XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het zit ook echt niet mee vandaag
 

Bijlagen

  • D55A7EC0-BB76-40F7-A42C-DD5A9BE86F1E.jpeg
    D55A7EC0-BB76-40F7-A42C-DD5A9BE86F1E.jpeg
    156,9 KB · Weergaven: 79


@10:40 nou bedankt lul!
Zo duurt het nog langer voordat de gym's weer open gaan :duh:

Staat nog niet op YouTube, dus kon de video er niet fatsoenlijk in plakken
 
Laatst bewerkt:
  • Sad
Waarderingen: vntl


@10:40 nou bedankt lul!
Zo duurt het nog langer voordat de gym's weer open gaan :duh:

Staat nog niet op YouTube, dus kon de video er niet fatsoenlijk in plakken
Rip alle kleine sportscholen.

En ari, de reïncarnatie van jezus. Walgelijke vent.
 
Ik denk dat hij vroeger zelf slachtoffer van de pastoor is geweest.
Ik denk juist van niet. Iedereen mocht aan de relikwie van de dorpspastoor zitten behalve Arie. Daardoor is hij er nu zelf een geworden en altijd op zoek naar een platform om zijn jeukende geluid vol zalvende woorden te laten horen.
 
Ik denk dat hij vroeger zelf slachtoffer van de pastoor is geweest.

Ik denk juist van niet. Iedereen mocht aan de relikwie van de dorpspastoor zitten behalve Arie. Daardoor is hij er nu zelf een geworden en altijd op zoek naar een platform om zijn jeukende geluid vol zalvende woorden te laten horen.
Ik ben enorm in jullie teleurgesteld!

De gedachte alleen al over Arie en een pastoor. Pastoors hebben standaarden, daar vallen zonen van ketterse predikers niet onder.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Dinerbord laten vallen.

Geluk bij een ongeluk: ik twijfelde tussen een goedkoop Ikea bord (€3,99) of mijn dure design bord van een exclusieve lijn van Villeroy en Boch (€70), en besloot vandaag voor het Ikea bord te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf braaf mijn sportschool betalen. Hoop dat ze blijven bestaan.
Toevallig vandaag een bericht gehad van me sportschool met dat ze hopen dat iedereen blijft betalen omdat ze het anders niet meer redden.
 
De gedachte alleen al over Arie en een pastoor. Pastoors hebben standaarden, daar vallen zonen van ketterse predikers niet onder.
Mijn grap met de relikwie van de dorpspastoor bestond deels uit het idee dat Arie uit een domineesgezin komt, als tweede zoon speelde hij de tweede viool. :roflol:
 
Mijn grap met de relikwie van de dorpspastoor bestond deels uit het idee dat Arie uit een domineesgezin komt, als tweede zoon speelde hij de tweede viool. :roflol:
:roflol:
Ik voel me net de paus die een kontje op insta geliked heeft, iets te gretig.

De gekozen bewoordingen kon ik zeker waarderen, die zorgvuldig gekozen details waren me niet ontgaan!
 
Back
Naar boven