MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik vroeg me af over wie Sterling het had in z'n post met 'eten afwegen in restaurants' enzo. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand dat deed, maar er zijn dus mensen die een weegschaal meenemen naar een restaurant? :scratch:

    Taart weigeren zouden meer mensen moeten doen. 50% van de Nederlanders heeft overgewicht en de collega's op het werk die het juist niet kunnen hebben, staan als eerste in de rij en duwen nog een tweede stuk naar binnen als er over is. :P Maar ik oordeel niet, moet iedereen zelf weten. Ik vind sowieso dat men elkaar lekker moeten laten eten, drinken en gebruiken wat hij/zij wil, of het nou vanwege een intolerantie/allergie, dieeet, religie, levensovertuiging, (wedstrijd)sport, overgewicht, dierenwelzijn of wat voor reden dan ook is. Al dat ge-/veroordeel over wat normaal en de norm is.
    Amen. Helemaal mee eens. Leef en laat leven. Zo moeilijk hoeft t niet te zijn allemaal
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Doordeweeks iets anders eten is natuurlijk wel iets anders dan niet meer naar etentjes/uitjes gaan, eten afwegen in restaurants, taart weigeren op een verjaardag etc. Je begrijpt niet zo goed wat ik bedoel denk ik.
    Ja en nee.
    Taart eten tegen je zin, uit beleefdheid, vind ik absurd. Als je regelmatig uit eten moet, bijvoorbeeld voor je werk, dan snap ik best dat je er wat kritischer naar kijkt. En ook al begreep ik het niet,... Het is toch niet iets waar ik last van heb? 🤷‍♀️

    Er valt een hoop te schuiven bij je voeding, waardoor zulke dingen vaak best passen. Maar als iemand zich daar nu goed bij voelt, waarom gun je het diegenen dan niet? Zolang ze niet zeikem over jouw eten, snap ik het probleem niet. Leven en laten leven

    En ja, er zijn genoeg mensen die zichzelf wat opleggen wat niet nodig is. Maar dst is vooral als iemand relatief kort besig is (niet goed kunnen inschatten) of zich hebben vastgezet in een doel. Niet mijn ding. Maar. Ik zou ook niet weten wat ik daar voor last vam heb
     
    Laatst bewerkt:
    dit,
    en bij labielo's ligt het gevaar van een eetstoornis altijd op de loer
    Zo labiel hoef je daar niet voor te zijn maar dat terzijde. Het gevaar ligt zeker op de loer. En vaak al te laat voor je het in de gaten hebt.
     
    CDE25FD6-7786-4721-972C-66D8F83102BD.jpeg


    Tijdelijk soort van blind
     
    Vandaag eens een poging ondernemen tot nuchter blijven.

    Mocht dit resulteren in een weekban, weet dan dat ik mezelf niet was vandaag.
    He we zouden gaan drinken vandaag, vergeet je me nou weer???
     
    Back
    Naar boven