Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Heb je wel €94 betaald voor je lenzen?
Wat een vette bak!
BMW 745e
Binnen heb ik geen foto's van, maar je ziet enigszins door het raam de kleur van het interieur.
Nee ik denk wat sperma in m’n eigen oog gespoten
Eef Hoos werpt z'n vruchten af:Ik bel morgen wel even en dan zet ik deze aan op de luidspreker:
Bonus/malus
Op basis van de beschikbare informatie ga ik ervan uit dat het voorval zal leiden tot een schade-uitkering
aan u of aan uw schadehersteller en dus mogelijk een correctie van uw no claim korting en uw zuivere schadevrije jaren.
Ook vet duur als 'ie stuk is.
Wat ga je zetten dan?Gebroken teen. Dus direct als ik hersteld ben ga ik test verhogen en primo er in gooien
Hij doet al trt. 125 test E.Wat ga je zetten dan?
Is het misschien niet verstandig dat je eerst wat bf verliest en je trainingen maximaal maakt?
Gebruik het al cut kuur zodat alles wat vlotter verloopt, 20 weekjes misschien langerWat ga je zetten dan?
Is het misschien niet verstandig dat je eerst wat bf verliest en je trainingen maximaal maakt?
Gezien je log denk je niet dat je voeding wellicht meespeelt aangezien je 5kg? in een heel jaar kwijt bent.Gebruik het al cur cuur zodat alles wat vlotter verloopt, 20 weekjes misschien langer
Maar dan up ik het nog verder wil gewoon cut kuur er van maken nu ik til sta en met tegen slagen zit gebroken teen. Voeding is goed maar wil gewoon geen kracht verlies nu met die teen. Voeld mentaal niet goedGezien je log denk je niet dat je voeding wellicht meespeelt aangezien je 5kg? in een heel jaar kwijt bent.
Gear uppen in een cut is erg dom.
Je kan toch gewoon doortrainen met een gebroken teen?Ik heb mij eigen visie er op wil namelijk niet slapper met minder terug komen door die gebroken teen.
Als je dit doet is voldoende in de cut en hoef je niet te verhogen.Ik heb mij eigen visie er op wil namelijk niet slapper met minder terug komen door die gebroken teen.
Lijkt mij na de 1e week of 2e als het kloppen eruit is wel mogelijk toch. Alleen uitkijken dat je er geen gewicht op laten vallen.Je kan toch gewoon doortrainen met een gebroken teen?
Goeie visie, gaat goed komenIk heb mij eigen visie er op wil namelijk niet slapper met minder terug komen door die gebroken teen.
Lang leve de efficiency en ‘optimale service’ aan klanten.Ik kreeg vanochtend ineens een belachelijke factuur van NS wat niet kan kloppen, dus ik wou even kijken wat er gaande is dat ze geld willen vangen voor een OV kaart die al maanden niet actief is. Probeer je in te loggen op de website, werkt elke vorm van de drie wachtwoorden die je standaard gebruikt niet. Afijn, zal wel weer zo'n speciale eis hebben gehad voor het aanmaken van een wachtwoord dus dan maar 'Wachtwoord vergeten' en een nieuwe maken (plus proberen die wel te onthouden).
Wachtwoord reset aangevraagd, mailbox gecheckt, spambox gecheckt. Natuurlijk, geen mail. Nog maar een keertje proberen, wellicht heb ik scheef geklikt. Melding bovenaan het scherm geeft aan dat ik ook echt even de spambox moet checken als ik niks ontvang en anders een 030 nummer moet bellen (hey, toevallig het kantoor waar ik tijdelijk voor een project heb gezeten). Maar goed, je gooit niet altijd 6 dus toen de Chat om 07:00 weer beschikbaar was maar via die route geprobeerd.
Inmiddels sta ik al 25 minuten 'in de wacht' omdat ze 'een medewerker aan het zoeken zijn' Hoe slecht kan zo'n infrastructuur in elkaar zitten? Mijn hemel, ik wil gewoon weten waarom jullie centen willen zien en toegang tot m'n eigen account. Niks meer, niks minder. Lijkt wel alsof ik de hongersnood aan het oplossen ben in drie verschillende talen en daarnaast ook nog de stelling van Pythagoras aan het uitleggen ben aan een puppy.
Ik denk dat chrisk recent voor ze heeft gewerkt.Ik kreeg vanochtend ineens een belachelijke factuur van NS wat niet kan kloppen, dus ik wou even kijken wat er gaande is dat ze geld willen vangen voor een OV kaart die al maanden niet actief is. Probeer je in te loggen op de website, werkt elke vorm van de drie wachtwoorden die je standaard gebruikt niet. Afijn, zal wel weer zo'n speciale eis hebben gehad voor het aanmaken van een wachtwoord dus dan maar 'Wachtwoord vergeten' en een nieuwe maken (plus proberen die wel te onthouden).
Wachtwoord reset aangevraagd, mailbox gecheckt, spambox gecheckt. Natuurlijk, geen mail. Nog maar een keertje proberen, wellicht heb ik scheef geklikt. Melding bovenaan het scherm geeft aan dat ik ook echt even de spambox moet checken als ik niks ontvang en anders een 030 nummer moet bellen (hey, toevallig het kantoor waar ik tijdelijk voor een project heb gezeten). Maar goed, je gooit niet altijd 6 dus toen de Chat om 07:00 weer beschikbaar was maar via die route geprobeerd.
Inmiddels sta ik al 25 minuten 'in de wacht' omdat ze 'een medewerker aan het zoeken zijn' Hoe slecht kan zo'n infrastructuur in elkaar zitten? Mijn hemel, ik wil gewoon weten waarom jullie centen willen zien en toegang tot m'n eigen account. Niks meer, niks minder. Lijkt wel alsof ik de hongersnood aan het oplossen ben in drie verschillende talen en daarnaast ook nog de stelling van Pythagoras aan het uitleggen ben aan een puppy.
Stoker 😂