Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat je effectief 4 lockers moeten opengedaan hebben om een lege te hebben. Ik laat ze gewoon openstaan in de toekomst.
 
Te vroeg gepiekt. Dacht ga vast op bed maar nu weer wakker :grumble:
 
16:00-21:00 dienst 1
22:45-06:15 dienst 2
08:30-17:30 dienst 3 3 uurtjes slaap na werk
22:45-06:15 dienst 4
 
Laatst bewerkt:
Dokter kan ook niks nuttigs zeggen over mijn aanhoudende hoest.

Heb ik weer, precies wanneer het sociaal lekker geaccepteerd is en op mijn werk niet mag.
 
Gym helemaal vol gereserveerd maar elke keer als ik aankom zie ik maar 6/7 mensen bij de krachtzone en niemand bij de cardio zone. Onzin
ik vind dat echt super chill! Hoe minder mensen hoe beter!
 
ik vind dat echt super chill! Hoe minder mensen hoe beter!
Ja, lekker rustig is top. Niemand die de gewichten niet opruimt. Geen mensen die het kabelstation drie uur bezet houden...
 
ik vind dat echt super chill! Hoe minder mensen hoe beter!
vind ik ook maar telkens als ik aankom zie ik maar 6 mensen en dan denk ik, geeft het systeem aantal uren vol gereserveerd aan terwijl er maar paar mensen gereserveerd heeft?
Ja, lekker rustig is top. Niemand die de gewichten niet opruimt. Geen mensen die het kabelstation drie uur bezet houden...
Andersom hier. Geen werknemers omdat het gym 24/7 open is. Alle dumbbels op de vloer en alle 20jes op de legpress.

wel kan je deadliften zonder iemands gezeik
 
vind ik ook maar telkens als ik aankom zie ik maar 6 mensen en dan denk ik, geeft het systeem aantal uren vol gereserveerd aan terwijl er maar paar mensen gereserveerd heeft?
ja kun je nagaan hoeveel mensen afhaken, slome duikelaars. Vorige week door de regen gefietst en om 5.30 in de gym. Was eerst de enige. Met slecht/koud weer taait iedereen af. Alleen maar beter :). Maar het motiveert ook wel als een paar dedicated mensen aanwezig zijn!
 
ja kun je nagaan hoeveel mensen afhaken, slome duikelaars. Vorige week door de regen gefietst en om 5.30 in de gym. Was eerst de enige. Met slecht/koud weer taait iedereen af. Alleen maar beter :). Maar het motiveert ook wel als een paar dedicated mensen aanwezig zijn!
Zo is dat!!!
 
Back
Naar boven