AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Tja HillR, niet iedereen heeft jouw formaat borstspier he? :roflol:
 
Zo erg is het nou ook weer niet met me gesteld :p stiekem mis ik ook gewoon de carbs. Kijk nu al uit naar high carb dag morgen :D
Ik heb het ook koud (te weinig vet/weerstand). Warme douche, kop thee, soep/bouillon, chocomel, anijsmelk. Lekker nichterig in mijn ochtendjas op de bank met fleecheplaid. :D
 
Ik heb het koud, het is low carb dag dus geen warme oatmeal om mij op te warmen in de ochtend. En ik drink geen koffie. :(

Ik heb het ook koud (te weinig vet/weerstand). Warme douche, kop thee, soep/bouillon, chocomel, anijsmelk. Lekker nichterig in mijn ochtendjas op de bank met fleecheplaid. :D


Misschien kunnen jullie samen naar de sauna? :eyebrow:
 
Bedreigd door de buurman. Hij heeft ernstige schizofrenie (chronische psychose). Hij denkt dat ik een huurmoordenaar ben (ingehuurd door onze koning Willem Alexander) en dat ik hem wil vermoorden. Heel relaas aan wartaal en agressie jegens mij en nou wil hij een pistool kopen om mij te vermoorden. Nou ja hij scheert mijn geliefde snor er in ieder geval niet af. Mijn vaders vriendin vind hem ook mooi en wil er aan trekken.
 
Bedreigd door de buurman. Hij heeft ernstige schizofrenie (chronische psychose). Hij denkt dat ik een huurmoordenaar ben (ingehuurd door onze koning Willem Alexander) en dat ik hem wil vermoorden. Heel relaas aan wartaal en agressie jegens mij en nou wil hij een pistool kopen om mij te vermoorden. Nou ja hij scheert mijn geliefde snor er in ieder geval niet af. Mijn vaders vriendin vind hem ook mooi en wil er aan trekken.
Inbefore jij hebt psychoses waarin je denkt dat je buurman schizofrenie heeft en jou wil vermoorden met een pistool.
 
Ik heb inderdaad ook klachten die onder psychosen vallen, dat men mij wil vergiftigen. Paranoia. Het is behoorlijk kwellend.
 
Is de buurman niet ingehuurd door Willem om jou te vergiftigen?
 
Back
Naar boven