MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Door je talenten te kunnen gebruiken blijf je een uitdaging vinden in je job. Dit is belangrijk om langdurig gemotiveerd te blijven. Om het bodybuilding relevant te houden: als je jaren aan een stuk 50kg benched zonder hier progressie op te (willen) maken geraak je de sport beu.
    +ploegenwerk is ongezond, dagwerk zorgt voor een veel gezonde ritme, niet belangrijk als je wat ouder wordt. Indien ze mooie voorwaarden geven in de andere functie was imo de keuze makkelijk.
    De voorwaarden zijn prima verder snap ik je ook wel, maar naast mijn werk heb ik uitdagingen genoeg.
    Het lijkt mij motiverender dan een functie waarbij je je kapot verveelt, maar uiteindelijk moet je doen waar jij het beste gevoel bij hebt.
    Eindelijk rust hier op het forum, hehe. ;)
    Motivatie moet je uit je zelf halen zij een vorige leidinggevende altijd. :)
    +1

    Uitdaging is altijd goed. Stilstand is achteruit gaan.
    Onregelmatige diensten hebben een negatieve Impact op je gezondheid.
    Work / life balance is ook wat waard toch? Tijd voor je gezin in de avond en zo...
    Op dit moment hebben we zo meer tijd voor ons gezin, maar vrouw werkt ook full-time (tijdelijk een dag minder) en toch hebben we maar twee dagen opvang nodig.
     
    Gisteren weer zitten paffen, vandaag hoofdpijn ervan, weer een fitnesstoestel heb besteld maar er eigenlijk geen ruimte voor heb en dat ik niks lekkers in huis heb en te lui ben om naar de winkel te gaan. Kan komende week wel pull ups/chin ups en doos thuis oefenen, jeey.
     
    Wou vanmiddag om mijn pakje bij een kranten winkel, is die zaterdag middag wel niet gesloten... wachten tot dinsdag, had zin in een reep van barebells :meal:
     
    De voorwaarden zijn prima verder snap ik je ook wel, maar naast mijn werk heb ik uitdagingen genoeg.

    Motivatie moet je uit je zelf halen zij een vorige leidinggevende altijd. :)

    Op dit moment hebben we zo meer tijd voor ons gezin, maar vrouw werkt ook full-time (tijdelijk een dag minder) en toch hebben we maar twee dagen opvang nodig.
    Het is uiteindelijk ook een beslissing die alleen jullie zelf kunnen maken, wel tof dat er opties zijn. :)
     
    Gisteren weer zitten paffen, vandaag hoofdpijn ervan, weer een fitnesstoestel heb besteld maar er eigenlijk geen ruimte voor heb en dat ik niks lekkers in huis heb en te lui ben om naar de winkel te gaan. Kan komende week wel pull ups/chin ups en doos thuis oefenen, jeey.
    Slaapkamer staat leeg toch? Bed staat immers in de woonkamer:p.
     
    Met zulke ballen.
    8C49E0C0-B6CD-4ED7-A00B-E12BF60E0F38.jpeg
     
    Gisteren weer zitten paffen, vandaag hoofdpijn ervan, weer een fitnesstoestel heb besteld maar er eigenlijk geen ruimte voor heb en dat ik niks lekkers in huis heb en te lui ben om naar de winkel te gaan. Kan komende week wel pull ups/chin ups en doos thuis oefenen, jeey.
    Ow. Please niet meer roken. :(
    Wat is doos thuis oefenen?
     
    Slaapkamer staat leeg toch? Bed staat immers in de woonkamer:p.

    Dat is nu de babykamer met haar bed en ik heb ook een klein beetje kleding en wat schoenen en ik ben een hoarder-light.
     
    Ik heb varkensvingertjes, uiteraard bedoelde ik dips haha.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven