AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (17 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• 32498cea-e804-4feb-b2d3-34a7b5accd89.jpeg
    39bc26c0-d088-4ebc-a2d0-0a403f7d4b21.jpeg

Lalala lekker in de tuin aan het werk en schrik me ineens heeeeelemaal de tering 🐍 En ja ik ben een pussy

Tot mn dag weer goed was: Die graftakketievesklok!!!

Leven kan zo oneerlijk kut zijn....
    Vriendin van me .... eerst borstkanker.... daarna haar man verloren aan kanker (was 54)... bij haar nier eruit ivm kanker.... nu te horen gekregen dat t door haar hele lijf is uitgezaaid.... enkel nog pijnstilling mogelijk...
    Week hierna spoedoperatie... week daarna 2de ok...2 weken ic en ben 2x geweest. Vlak daarna telefoontje dat is ze in de hospice is.... kon haar niet bereiken (verder geen familie), zwaar onder morfine. Vandaag eindelijk contact ... dinsdag 15 minuutjes heen... meer kan ze niet aan.😢

Week hierna spoedoperatie... week daarna 2de ok...2 weken ic en ben 2x geweest. Vlak daarna telefoontje dat is ze in de hospice is.... kon haar niet bereiken (verder geen familie), zwaar onder morfine. Vandaag eindelijk contact ... dinsdag 15 minuutjes heen... meer kan ze niet aan.😢
    klote:mad::mad: en sterkte!

Hopelijk nog optijd :heart:

Na vandaag lijkt het toch nog mogelijk dat we bij mij in de regio de 200% regenval TOV normaal halen voor de maand maart.

Sterkte.... 🍀

Koop een kratje kiwiś en ze zijn allemaal nor hard :sad:

Hard is niet rijp is niet lekker
    Of eet jij ook groene bananen?
    Ik eet de schil niet op.....althans niet meer :roflol:

Vroeger hadden we een maatje wiens moeder last had van smetvrees en alles in huis schoonmaakte, ook het fruit....bananen werden in een bak water gewassen voordat ze op de fruitschaal lagen....
    Toen heb ik voor de grap eens een banaan met schil en al opgegeten om haar een beetje te stangen.......dat gezicht van haar vergeet ik nooit meer...

Maarreehhh....wat betreft die kiwi; harde kiwi is niet echt smakelijk, I know.

Ik eet de schil niet op.....althans niet meer :roflol:

Vroeger hadden we een maatje wiens moeder last had van smetvrees en alles in huis schoonmaakte, ook het fruit....bananen werden in een bak water gewassen voordat ze op de fruitschaal lagen....
    Toen heb ik voor de grap eens een banaan met schil en al opgegeten om haar een beetje te stangen.......dat gezicht van haar vergeet ik nooit meer...

Maarreehhh....wat betreft die kiwi; harde kiwi is niet echt smakelijk, I know.
    Ironisch want als je fruit wast bederft het sneller.

• Like
    Waarderingen: K82
    Ironisch want als je fruit wast bederft het sneller.
    Met aardbeien en blauwe bessen ben je er dan ook zeker van dat als er eentje gaat schimmelen alles binnen no-time onder de schimmel zit.

Back
    Naar boven