Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Ik ga morgen naar school voor 1 uur theorie development.

    Hiervoor ben ik minimaal 4 uur van m'n dag kwijt... eergisteren, gisteren en vandaag had ik 3 uur les... Geef dan ff daartussen n uurtje theorie x.x
    Lekker tijd verdoen en onlogisch nadenken is school toch pittig goed in.

    Je hebt de rest van de dag om te trainen. De meesten hier zijn morgen gewoon 8+ uur aan het werk. Een goed deel nog matig betaald ook.
     
    Je hebt de rest van de dag om te trainen. De meesten hier zijn morgen gewoon 8+ uur aan het werk. Een goed deel nog matig betaald ook.
    Het gaat me niet zozeer om de tijd, tijd heb ik genoeg.
    Maar wel om het tijdsverlies in niet-nuttige shit.
     
    Niet normaal racistisch dit! CatWoman telt tot tien en verwacht een uitleg.

    c4595e6e9c4d1cd8ae2314113e691974.jpg
     
    Het gaat me niet zozeer om de tijd, tijd heb ik genoeg.
    Maar wel om het tijdsverlies in niet-nuttige shit.
    Ik snap het. Maar alsnog; je komt er nog wel achter wat ik bedoelde. Geniet maar lekker van je tijd nu. Dat wordt nog wel anders.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik snap het. Maar alsnog; je komt er nog wel achter wat ik bedoelde. Geniet maar lekker van je tijd nu. Dat wordt nog wel anders.
    Ja dat je kapot bent na een hele dag werken in in de donker vertrekt, donker thuiskomt en dan nog moet gaan fitnessen.
    Tja, ik kan er helaas niks aan doen anders gun ik je wel evenveel tijd als ik.
     
    Ja dat je kapot bent na een hele dag werken in in de donker vertrekt, donker thuiskomt en dan nog moet gaan fitnessen.
    Tja, ik kan er helaas niks aan doen anders gun ik je wel evenveel tijd als ik.
    Met mij hoef je geen medelijden te hebben. Maar tel je zegeningen, je beseft je over 20 jaar pas wat een mooie tijd het is waar je in zit.
    Vergeet niet er van te genieten.
     
    Heel de stad wordt overspoeld met jeugd met religieuze kleding en hoedjes. Het hotel, alle restaurants, winkels, de hele straat. Is er een of andere nationaal katholiek jeugdgebeuren hier waar het hele land op af komt.
    IMG_20191121_164240.jpg
     
    Heel de stad wordt overspoeld met jeugd met religieuze kleding en hoedjes. Het hotel, alle restaurants, winkels, de hele straat. Is er een of andere nationaal katholiek jeugdgebeuren hier waar het hele land op af komt.
    AR-15 ready to go?
     
    • Haha
    Waarderingen: BB_
    AR-15 ready to go?
    Beetje te jong allemaal.
    Ik probeer wel één van de begeleidsters te bekeren. Als het van het weekend nog zo is, ontvlucht ik de stad wel even.
     
    Heb ik bijna elke week zodra ik 160kg+ wil benchen. Vorige week was ik ready met mijn set van 160kg en 2e rep schoot die pijn en ik voelde iets scheuren binnen.

    die pijn verdwijnt na een week maar ga dan niet tekeer

    Ik had er vroeger tot 150kg geen last van. Het is nu wel al een pak beter, mogelijk is het omdat het nog maar 4de keer bankdrukken was in jaren, en ik nog maar 2 maand terug bezig ben.
    Het is een pak beter al, ik ga gewoon mijn 5*5 cyclus resetten, en wat werk doen voor mn rotator cuffs.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven