AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nja ik ken het wel hoor, heb jaren last gehad van mijn schouders, ik weet het probleem ondertussen dat het aan mijn ondertraps en posture rug spieren gaat. Dus door dat aan te pakken is het wel grotendeels verdwenen.
    Ik ga echt huilen moest ik last krijgen aan knieën zodat ik niet kan squatten of ellebogen.
    Gewoon doorduwen zodat je nauwelijks in een auto kan zitten :roflol: ik spreek jammer genoeg uit ervaring
     
    Gewoon doorduwen zodat je nauwelijks in een auto kan zitten :roflol: ik spreek jammer genoeg uit ervaring
    Hm, door pijn dauwen lijkt mij niet zo verstandig, ik deed dat ook met mijn schouders, elke training tijgerbalsem smeren. Ik wist toen helaas niet waar het probleem echt lag.
     
    Op youtube zijn er wel wat filmpjes te vinden met wat oefeningen tegen die pijn maar ik heb er helaas niet veel aan gehad....
     
    Wat voor mij heeft geholpen is het volume -20% te doen en 505 tempo werk toe te voegen. Zolang ik het volume niet teveel push en tempo's doe gaat het goed.
     
    ja hahahaha hebben we er kei veel van. Maar zijn tegenwoordig al een hoop gesloten. Het vond blijkbaar weinig aftrek :D
    Ying yang is dicht vanwege witwas praktijken
     
    Pushdown met rope gaat me zeer goed af, heel vreemd. Zodra ik een licht gebogen stang pak dan schiet de pijn er in.
    Met een stang is de stand van je ellebogen gefixeerd. Met een kabel/touw/DB niet. Stang vermijden dus.
     
    Van well tot Venlo volgens mij alles dicht. Behalve haps.
    Maar volgende week afspreken bij haps dan ? Dan krijg je je welverdiende massage incl happy ending.
     
    Van well tot Venlo volgens mij alles dicht. Behalve haps.

    haha die in Well is ook al heel lang dicht, ik ken de eigenaar.

    Waar kom jij vandaan?

    Maaruhm erros is toch maar half uurtje verder? Drie tientjes :roflol:
     
    Back
    Naar boven