AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vorig jaar de waterpomp van de auto laten vervangen en nu staat de koelvloeistof weer meteen droog na het aanvullen :mad:
    Gelukkig kan ik wel nog bij de garage terecht deze namiddag, hopelijk valt het mee en is er alleen darmpje kapot of zo.
     
    Paps waarbij behandeling uitzaaiingen wordt uitgesteld ivm corona
    Onze auto achterkant kapot gereden door afvalwagen die de bakken terugpleurt tegen de auto
    Al 4 dagen kiespijn en leven op paracetamol want tandarts dicht en krijg geen spoed...
    :mad:

    Maar geen corona... :o
    sterkte met alles , kun je voor kiespijn niet beter een ibruprofen product pakken ? paracetamol doet niks tegen ontsteking pijn
     
    Paps waarbij behandeling uitzaaiingen wordt uitgesteld ivm corona
    Onze auto achterkant kapot gereden door afvalwagen die de bakken terugpleurt tegen de auto
    Al 4 dagen kiespijn en leven op paracetamol want tandarts dicht en krijg geen spoed...
    :mad:

    Maar geen corona... :o
    Heel veel sterkte.
     
    IK BEN METHYL TREN!

    giphy.gif
     
    was ook het gerucht dat zink pastilles de besmettings- kans zouden beperken bullshit ! word ook meer tegen gesproken dan bevestigd
     
    was ook het gerucht dat zink pastilles de besmettings- kans zouden beperken bullshit ! word ook meer tegen gesproken dan bevestigd
    Ja, Dave Palumbo heeft het daar constant over. Maar goed, hij is ook de gozer die z'n mond met warm zoutwater spoelt tegen corona. :roflol:
     
    Ja, Dave Palumbo heeft het daar constant over. Maar goed, hij is ook de gozer die z'n mond met warm zoutwater spoelt tegen corona. :roflol:
    als preventief anti viralen nemen niet werkt zal een zink kauwtabletje ook niet preventief werken
     
    sterkte met alles , kun je voor kiespijn niet beter een ibruprofen product pakken ? paracetamol doet niks tegen ontsteking pijn
    Krijg ik last van mijn maag van.. en die werkt al niet erg lekker mee. Slik al meds tegen zenuwpijn, dat helpt ook wel iets.
    Naam en rugnummer? De DBB knokploeg zit op de zaak!
    Nou ik heb zijn naam en de gemeente is op de hoogte.. maar viel tegen.. 1500 euro schade. :eek: hopen dat ze over de brug komen... :(
     
    Back
    Naar boven