Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Houd jij dan alleen de X aantal weken voor een belangrijk ding je cals bij? Niet altijd?
    ik track zelf (bijna) dagelijks mijn voeding. alhoewel ik de laatste tijd meer op gevoel eet en nauwelijks track. vind het persoonlijk zelf prettig om te weten (als ik track) hoeveel kcals ik precies binnen krijg, en hoe de verhoudingen van mijn macro’s zijn per dag. ben wel van mening dat er meer is dan alleen trainen en eten, dus een keer een mindere dag lig ik niet wakker van :rolleyes:
     
    Zelf houd ik alleen bij hoeveel bier er nog is en dat is soms ontnuchterend (1 flesje voor vanavond laat).
    Deze?
     
    Doordeweeks iets anders eten is natuurlijk wel iets anders dan niet meer naar etentjes/uitjes gaan, eten afwegen in restaurants, taart weigeren op een verjaardag etc. Je begrijpt niet zo goed wat ik bedoel denk ik.
    Wie doet dat?
     
    Ik vroeg me af over wie Sterling het had in z'n post met 'eten afwegen in restaurants' enzo. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand dat deed, maar er zijn dus mensen die een weegschaal meenemen naar een restaurant? :scratch:

    Taart weigeren zouden meer mensen moeten doen. 50% van de Nederlanders heeft overgewicht en de collega's op het werk die het juist niet kunnen hebben, staan als eerste in de rij en duwen nog een tweede stuk naar binnen als er over is. :P Maar ik oordeel niet, moet iedereen zelf weten. Ik vind sowieso dat men elkaar lekker moeten laten eten, drinken en gebruiken wat hij/zij wil, of het nou vanwege een intolerantie/allergie, dieeet, religie, levensovertuiging, (wedstrijd)sport, overgewicht, dierenwelzijn of wat voor reden dan ook is. Al dat ge-/veroordeel over wat normaal en de norm is.
     
    Back
    Naar boven