XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb zo een neef.
Negeer hem.
Wat een hommel’
Groot gelijk, wordt steeds gekker hier.
En het zijn allemaal dezelfde figuren, alle vrouwelijke aandachts hippies hebben allemaal de volgende eigenschappen:
Kort en/of gekleurd haar
Lelijke piercings/tattoos
Opleiding Mediavormgeving/Kunstacademie
Kunnen niet tegen 1 grapje
Zijn ook niet grappig
Onaantrekkelijk
Alternatief
 
Dacht trouwens dat tiktok alleen maar bestond uit dames met enorme boobas die moeilijke dansjes doen om zoveel mogelijk simps te trekken, wist niet dat er ook middels zulke filosofische discussies maatschappelijke vooruitgang werd geboekt.
Ja dat was ook zo, tot de verstandelijk beperkte personen & uitkeringtrekkers tiktok uitvonden 🙃
 
Bij sommige gevallen denk je toch dat ze het kind in de vuilnisbak geflikkerd hebben en het nageboorte verder opgevoed hebben.
Op de leeftijd dat ze van die rare trekken ontwikkelen kunnen ze vaak al zelfstandig uit de vuilbak kruipen. Dat maakt het ingewikkeld.
 
Op de leeftijd dat ze van die rare trekken ontwikkelen kunnen ze vaak al zelfstandig uit de vuilbak kruipen. Dat maakt het ingewikkeld.
Zelfs deze zin was voor mij zo ingewikkeld dat ik ze drie keer opnieuw gelezen heb.









En nog steeds niet snap.
 
Na enkele flessen valt alles weer op zijn plaats, ik begrijp mezelf nuchter ook niet.
Alles komt goed met tijd.
IMG_20210128_122633.jpg
 
Beste allemaal,

ik ben redelijk nieuw op dit forum dus weet niet zo goed waar ik de vraag moet stellen. Maar dit probleem heeft gister mijn dag wel een beetje verpest, vandaar dat dit topic mij toepasselijk lijkt.
Ik heb een verstelbare bank van Life Fitness gekocht (zie onderstaande foto). Een super degelijke bank!

Echter, zit er een soort speling op de zitting / rugleuning. Dus wanneer ik er op ga zitten, beweegt de rugleuning een klein beetje.


Zijn er mensen die dit probleem (her)kennen? Ik zou graag het probleem verholpen.

Zie video!!
Alvast super bedankt

Groetjes
Kevin
9C81228D-8D67-4DFD-AAB5-6CF182BD61D6.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_0834.MOV
    9,2 MB
Normaal zou je je quads/hams/glutes moeten voelen bij Bulgarian split squats, ik voel m’n enkels door de voet positie op het bankje :emo:
 
De eerste maand na lockdown had ik wel de motivatie om thuis wat oefeningen te doen met halters en elastiek. Maar nu helemaal geen motivatie meer. Thuis tussen 4 muren is gewoon saai. In de gym heb je een leuk sfeertje, doe je tenminste moeite en kan je je jezelf uitdagen
 
De eerste maand na lockdown had ik wel de motivatie om thuis wat oefeningen te doen met halters en elastiek. Maar nu helemaal geen motivatie meer. Thuis tussen 4 muren is gewoon saai. In de gym heb je een leuk sfeertje, doe je tenminste moeite en kan je je jezelf uitdagen
Ik zou mijn homegym nooit willen ruilen voor een reguliere gym.
 
Back
Naar boven