• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! šŸ’ŖšŸ‹ā€ā™‚ļø

AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

4 uur geslapen kk

• Like
Waarderingen: pineapple1025
  • Haha
  • Like
Waarderingen: polotraxx en anytesters
.

Laatst bewerkt:
  • Heart
  • Like
Waarderingen: Sanca Saxon en anytesters
Genderneutrale weken op scholen.

Jongens moeten zich schminken tijdens de schooluren en rollenspelen spelen waar ze trouwen bij andere jongens.

Jezus Christus waar gaat het naartoe.

Genderneutrale weken op scholen.

Jongens moeten zich schminken tijdens de schooluren en rollenspelen spelen waar ze trouwen bij andere jongens.

Jezus Christus waar gaat het naartoe.
Dat is nog maar 1 vd redenen waarom ik een vasectomie wil...

Heb hier nog wel een zijkniptang in de werkplaats.
Hoeft niet mn vriendin bood ook al aan maar heb liever een professional in dit gevalšŸ¤£

(Verbaast me erover dat meeste vasectomie chirurgen vrouwen zijn, zal wel een kink zijn)

• Haha
Waarderingen: WLB
Hoeft niet mn vriendin bood ook al aan maar heb liever een professional in dit gevalšŸ¤£

(Verbaast me erover dat meeste vasectomie chirurgen vrouwen zijn, zal wel een kink zijn)
Platenschaar kan ook hoor dan stook ik hem eerst heet met een acetyleen toorts. Heb je ook meteen geen hechtingen meer nodig. Is goedkoper.

• Like
Waarderingen: mrc
had zin om vandaag te deadliften, eenmaal bij 220kg, ā€œpopā€te mijn rechter lat spier, hele rug training verpest, heb tenminste biceps goed kunnen aanpakken EN ik had iedergeval 1 easy rep bij 220kg

• Wow
Waarderingen: RonnReeves
Mannen die de hele dag met andersmans ballen in de handen staan vind je wel een prettige gedachte?
:trollfacex:
Staat er dat ik het onprettig vind dat het voornamelijk vrouwen zijn of viel het me gewoon op? Maakt mij niet zoveel uit maar als moest kiezen dan in dit geval laat ik me liever helpen door een vrouw.
Zat meer met idee van zou iemand, man of vrouw, een medische opleiding volgen met specifiek als doel om de hele dag sterilisaties uit te voeren? Of is het meer de laatste keuze nadat je niet de positie kon krijgen die je wou?

• Haha
Waarderingen: Mentat
Ik heb tien mensen die mij zaterdag graag zouden willen komen supporten op de NPC Iron Man. Helaas is het al drie weken uitverkocht en waren zij allen te laat met kaartjes bestellen. Mocht iemand een of meerdere kaartjes over hebben, sta ik daar voor open (DM). šŸ™

Ik weet dat er een livestream is, dus dat is een oke alternatief.

Verder: weet niet zo goed waar dit te posten, maar ben vorige week 8 kg gedropt in gewicht. Het rare is dat kcals, cardio, stappen, maaltijden, vocht, zout en werkritme al vijf weken exact constant zijn gebleven en die 4 weken ik misschien 2-3 kg was kwijtgeraakt. Vorige week was daardoor ook even pittig, maar daardoor mochten mn kcals wel omhoog en gisteren begonnen met laden. Deze week nog even een week college met studiebelasting, dus even druk en na mn wedstrijd lekker op vakantie. Vanaf vrijdag mijn eerste vakantie van het jaar, wel aan toe. Zin in wedstrijd! šŸ„³

• Heart
  • Like
  • Bicep
Waarderingen: Aldor, The Hoff, The Barbarian en 4 andere personen
Zat meer met idee van zou iemand, man of vrouw, een medische opleiding volgen met specifiek als doel om de hele dag sterilisaties uit te voeren?
Zo scheint dat te werken.
Ik heb ook specifiek een opleiding gevolgd om monteur te worden. Waardoor ik nu elke dag aan de zelfde machines werk.

• Haha
Waarderingen: Mentat
Ik heb tien mensen die mij zaterdag graag zouden willen komen supporten op de NPC Iron Man. Helaas is het al drie weken uitverkocht en waren zij allen te laat met kaartjes bestellen. Mocht iemand een of meerdere kaartjes over hebben, sta ik daar voor open (DM). šŸ™
Heb je al een ticket alert op Ticketswap?

Zo te zien zijn er al een paar verkocht. Mijn ervaring is dat als je de meldingen goed instelt, je op de laatste dagen vaak nog wel aan tickets kan komen.

• Like
  • Love
Waarderingen: BB_ en The Barbarian
Weer mijn trapezius links / nek aan de linkerkant verkloot.
Oefeningen die ik dus niet meer kan doen want dit is nu elke keer zo.
1. Overhead press
2. Shrugs
3. Deadlift

Gezeik.

• Sad
  • Bicep
Waarderingen: inVorm, Loca en apfelstrudel
Gister in mijn R lat geprikt en nu moeite met mijn kont afvegen door het beurse gevoel. Moet nu met links vegen, maar is lastig.

In zover hoe mijn dag verloopt.

• Haha
Waarderingen: Brownie88, HB89 en brian0206
20241203_120655.jpg

En toen ging het licht uit in de fitness

• Haha
Waarderingen: brian0206
Terug
Naar boven