MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Ik ken de feel. Zelf voor de 2e keer fucked met hernia. Elke keer denk je het gaat beter en dan maak je vervolgens een kleine ''verkeerde'' beweging als je bent weer terug bij af. Die frustrerende bs wens je niemand toe. En Fysio is veelal kwakzalverij imo. Beste is wel blijven te bewegen door bijvoorbeeld elke dag te wandelen etc.
Ben inderdaad veel aan het lopen, is ook het meest comfortabele. Zitten en stil staan is niet zo lekker. Liggen en lopen gaat het beste af. Heb eerder altijd wel baat gehad bij fysio toen het kwam door een verkeerde beweging met sporten, dit keer helaas niet.

Ben inderdaad veel aan het lopen, is ook het meest comfortabele. Zitten en stil staan is niet zo lekker. Liggen en lopen gaat het beste af. Heb eerder altijd wel baat gehad bij fysio toen het kwam door een verkeerde beweging met sporten, dit keer helaas niet.
Ja ik heb hetzelfde. Die shit is echt hell. Enige wat voor mij destijds een beetje hielp was acupunctuur om die spierspanning tegen te gaan.

Heb wat gasten bij mijn gym hierover gesproken en die hadden ook goede verhalen over een eventuele chiropractor. Maar goed, dan gaan de knaken wel omhoog natuurlijk.

• Sad
Waarderingen: Nootmuskaatje
Ja ik heb hetzelfde. Die shit is echt hell. Enige wat voor mij destijds een beetje hielp was acupunctuur om die spierspanning tegen te gaan.

Heb wat gasten bij mijn gym hierover gesproken en die hadden ook goede verhalen over een eventuele chiropractor. Maar goed, dan gaan de knaken wel omhoog natuurlijk.
Hier is het qua pijn nog wel te verdragen gelukkig, maar gezien het erger wordt toch maar naar laten kijken. In het begin was het niet te doen zonder stevigere pijnstilling.

Heb wel een wat alternatievere fysio geprobeerd zelfs, maar ook dat deed niets. Een of andere neurale reset therapie ofzo.

Hier is het qua pijn nog wel te verdragen gelukkig, maar gezien het erger wordt toch maar naar laten kijken. In het begin was het niet te doen zonder stevigere pijnstilling.

Heb wel een wat alternatievere fysio geprobeerd zelfs, maar ook dat deed niets. Een of andere neurale reset therapie ofzo.
Ik ken die radeloosheid. Zeker als je er al zolang mee zit en niet volledig kunt sporten. Letterlijk 't gene waar de meeste van ons voor leven. Ik wens je iig veel sterkte toe.

• Heart
Waarderingen: Nootmuskaatje
🤷🏻‍♀️

Reden: Telefoon leidt blijkbaar een eigen leven.
Laatst bewerkt:
Je hebt serieus een interpretatievermogen van een stoeptegel. Ik maak ergens een ''probleem'' als ik bemerk dat mensen andere mensen belachelijk maken die iets aan zichzelf willen doen, waardoor ze beter over zichzelf voelen.

Is dit een soort van projectie, omdat je zelf eigenlijk ongelukkig bent met je eigen uiterlijk en te bang/armzalig bent om hier aan te doen? Dat je daardoor een soort van stoere façade ophoudt dat jij zogenaamd zo cool bent en het daarom niet nodig hebt en de rest wel.

Je bent letterlijk de zaken nu aan 't verdraaien omdat je weet dat je poep praat.
Ga uitgerekend jij nou helemaal in de aanval schieten omdat iemand aangeeft dat hij een bepaalde ingreep niet zou doen?
Als er iemand hier is die continu wel wat te zeiken heeft over mensen hun looks of ze ermee belachelijk maakt ben jij het wel, of ze nou wat hebben laten doen of niet. Je maakt er alleen geen probleem van als ze iets (laten) doen naar jouw standaarden. Ga nou niet de moraalridder uithangen.

• Like
  • Tear
  • Heart
Waarderingen: Chase, Mentat, LittleStrongGuy en 2 andere personen
Kwordt schijtziek van het dagelijkse geboor om 07:00. 6 weken lang verbouwingen aldus het briefje dat beneden hangt.

En dan na een uurtje is het weer stil.
Snap ook niet waarom mensen niet gewoon om 8 uur beginnen, hier kon dat bij bijna elk bedrijf wel. Ik schaamde me dood toen we hier 1x een partij hadden die er op een zaterdag om kwart voor 7 al was om onze betonnen schoorsteen te slopen met een kango.

• Like
Waarderingen: Chase en apfelstrudel
Logisch en dan kunnen ze tijdens de normale werkuren ook meer verdienen.

7u is toch geen onredelijke tijd?
Wel als je moet hakken en boren. Vooral in een flat of rijtjeswoning. Dat doe je doorgaans vanaf een uurtje of 8.

Vroeger deden wij dat wel altijd, tenzij iemand begon te zeiken over het geluid. Dan begon het om 0700

• Like
  • Haha
Waarderingen: Sanca Saxon, apfelstrudel, ThaWasteland en 1 andere persoon
Dat zijn ondernemers en die beginnen eerder ipv uurtje langer op bed liggen.
Mooi dat je ondernemer bent. Maar als je inderdaad maar een uurtje bezig bent dan zou je een beetje goodwill kunnen kweken of iets later te beginnen.

Tenzij je voor de gemeente werkt 😋

• Like
Waarderingen: apfelstrudel
Terug
Naar boven