- Waardering
- 871
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Te hoog, dus moet er wel worden ingehuurd .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! šŖšāāļø
Volg het forum via Google Nieuws
Te hoog, dus moet er wel worden ingehuurd .
ik 0
Jij doet bewust ik niet
Gerapporteerd schelden met mag niet
Ja jij hoeft niet te werken.
Nja jij ook niet
Dat is nog maar 1 vd redenen waarom ik een vasectomie wil...Genderneutrale weken op scholen.
Jongens moeten zich schminken tijdens de schooluren en rollenspelen spelen waar ze trouwen bij andere jongens.
Jezus Christus waar gaat het naartoe.
Heb hier nog wel een zijkniptang in de werkplaats.Dat is nog maar 1 vd redenen waarom ik een vasectomie wil...
Hoeft niet mn vriendin bood ook al aan maar heb liever een professional in dit gevalš¤£
Platenschaar kan ook hoor dan stook ik hem eerst heet met een acetyleen toorts. Heb je ook meteen geen hechtingen meer nodig. Is goedkoper.Hoeft niet mn vriendin bood ook al aan maar heb liever een professional in dit gevalš¤£
(Verbaast me erover dat meeste vasectomie chirurgen vrouwen zijn, zal wel een kink zijn)
Mannen die de hele dag met andersmans ballen in de handen staan vind je wel een prettige gedachte?(Verbaast me erover dat meeste vasectomie chirurgen vrouwen zijn, zal wel een kink zijn)
Staat er dat ik het onprettig vind dat het voornamelijk vrouwen zijn of viel het me gewoon op? Maakt mij niet zoveel uit maar als moest kiezen dan in dit geval laat ik me liever helpen door een vrouw.Mannen die de hele dag met andersmans ballen in de handen staan vind je wel een prettige gedachte?
Zo scheint dat te werken.Zat meer met idee van zou iemand, man of vrouw, een medische opleiding volgen met specifiek als doel om de hele dag sterilisaties uit te voeren?
Heb je al een ticket alert op Ticketswap?Ik heb tien mensen die mij zaterdag graag zouden willen komen supporten op de NPC Iron Man. Helaas is het al drie weken uitverkocht en waren zij allen te laat met kaartjes bestellen. Mocht iemand een of meerdere kaartjes over hebben, sta ik daar voor open (DM). š