Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • haha die in Well is ook al heel lang dicht, ik ken de eigenaar.

    Waar kom jij vandaan?

    Maaruhm erros is toch maar half uurtje verder? Drie tientjes :roflol:


    Als kind zijn was dat extreem fascinerend. :D Hadden we echt zo iets van Oeeeeeeeeee Blote vrouwen

    Ik kom uit Wanssum.
     
    Na 3 oefeningen zit de kots in mijn keel poah wan ellende. OP NAAR DE FRIETENT!!!
     

    Huh? ???
     
    Ik zit inmiddels ruim 13 jaar in een relatie, dus ik hoef niets te compenseren.

    Hoe is het verder met jou? Lang niet meer gesproken, nog recentelijk op een dikke lul gezeten?

    Dank je voor de interesse....
    En nee

    Jij ?

    Zo nee misschien toch eens proberen dan, het zou misschien een stukje nederig / slaafs-heid in je teweeg kunnen brengen.
    En dat zou je mijns inziens niet misstaan, dat zou je sieren en gezien je lengte ook beter bij je passen.

    :heart:
     
    Wat mijn dag verpest is gewoon hoe erg de wereld is.
    Altijd mannen die seksistische opmerkingen geven tegenover vrauwen.
    Dat soort dingen zijn echt not done.
     
    Dank je voor de interesse....
    En nee

    Jij ?

    Zo nee misschien toch eens proberen dan, het zou misschien een stukje nederig / slaafs-heid in je teweeg kunnen brengen.
    En dat zou je mijns inziens niet misstaan, dat zou je sieren en gezien je lengte ook beter bij je passen.

    :heart:

    Was te verwachten, maar niet opgeven.
    Wellicht kan je hier nog een afdankertje vinden :knipoog:
    Nemen is niet zo mijn ding, onderdanig zijn al helemaal niet. Als iemand hem er bij mij insteekt zou dat eerder moordneigingen opwekken :roflol:

    Wanneer ga jij eens een foto van jezelf plaatsen, ben wel benieuwd wat er achter 'Nienke' schuilt.
     
    Back
    Naar boven