AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Ligt ze nog vast, je hebt toch wel water achter gelaten?
Deels maar dat vinden we allebij lekker. Als het van buiten klinkt alsof we elkaar proberen te vermoorden. Laat me met rust ik ben precies waar ik wil zijn.

Ligt ze nog vast, je hebt toch wel water achter gelaten?
Ze had maar 20 meter touw en dat is wel wat weinig ja dan moet je er andere atributen bij halen. Niet dat zijn geen agresief type was. Was even weer schrikken dat ik bij mijn strot gegrepen werd want dat gebeurd niet vaak maar is niet verkeerd.

• Haha
Waarderingen: RonnReeves
Deels maar dat vinden we allebij lekker. Als het van buiten klinkt alsof we elkaar proberen te vermoorden. Laat me met rust ik ben precies waar ik wil zijn.

Ze had maar 20 meter touw en dat is wel wat weinig ja dan moet je er andere atributen bij halen. Niet dat zijn geen agresief type was. Was even weer schrikken dat ik bij mijn strot gegrepen werd want dat gebeurd niet vaak maar is niet verkeerd.
Kwam daar in eerste instantie ook voor een andere meid maar die was mijn aandacht al heel gouw kwijt toen ik merkte dat haar huisgenoote lekker geflipt was. Dus op een leuke manier. Voor mij dan.

Hahaha ben wel wat gewend 😁

Ja dat niks doen lijkt wel goed te doen maar voel mij echt nutteloos zo. Dus morgen nog dagje tran kilo en dan maandag gewoon de draad weer oppakken. Lief dat je het vraagt 🙂

Oh Yeah Reaction GIF by WWE
Ja ja ja.
Geen idee wat je hiermee bedoeld.

Ik ben zo verkouden dat ik me er ziek van voel. Beetje zonde van mijn weekend. Hopen dat het morgen weer enigszins voorbij is.

• Sad
  • Like
Waarderingen: Schwarzeneggertje, Mentat en ThaWasteland
Winter, heerlijk wakker worden na een valpartij :o

5B049280-6BD7-4C09-A4AA-962FC62DC429.jpeg

• Heart
  • Tear
  • Haha
Waarderingen: RookworstXL, The Hoff, Gremlin en 2 andere personen
Veel beterschap dame.... veel last of valt het mee? Hoe ben je gevallen?

Terug
Naar boven