Chinezen maar rare lui. Zeker Chinezen 'met geld' zijn echt aso; alsof ze zich verheven voelen boven de rest.

Het gaat er niet om dat ik een steun moet hebben, maar dat ze breder zit dan de personen naast haar terwijl ze klein is. Dat is ook niet het enige, sokken uittrekken, stinken en smerige eetgewoontes (ja, daar Chinezen ik bekend), onbeleefd zijn tegen de stewardess enz. Ze sliep half op mn stoel :roflol:
    Ik vind die Chinezen maar rare lui. Zeker Chinezen 'met geld' zijn echt aso; alsof ze zich verheven voelen boven de rest.
    Ok ik neem het terug :roflol:

Het gaat er niet om dat ik een steun moet hebben, maar dat ze breder zit dan de personen naast haar terwijl ze klein is. Dat is ook niet het enige, sokken uittrekken, stinken en smerige eetgewoontes (ja, daar Chinezen ik bekend), onbeleefd zijn tegen de stewardess enz. Ze sliep half op mn stoel :roflol:
    En jij laat dit allemaal toe dus eigen schuld.

Ze spreekt geen Engels, dus communiceren is lastig .
    Je zou hetzelfde terug kunnen doen, hoef je niet voor te praten hé.

Je zou hetzelfde terug kunnen doen, hoef je niet voor te praten hé.
    Wat gij niet wilt dat u geschiedt...
    Oog om oog, tand om tand lijkt mij niet de oplossing.

Het gaat er niet om dat ik een steun moet hebben, maar dat ze breder zit dan de personen naast haar terwijl ze klein is. Dat is ook niet het enige, sokken uittrekken, stinken en smerige eetgewoontes (ja, daar staan Chinezen om bekend), onbeleefd zijn tegen de stewardess enz. Ze sliep half op mn stoel :roflol:
    Wat racistisch. Chinezen zijn toch ook mensen?

Dacht je dat ook toen ze besloten een vleermuis te eten en corona ontstond 😉?
    1700507450000-1700511910287.jpg

Was het een lekker wijf ?
    #happyending

Back
    Naar boven